• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

$500+ REWARD* Norske ess

Forfatter: blindbec jr
Kategori: Off topic

blindbec jr
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 225
blindbec jr Postet 12. Juli 2011 02:56

Kvalifiserte meg via en av veiene her på søndag, nå er tiden inne for å laste opp en videopresentasjon.Info
Her er jeg egentlig blank på hva som juryen kan like, men håper da at dere kanskje kan hjelpe meg her..

Q. Hva ser TV-produksjonsteamet etter i presentasjonsvideoene?
A. Vær deg selv så langt du kan. Vi ønsker: personlighet, entusiasme, drive, humor og talent. Vi ønsker at du skal ha noe som skiller deg ut fra mengden. Du behøver ikke å spille poker i videoen, siden vi allerede ved at du kan spille ettersom du har kommet så langt.

Det blir lagt ut totalt 20 videoer i min casting gruppe, noe som jeg velger å tro er en fordel at jeg kvalifiserte meg inn freeroll veien da ikke så mange av spillerne henger på pokerforum, og jeg har mulighet til å sanke stemmer der til å bli vurdert av "juryen" (10/20 videoer blir vurdert)

Det jeg ønsker er rett og slett et manus, noe dere kan sende på PM.

*Jeg vil da gi $500/3000NOK + 5% av eventuell premie til den som gir bidrag jeg kommer til å bruke, med forbehold om at videoen vinner i juryavstemningen.

(Hvis noen er flinke til å mekke sammen videoer så er det til fordel også, ta kontakt isåfall så kan vi ordne en deal for den hjelpen også.)

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 12. Juli 2011 18:53

LFCPAL tror jeg kan være rette mann for deg her. Send han en PM.

Han har ihvertfall greie på video redigering ;-)

Eksempel

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 12. Juli 2011 23:23

Takk for tilliten Goggen men den redigeringen i den videoen du la ut der er ganske enkel, det greier nok de fleste.
Men jeg har drevet med litt mer avansert redigering før, men det er noen år siden.
Jeg er på ferie nå og har ikke den pc`n med meg hvor jeg har de mest avanserte programmene men jeg har et enkelt program på denne så kan være behjelpelig med litt enkel redigering vist det trengs

Når det gjelder ide til selve filmen tror jeg det er meget bra å gjøre den litt humoristisk men alikevell få fortalt litt om deg selv.
Nå kjenner ikke jeg deg så ikke så enkelt å komme med noe bestemt som passer deg, men et lite forslag kan være å finne noen ting som du er god på og filme at du gjør det også finner du noen ting som du ikke er god på og filmer at du feiler helt på disse. for eksempel: jeg kan spille gitar(vise video av du spiller gitar), men jeg suger på trommer(en video hvor du spiller dårlig på trommer og kanskje river trommesettet sammen). Så går du videre til neste ting du kan også videre.

Bare en enkel ide jeg kom på i farten, ønsker deg lykke til

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 13. Juli 2011 10:18

hmmm... Når er fristen for innlevering?

blindbec jr
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 225
blindbec jr Postet 13. Juli 2011 16:06

Sim1 skrev:hmmm... Når er fristen for innlevering?

Det har jeg ikke fått noen info om enda, men jeg regner med jeg har god tid siden det er tre puljer til som skal kvalifiseres.

blindbec jr
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 225
blindbec jr Postet 13. Juli 2011 16:08

LFCPAL skrev:Takk for tilliten Goggen men den redigeringen i den videoen du la ut der er ganske enkel, det greier nok de fleste.
Men jeg har drevet med litt mer avansert redigering før, men det er noen år siden.
Jeg er på ferie nå og har ikke den pc`n med meg hvor jeg har de mest avanserte programmene men jeg har et enkelt program på denne så kan være behjelpelig med litt enkel redigering vist det trengs

Når det gjelder ide til selve filmen tror jeg det er meget bra å gjøre den litt humoristisk men alikevell få fortalt litt om deg selv.
Nå kjenner ikke jeg deg så ikke så enkelt å komme med noe bestemt som passer deg, men et lite forslag kan være å finne noen ting som du er god på og filme at du gjør det også finner du noen ting som du ikke er god på og filmer at du feiler helt på disse. for eksempel: jeg kan spille gitar(vise video av du spiller gitar), men jeg suger på trommer(en video hvor du spiller dårlig på trommer og kanskje river trommesettet sammen). Så går du videre til neste ting du kan også videre.

Bare en enkel ide jeg kom på i farten, ønsker deg lykke til
Takk for det! Jeg tenkte på noe sånt selv, å rett og slett stille meg selv som en kjempe fail med et ønske til slutt om å gi meg en sjangse til å spille. Men er usikker på om det holder, og hvordan få det til humoristisk.
[user_image]
[body_html]