• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

BetSafe seriously?

Forfatter: Thor
Kategori: Poker - annet

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 14. Februar 2015 10:08

Etter en lang uke med bortkastet komunikasjon med BetSafe så velger jeg å poste det her, mest for å høre om andre har/hadde samme problemet. Er egentlig en fillesak som BetSafe kunne løst før det blir postet her.

Jeg har aldri noe lignende problem men noen andre pokerklienter. Betsafe sin pokerklient slår alle rekorder når det kommer til problemer og etter min mening dårlig support.

Jeg skulle spille Online NM Main event sist søndag da alt bare ble rot. Jeg klarte til slutt (etter 2 timer) å åpne klienten, jeg var regget i to turneringer og kunne ikke ha opp to vinduer samtidig, mange av funksjonene var borte i lobbyen det hengte seg opp flere ganger i tillegg. Alle vinduene hvor en velger turneringer, cash game, sng var ikke der, vinduene var blank. (se bilde)

Hei Thor,

Tack för att du kontaktade oss angående dina problem med vår pokerklient.

Det är väldigt tråkigt att höra att du upplevt det här och jag beklagar för det inträffade. Det hade varit jättebra om du kunde återkomma och bekräfta ifall det här problemet nu har löst sig så att vi vet.

Det hade även varit jättebra om du kunde skicka skärmdumparna på problemet som du hade under tiden du försökte spela turneringarna så kan vi undersöka möjlighetan att erbjuda någon återbetalning av insatsen eller någonting annat.

Hoppas du får en trevlig kväll.

Med vennlig hilsen,
Sebastian
Betsafe Kundeservice.

Jeg sender bilder av problemene

Hej Thor,
Tack för ditt email angående dina problem med att spela i vår pokerklient.

Jag ser vad du menar och det är absolut inte roligt att se att du har haft dessa problem med våran poker, jag tänker skicka ditt ärende vidare till den ansvariga avdelningen för undersökning.
Jag skulle dock behöva veta namn och ID nummer på de turneringarna du försökte att spela i så att vi kan undersöka detta vidare för dig.
Kan du vänligen svara på detta email med dem så tar jag ärendet vidare för dig.
Ha en bra kväll!

Med vennlig hilsen,
Erik
Betsafe Kundeservice.

Jeg skriver tilbake at det er ikke mulig å finne ID på turneringene, grunnet som de selv ser på bildet så mangler det mye info i klienten.

Hilsen
Thor

Hej Thor,

Tack för ditt svar.

Jag förstår, jag har dock kikat på ditt konto och jag kan dessvärre inte hitta att det har vare sig dragits några pengar från ditt konto till poker eller att du har användt någon pokerbiljett för att betala buy in till någon av turneringarna. Den turneringen jag hittar från gårdagen är en NM- freeroll från klockan 1830 som inte kostade någonting att spela i.
Jag har även gått igenom dina transaktioner i pokern och den senaste buy inen som jag ser att du betalade var den 2/2 till några turneringar.
I och med att det inte har dragits några pengar från ditt konto så kan vi dessvärre inte betala tillbaka någon buy in.
Tveka inte att skicka oss ett till email eller kontakta oss på chatten om du har några andra funderingar.

Ha en bra dag!

Med vänliga hälsningar,
Erik
Betsafe Kundeservice.

Søndagen før hadde jeg vunnet ticket med innkjøp til NM Main, jeg ble "lettere" forbanna når han supporten kommer tilbake og mener de ikke kan finne meg i turneringen, og jeg blir sittende igjen og føler meg som en løgner.

Jeg fikk ikke spilt NM slik poker skal spilles, når en må sitte å hoppe frem og tilbake mellom Pokerklienten og webclienten alt ut i fra hva som henger seg først. Jeg spilte en annen turnering når NM Main startet , da kom det bare opp det lille loadingvinduet før bordet kommer opp, men ingneting mer. Bordene låste seg

Det å bli kalt løgner at de påstår jeg ikke spilte NM Main gjorde meg ikke akkurat i mindre dårlig humør. jeg forlanget kompensasjon for dette, da det her blir både bortkastet tid og penger for meg (som kunde)

Jeg får da melding tilbake at siden jeg ikke hadde "kjøpt" meg inn med "ekte" penger så kunde de ikke gi noen kompensasjon.

Når ble ticket mindre verdifult en penger på en pokerklient?

Hei Thor,
Tack för ditt svar.

Vi påstår inte att du skulle ljuga för oss, men vi har undersökt ditt konto och det är varken en registrering på någon turnering där eller att det har dragits pengar från ditt konto under närmaste dagarna.
Även om det skulle varit problem med klienten så hade det setts här i vårt system utifall du betalat för en turnering eftersom det då hade dragits denna summa.
Så i detta fall så är det tyvärr inget vi kan göra eftersom det inte är några pengar som dragits.
Vi hoppas du har en trevlig dag.

Med vennlig hilsen,
Richard
Betsafe Kundeservice.

"Även om det skulle varit problem med klienten så hade det setts här i vårt system"

Jeg har ikke noe logg på det (det har sikkert BetSafe) men søndagen før da jeg vant innkjøp til Online NM var det mye problemer med klienten, da jeg snakket med livechatt ble jeg fortalt at det var noe problemer med Microgaming, og de håper det løser seg snart.

Men altså nå legger BetSafe all skylden på meg, de fraskriver seg alt ansvar.

Jeg skriver tilbake og takker for meg, jeg gidder ikke kaste bort mer tid og penger på en klient som dette, når supporten i tillegg ikke er villige til å gjøre noe annet en å mene feilene ligger hos kunden.

så fikk jeg denne eposten i dag, jeg hadde egentlig lagt fra meg hele "storryen" men det her blir bare for dumt, så derfor poster jeg min "historie" med betsafe Support her

Hei Thor,
Tack för din återkoppling till Betsafe support.
Det kan vara så att du har en gammal version av Internet Explorer, då poker klienten hämtar all information från Internet Explorer så är det viktigt att se till att du har IE version 11.0 installerat på datorn med alla de nödvändiga uppdateringarna.
Om du har ytterligare frågor eller om du bara vill ha en uppdatering i ditt ärende så är du alltid välkommen att kontakta support dygnet runt.

Med vennlig hilsen,
Fredrik
Betsafe Kundeservice.

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 14. Februar 2015 10:13

Må si det er flott at BetSafe trenger Fredrik, Richard, Erik og Sebastian for å "løse" denne saken, irriterende at så mange som 4 forskjellige personer må involveres i en slik fillesak

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 14. Februar 2015 11:52

Nå vet jeg ikke om det var en fleip eller ikke, men jeg mener å ha lest et sted (fb eller skype) at det ble skrevet at du brukte Windows 95? Om det er tilfelle at du bruker et eldgammelt operativsystem så er det ikke annet å forvente enn at programmer ikke fungerer skikkelig.

Når det kommer til gjengivelse av logg er det ganske dumt å ikke legge ved sin egen korrespondanse, det er vanskelig å gjøre seg opp noen særlig mening uten å se akkurat hva som er kommunisert.

At du får svar fra 4 forskjellige personer har vel rett og slett med å gjøre at Betsafe har support 24/7 og at det i løpet av denne tiden jobber flere forskjellige skift. - En løsning kunne vært å krevd en samtale med deres Pokermanager, som nok ville vært den beste personen å snakke med.

Når det er sagt, så virker det merkelig at de ikke kan refundere beløpet fra en ticket som er vunnet. I slike tilfeller virker det vel logisk at den har samme verdi for spilleren som cash. - Betsson Group som eier Betsafe er jevnlig innom forumet, så jeg regner med du kan få et bedre svar av det om ikke så alt for lenge.

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 14. Februar 2015 12:59

Hehe, win95 var vel bare en spøk ja

Men prøver BetSafe seg på humor når de sier "Det kan vara så att du har en gammal version av Internet Explorer," ?

Jeg har påpekt flere ganger til supporten at jeg har alt oppdatert, og jeg skreiv også for å være sikker så avinstalerte jeg alt av flash, java osv og la inn på nytt, foretok en swipe av alt bare for å være sikker på at det ikke var noe galt fra min side.
Nå skal det også sies at jeg brukte Firefox for å laste ned klienten uten at jeg i det heletatt fikk startet den, jeg prøvde å laste ned via Crome og da funket det, men ut i fra bildet så kan du se at lobbyen er helt fucka.

Bruker andre klienter på samme netverk, aldri vert bort i dette problemet andre steder en på BetSafe

Jeg var registrert for å spille Online NM via en ticket, men uansett ticket eller ikke så gjorde jeg alt fra min side for å påse at jeg ikke "beskylder" noen andre for noe. Ikke som BetSafe som påstår jeg ikke var registrert i turneringen en gang

2rst1
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 102
2rst1 Postet 14. Februar 2015 19:13

Bruker du antivirusprogram? isåfall hvilket ?

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 15. Februar 2015 07:21

Glemte å skrive det. Ja bruker Avast, men det var deaktivert.
[user_image]
[body_html]