• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Bøker, NL/PL 2-7 og FL Omaha H/L.

Forfatter: blindbec jr

blindbec jr
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 225
blindbec jr Postet 19. September 2011 22:38

Heisann!

Er det noen som har anbefalinger til bøker innen disse to spillene? Bøkene burde være tilgjengelig på nett, eller kunne kjøpes fra Norge.
Av størst interesse er FL Omaha H/L.

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 19. September 2011 23:44

finnes en del poker bøker på Amazon, men jeg har selv bare leste Supersystem, og supersystem2 som omhandler disse spillene. Helt greie bøker det, men finnes sikkert flere som er mere oppdatert men jeg har ingen å anbefale dessverre.

blindbec jr
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 225
blindbec jr Postet 20. September 2011 00:21

Ja, har supersystem 1 & 2 om jeg leter litt. Men er interessert i å utdype spillene litt mer enn kun 10-20 sider. Ellers, selvsagt er jo bøker du får tak i på utenlandske nettbutikker interessant også, men er interessert i å få bøkene i handa så fort som mulig...

Palasokeri
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Palasokeri Postet 20. September 2011 17:10

blindbec jr skrev:Ja, har supersystem 1 & 2 om jeg leter litt. Men er interessert i å utdype spillene litt mer enn kun 10-20 sider. Ellers, selvsagt er jo bøker du får tak i på utenlandske nettbutikker interessant også, men er interessert i å få bøkene i handa så fort som mulig...

Kan anbefale Capris.no, de gangene jeg har bestilt bøker der ifra har de vært i postkassa etter 3-4 dager.
[user_image]
[body_html]