• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Bet365 Sit N Go Jackpot vilkår

Forfatter: Mysterio90

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 25. Februar 2012 17:51

Hei.
Jeg kom over sit n go jackpot på bet365. Kort forklart så vinner man stor jackpot om man vinner 6 bestemte sit n go på rad. De med 6 på rad er 6-max.

Jeg gikk på nettsiden deres og leste regler og vilkår og fant noen rare vilkår.

1. For å kunne kreve jackpott premien eller trøstepremien, så må en spiller kontakte oss og referere til Fort Knox Jackpot Sit & Gos innen 48 timer etter fullførelsen av serien av turneringer som deres krav refererer til. For at kravet skal bli vurdert, så må spillerne oppgi deres Brukernavn og Alias samt datoene for de relevante turneringene.
What? Skal ikke de ha full oversikt over dette selv?

2. Ansatte, ledelse og direktører hos bet365, samt agentbyrå, andre lisensinnehavere og leverandører tilknyttet bet365 er ikke berettiget for tilbudet. Samme vilkår gjelder for personer som er i familie med slike personer.
Hvorfor kan ikke ansatte spill? Er det sånn at de har mulighet til å jukse?

3.bet365 forbeholder seg retten til å avslå utbetalinger til enhver spiller som er funnet skyldig i avtalt spill eller slow playing.
Slowplay ikke tillatt? Det kunne jeg ikke tro på og tok kontakt med support.

Lars har kommet inn i denne chatten.
Du snakker nå med Lars
Lars Hei, velkommen til bet365 Live Chat. Hvordan kan jeg hjelpe deg?

Adam Hei. Ser at dere har en spennende opplegg med Sit n Go Jacpot i poker. Så jeg leste regler og vilkår.
Adam Kom over denne som virker veldig urimelig:
bet365 forbeholder seg retten til å avslå utbetalinger til enhver spiller som er funnet skyldig i avtalt spill eller slow playing
Vet dere hva Slow Play er

Lars Et øyeblikk.

Adam Slik jeg ser på saken, hvis noen skulle være så heldige og vinne 6 på rad kan dere finne og vise fram til der han slowplayer og nekte å utbetale jackpot.. Slowplay er jo en del av strategi og taktikk i poker.

Lars Det er i grunn lov å slow playe, men om du gjør dette stadig i vær hånd. Så kan vi avslå utbetalingen.

Adam Men jeg kan ikke se poenget med den. Hva er den beskytelse mot?
Man kan jo ikke vinne ved å slowplaye.

Lars Jeg har ingen god forklaring på det, men kan utnytte det, men sjansen er er liten. Slow playing er ikke ulovlig.

Adam Den er grei.
Takk for hjelpen

Lars Takk for at du kontaktet bet365 Live Chat.

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 25. Februar 2012 17:54

Looool tell dem førr den ja

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 25. Februar 2012 17:55

Tipper dette er et exsempel på en ting som er ment som noe annet og når den er oversatt ti norsk så er det folk uten peil på poker som oversetter - å så har du det gående. Tipper han du snakket mked på support ikke er super erfarn på poker selv heller.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 25. Februar 2012 17:56

Jeg lo når han sa et øyeblikk. Lo enda mer da et øyeblikk ble til et par minutter

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 25. Februar 2012 20:45

Informer skrev:Tipper dette er et eksempel på en ting som er ment som noe annet og når den er oversatt ti norsk så er det folk uten peil på poker som oversetter - å så har du det gående. Tipper han du snakket mked på support ikke er super erfarn på poker selv heller.

Dem mener nok "soft play" sikkert oversatt fra russisk til norsk så det ble slow playing
Sist endret 25. Februar 2012 22:22

Fjellis
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 174
Fjellis Postet 25. Februar 2012 23:29

Heisann,

Ville bare kommentere en ting her, det er bransjestandard at ingen ansatte i firmaet får spille i pokerklienten til selskapet. Av meget enkle og beskyttende grunner. Man får heller ikke spille på samme nettverk Så dette er den regelen som gir mest mening av de ovenfor!

Håvard
NordicBet Norge

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 26. Februar 2012 11:43

1. Dette virker som et krav de har satt for å unngå å betale ut premier til spillere som ikke er klar over kampanjen. Noe som for meg virker ganske useriøst av Bet365..

2. Det er helt vanlig som Fjellis sier. De ansatte kan i enkelte tilfeller ha tilgang til HH's som er spilt, noe som kan utnyttes om man mater det inn i eks pokertracker for så å spille mot samme spillere igjen. Det er nok litt forskjellig fra nettverk til nettverk, men jeg tror man vanligvis må requeste denne informasjonen fra nettverket.

3. Her mener de helt sikkert at man ikke kan spille avtalt spill for å få flere seire på rad, noe som er veldig forstålig. At de bruker "slow play" er vel rett og slett en feil skulle jeg tro.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 26. Februar 2012 12:06

på 3ern var det selvfølgelig slowplay jeg siktet på
[user_image]
[body_html]