• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

215 6-max Lørdag

Forfatter: sacred7

sacred7
Medlem siden 03/04-2011
Antall poster 145
sacred7 Postet 2. November 2013 18:35

Hei,

Har veldig lyst å spille 215 weekly 6-max. Og KUN den, da jeg føler spillet sitter veldig bra for tiden på 6-max. Dette blir litt for stor stabb i bankrollen min, så håper at noen ønsker å ta et lodd i denne. Trenger ikke selge alt ut for å spille denne.

Ønsker å selge 100% m stakeback, 75/25 profitt split i favør investorer.

10% 21,5

Anyone?

vestK-
Medlem siden 10/10-2012
Antall poster 13
vestK- Postet 2. November 2013 19:04

tar 10%, shippet

sacred7
Medlem siden 03/04-2011
Antall poster 145
sacred7 Postet 2. November 2013 19:35

vestK- skrev:tar 10%, shippet

Kanon! Venter litt til for å se om interessen øker. stenger innen en time

sacred7
Medlem siden 03/04-2011
Antall poster 145
sacred7 Postet 2. November 2013 20:05

skal vi heller spille $55 Turbo ante up? Pleier å være softe felt i slike turneringer. Starter 21:30
Sist endret 2. November 2013 20:05

vestK-
Medlem siden 10/10-2012
Antall poster 13
vestK- Postet 2. November 2013 20:21

yes!

sacred7
Medlem siden 03/04-2011
Antall poster 145
sacred7 Postet 2. November 2013 20:39

sacred7
Medlem siden 03/04-2011
Antall poster 145
sacred7 Postet 2. November 2013 22:44

Ble penger på oss i dag! Manglet bare det lille ekstra for å vinne!
Sist endret 2. November 2013 22:45

vestK-
Medlem siden 10/10-2012
Antall poster 13
vestK- Postet 2. November 2013 22:46

wp! dulls mottatt!

Bazole
Medlem siden 03/11-2013
Antall poster 7
Bazole Postet 3. November 2013 19:12

Major LOL ! Dette må være den dummeste tråden jeg har ever sett !

"Stor stab i bankrollen min" : Du selger 100% og sier det er en stor stabb i bankrollen din, dvs at du er bust ??
Dette er jo akkurat som å selge med 33% MU. Ergo, freeroll for deg.

Gl med salget! Kommer aldri i verden til å investere ett øre i noe så lol som dette. Elendige resultater har du også.

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 3. November 2013 19:42

ikke fått med deg den nye trenden ? ingen som satser egne penger lengre, er jo digg for buste dårlige folk!

sacred7
Medlem siden 03/04-2011
Antall poster 145
sacred7 Postet 4. November 2013 11:14

Bazole skrev:Major LOL ! Dette må være den dummeste tråden jeg har ever sett !

"Stor stab i bankrollen min" : Du selger 100% og sier det er en stor stabb i bankrollen din, dvs at du er bust ??

Gl med salget! Kommer aldri i verden til å investere ett øre i noe så lol som dette. Elendige resultater har du også.

Hei lille venn. Håper du har hatt en fin dag. Svar gjerne i tråden når du forstår det du leser. Jeg kan hjelpe deg om du vil.

sacred7
Medlem siden 03/04-2011
Antall poster 145
sacred7 Postet 4. November 2013 11:17

r1mmeyo skrev:ikke fått med deg den nye trenden ? ingen som satser egne penger lengre, er jo digg for buste dårlige folk!

Hei O store profesjonelle spiller. Hvis du ønsker å investere penger kan du gjerne det,hvis ikke...kan du la være.

Fritt frem. Ha en fin dag.

AlexAkiller
Medlem siden 02/02-2012
AlexAkiller Postet 4. November 2013 11:19

sacred7 skrev:
Bazole skrev:

Hei lille venn.

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 4. November 2013 17:43

sacred7 skrev:
r1mmeyo skrev:ikke fått med deg den nye trenden ? ingen som satser egne penger lengre, er jo digg for buste dårlige folk!

Hei O store profesjonelle spiller. Hvis du ønsker å investere penger kan du gjerne det,hvis ikke...kan du la være.

Synes det er greit å si ifra så du ikke lurer uvitende folk her inne, er vel en grunn til at du slutta og prøve å selge MU pakkene dine på donkr? .

sacred7
Medlem siden 03/04-2011
Antall poster 145
sacred7 Postet 4. November 2013 18:42

r1mmeyo skrev:
sacred7 skrev:

Synes det er greit å si ifra så du ikke lurer uvitende folk her inne, er vel en grunn til at du slutta og prøve å selge MU pakkene dine på donkr? .

Hei r1mmeyo,

Grunnen for at jeg ikke selger pakker der er fordi det ikke er interesse. All interessen havner på en person, som selger ut hver gang. Selv om mine resultater så langt ikke er veldig bra, så ligger jeg i pluss, noe denne personen ikke er. Nok om det.

Som sikkert alle andre som spiller poker frister det å prøve seg på noen større turneringer, for meg spesielt i 6-max eller rush. Det er her jeg føler jeg har best edge(og hvor det i tillegg er dårlig utvalg turneringer), men selvsagt ikke på ditt nivå. Men så har vi en lommebok, og det er ikke alltid den strekker til, og da prøver man å selge litt til andre.

Jeg prøver ikke prakke dette på andre, og ingen av detaljene jeg gir ut er feilaktige. Så er det opp til Ola Nordmann å vurdere om han ønsker å ta et lodd(ja, for vi alle vet at men ikke vinner hver turnering). For det er jo ikke alltid man har tid til å spille selv, men man ønsker litt spenning(noen tipper odds, hest etc). Jeg har selv invistert penger i mange på DONKR og her på gaminghill.

Jeg kommer bare til å legge ut salg her fremover, da jeg liker miljøet bedre her en på DONKR. Men tar jeg feil?

Hva sier dere andre som leser denne tråden? Plagsomt? Irriterende? Frustrerende? Sjalu?

Håper dette gjør ting litt klarere for deg.

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 4. November 2013 18:48

Det er helt greit å selge prosent, det er såklart helt normalt, men når du legger det frem som at det er for en stor stabb i br, så du må selge 100% (altså stakeback), men du trenger ikke å selge alt for å spille den, da skjønner jeg rett og slett ingenting ? Enten må du jo selge % eller selge den som stakeback (altså freerolle), føler det blir missvisende å først prøve å få freerolla den, men du kan til nød satse egne penger om ikke folk er int. nok, kanskje det bare er jeg som ser på det slik men ja. har ingenting imot deg som person eller noenting, men føler det blir feil å selge måten du gjør det på! gl i fremtiden med spill og salg

sacred7
Medlem siden 03/04-2011
Antall poster 145
sacred7 Postet 4. November 2013 19:47

Takk r1mmeyo! Vi får se hvordan det ser ut neste gang jeg selger. Lykke til i dag!

Bazole
Medlem siden 03/11-2013
Antall poster 7
Bazole Postet 4. November 2013 20:35

sacred7 skrev:

Hei lille venn. Håper du har hatt en fin dag. Svar gjerne i tråden når du forstår det du leser. Jeg kan hjelpe deg om du vil.

This !
Jeg vet ikke hva jeg forventet når det kom til respons, men hadde håpt det var noenlunde saklig.
Istedenfor kommer du heller med en braindead respons. NP.

Jeg kjenner ikke denne personen du refererer til på donkr som du mener får all action, men har investert/railet ved flere anledninger
tidligere. Kan vel trygt si at gamet hans virker mer solid enn OP.

Du snakker om sjalusi og dårlig miljø på donkr. Det hele virker som at du har kopiert pakkesalgene, flyktet fra donkr pga ingen interesse og prøvd lykken her istedenfor ? Jeg er forsåvidt en aktiv bruker både her og på donkr og det virker som sjalusien ligger hos deg.

Gl med salget !

sacred7
Medlem siden 03/04-2011
Antall poster 145
sacred7 Postet 4. November 2013 21:13

Bazole skrev:
sacred7 skrev:

This !
Jeg vet ikke hva jeg forventet når det kom til respons, men hadde håpt det var noenlunde saklig.
Istedenfor kommer du heller med en braindead respons. NP.

Jeg kjenner ikke denne personen du refererer til på donkr som du mener får all action, men har investert/railet ved flere anledninger
tidligere. Kan vel trygt si at gamet hans virker mer solid enn OP.

Du snakker om sjalusi og dårlig miljø på donkr. Det hele virker som at du har kopiert pakkesalgene, flyktet fra donkr pga ingen interesse og prøvd lykken her istedenfor ? Jeg er forsåvidt en aktiv bruker både her og på donkr og det virker som sjalusien ligger hos deg.

Gl med salget !

Mistenker veldig at dette svaret er av selveste "arcko666" fra DONKR. Hva er det egentilg du vil at jeg skal svare på med det over? At han er flink i poker?

Bazole
Medlem siden 03/11-2013
Antall poster 7
Bazole Postet 4. November 2013 21:29

Mistenker veldig at dette svaret er av selveste "arcko666" fra DONKR. Hva er det egentilg du vil at jeg skal svare på med det over? At han er flink i poker?

Det er det dessverre ikke.
Hva enn issue du har med han, får bli mellom dere. Det har jeg ingen formening om.
Det jeg ønsker du skal svare er hvordan du kan forsvare å freerolle $215`s når du har ingen historikk whatsoever fra Donkr eller her, og med $1 avg profit over 5k games ?
Sist endret 4. November 2013 21:37

sacred7
Medlem siden 03/04-2011
Antall poster 145
sacred7 Postet 4. November 2013 21:47

Du skriver at du ikke kjenner til denne personen jeg snakker om, men mener han spiller bra.... morro.

Hvis du leser litt lenger opp i tråden, får du svar på ditt neste spørsmål.

Ellers hadde det vært fint om det gikk an å være hyggelig uansett hvem du er...

Bazole
Medlem siden 03/11-2013
Antall poster 7
Bazole Postet 4. November 2013 21:56

Som også nevnt over. Kjenner ikke til han personlig, men har ved tidligere anledninger investert i han med positivt utfall.

Jeg har ingenting imot deg som person. Aner ikke hvem du er en gang. Men for å være helt ærlig tror jeg at det hadde vært større potensial for salg om du gjør pakkene dine VESENTLIG mindre. En pakke som inneholder 10-15 turneringer hvor det totale innkjøpet er $215 er nok mye mer fristende for en investor i dette konseptet enn en pakke som inneholder 1 $215 reg-filled turnering hvor du har 0 edge.
Sist endret 4. November 2013 21:57

sacred7
Medlem siden 03/04-2011
Antall poster 145
sacred7 Postet 4. November 2013 22:01

Bazole skrev:Som også nevnt over. Kjenner ikke til han personlig, men har ved tidligere anledninger investert i han tidligere med positivt utfall.

Jeg har ingenting imot deg som person. Aner ikke hvem du er en gang. Men for å være helt ærlig tror jeg at det hadde vært større potensial for salg om du gjør pakkene dine VESENTLIG mindre. En pakke som inneholder 10-15 turneringer hvor det totale innkjøpet er $215 er nok mye mer fristende for en investor i dette konseptet enn en pakke som inneholder 1 $215 reg-filled turnering hvor du har 0 edge.

?
[user_image]
[body_html]