• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

2 nye spilleautomater fra NetEnt i mars/april

Forfatter: JaCkPoT_

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 4. Mars 2012 23:58

Net Entertainment vil lansere følgende spilleautomater i mars/april:

Demolition Squad
For meg virker det som at NetEnt har tatt i bruk både en idè og en skisse fra 90 tallet når de har laget denne maskinen, denne ser rett og slett ikke så bra ut som de siste maskinene de har produsert!

Det eneste spennende med denne maskinen er at man kan få "demolition wilds" det vil si at om man feks. har wild på hjul 2 og 4 på samme linje, så vil denne linjen på hjul nummer 3 også bli wild.

Scarface
Denne maskinen virker veldig lovende, som man kan se i videoen er det fullt av spennende funksjoner. Denne tipper jeg blir en hit

Man har følgende features i spillet: Stacked wilds, Nudge spin, Free spinns og Bonusspill

Sist endret 5. Mars 2012 00:00

AceCikey
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 386
AceCikey Postet 5. Mars 2012 00:06

Herregud så lyst jeg fikk å se scareface på nytt etter å se den videoen der... For ikke snakke om hvor mye penger jeg kommer til å kaste bort på den automaten

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 2. April 2012 13:45

Net Entertianment jobber tydeligvis hardt om dagen, det er flere spennende titler på plakaten de neste månedene. Her er en av dem: Thunderfist

Thunderfist

Denne maskinen vil sikkert minne mange om Ghost Pirates eller Victorious som begge har 243 måter å vinne på. Noe av nyheten med denne maskinen er at man kan få stacked wilds på flere av hjulene samtidig. Dette gir grunnlag for en potensiell storgevinst!

Alle gevinster i gratis spinn-modus vil 2, 3, 4 eller 5 dobles!

[user_image]
[body_html]