• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Bad Play?

Håndhistoriekategorien har 2 underkategorier, grunnleggende og premium. Alle håndhistorie tråder blir tvunget i grunnleggende kategorien. GamingHill vil tildele rettigheter for å poste i premium kategorien til brukere som har postet gode diskusjoner i den grunnleggende kategorien. Moderatorer kan også flytte gode håndhistorie diskusjoner fra den grunnleggende kategorien til premium kategorien

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 19. August 2012 05:22

Akkurat ferdig med plaskelag i Mouseville og kom i diskusjon vedr en hånd som ble spilt på cash (1/2).

Forholdsvis løst lag med MYE og jeg går til 15 i utg med . Jeg får to syn og floppen er . Jeg går til 55 etter flopp og får et syn.

Turn

Jeg better så 225 og har da 325 bak.

River er

Hiver da på resten (325) og får syn av motspiller som har nuts

Iflg motspiller så mener han at jeg ikke burde gått All-inn etter river. Han mener jeg kunne sjekket der og at han hadde sjekket bak med A eller K treff. Nå hadde han jo nuts og ville satt meg All-inn uansett (og jeg var pot commitet), men han sier han hadde sjekket bak med A eller K treff der.

Burde jeg pushet etter river eller kunne jeg sjekket?

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 19. August 2012 06:11

Det dårligste spillet gjør duden med JT som syner turn. Han er ikke nært å ha odds til det.
Om noen skulle ha en A der, så har de vel mest sannsynlig litt mer treff enn bare en A? Jeg ville aldri ha kakket en A som siste mann på river. Kanskje en veldig svak K vil kunne kakke bak, men heller tvilsomt. Eneste grunn til at du skal kakke river IMO, er om du har tro på at han har et flugedrag og må by i bunn for å få deg til å kaste.
Men jeg regner med at du aldri kakker river for å kaste?
Med under halvt pottbud igjen i staken så er det vel bare å få det på.

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 19. August 2012 11:50

Går an å check-calle river også, gi han mulighet å bluffe med busta draws (flush) og med dårlige Qx feks da spillere ofte vil prøve å reppe Essen Men her ser vi jo hva han har og han pusher mest sannsynelig etter vår check på river, men du kan jo være heldig at han bare kjører max value for 200 ish og du sitter igjen med litt.. Helt greit spilt av deg men mostandern hadde nok tatt litt for mange siden han syner turn der.. Men neppe at jeg legger uansett action på river der om laget er "løst" og mange Innabords..

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 21. August 2012 21:04

Ser du var logget på som meg når du postet tråden Goggen Hva skal jeg si? TOLD YOU SO???

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 21. August 2012 22:27

dartmusa skrev:Ser du var logget på som meg når du postet tråden Goggen Hva skal jeg si? TOLD YOU SO???

ok, jeg gir meg
[user_image]
[body_html]