• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

American Idol

Forfatter: Tranen
Kategori: Off topic

Tranen
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 192
Tranen Postet 28. April 2011 16:57

Flere enn meg som følger med på årets utgave av American Idol?
Meldte Casey Abrams som vinner etter å ha sett denne auditionen for flere måneder siden:

Etter å ha sett gårsdagens episode er det klart at Casey får hard konkurranse, med seks stykker igjen (4 gutter og 2 jenter) er kanskje James Durbin den største favoritten?

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 28. April 2011 18:35

FOR en audition!! Spørsmålet er om han kan synge "normale" sanger? Jeg følger ikke med, men det var sick Syntes vel ikke video nummer 2 var sååå bra egentlig.. Han synger fint, men ikke såå spesielt.

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 28. April 2011 18:53

Mye vokalonani på han da. Sjekka opp youtuben og ingen tvil om at han er flink da, men mye lyder....
Denne var jo da sick bra.

Tranen
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 192
Tranen Postet 29. April 2011 13:06

Kiss of death fra meg på Casey da :-(

Men, som vanlig, Casey klarer å gjøre selv sin egen exit til noe spesiellt. Stor artist. Han var 100% tro mot sin egen overbevisning hele veien, og det ble nok hans fall også. Hadde han "poppa" seg litt mer opp, istedet for å jazze seg til i alle låter tror jeg han hadde vunnet - lett. Jazzen ble nok for tungt for fjortissene :-)
Sist endret 29. April 2011 13:15
[user_image]
[body_html]