• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Beste tilbud for nybegynner - Pokerstars

Forfatter: Mysterio90
Kategori: Off topic

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 5. Desember 2011 23:38

Jeg har ikke sjekket noe selv, tenkte å legge meg nå og forhåpentligvis våkne opp til noen gode svar.

Har en venn som tenker å registrere seg på Pokerstars, hvor vil han få den beste "first-deposit" og eventuelt bedre fordeler, via Gaminghill, Donkr, Stars eller andre?

mendezoo
Medlem siden 28/04-2011
Antall poster 92
mendezoo Postet 5. Desember 2011 23:45

Får ingen fordeler noen steder, får kun first deposit and that's it på stars. Stars bryr seg ikke om å gi nye spillere noe som helst ekstra, de har verdens beste pokerside per dags dato så de trenger ikke tilby noe ekstra med tanke på rakeback osv. Eneste de tilbyr i blant er noe freeroll tickets.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 5. Desember 2011 23:57

Det er vel de samme tilbudene som går igjen alle steder, liker man å være på GamingHill signer man opp her, liker man å være på Donkr signer man opp der.

Det er ingen tvil om at sider som både Donkr og GamingHill er i live pga at spillere lager kontoer gjennom disse sidene.

Så om du er fornøyd med tilbudet du får på GamingHill håper jeg du benytter deg av vår deal med PokerStars her: PokerStars Deal.
Sist endret 5. Desember 2011 23:59

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 5. Desember 2011 23:58

Hvis han er ute etter bonushoring, er nok ikke stars plassen. Men stars er jo overall best på alt annet!
[user_image]
[body_html]