• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Bompydrakta er i huse,,, treger bare en GH fil for å få d på ryggen!!!

Forfatter: Gurba
Kategori: Off topic

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 16. Januar 2012 21:08

Takker da bompy for 1stykke som han har sent.. jeg sa jo da at i den forbindlese skulle jeg få brodert inn GH logo på ryggen sammen med 84o som jeg slo bompy med for å få den. D jeg tengte på var om dere i Gaminghill har logo som jeg kan bruke. Altså rett størelse for å ha på ryggen på en genser/jakke. ser at det ligger noen ute. Men viss de å forstørres blir d ikke feil da? har lite peil på sånt.. takker for svar

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 16. Januar 2012 21:22

Send meg en PM med mail adressen du vil ha det på så skal jeg sende deg en vektorfil for logo i morgen - det er det reklamebyråer spør etter ( de kan strekkes i alle størrelser å likevel se bra ut)
Sist endret 16. Januar 2012 21:23

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 16. Januar 2012 21:26

Takker informer... da skal d fixes logo på den,, skal prøve å få et bet med Jackpot med å gå i den under hele NM med at han sponser ticket ... prøvde meg når han var kake runt filten i fredriksta og da var han med laster opp bilde her når det er ferdig...

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 17. Januar 2012 14:38

Var innom de som broderer ting og tank i dag, og de fortalte meg at uansett om jeg hadde den fila så måtte de lage eget kort/ett eller annet som kosta 2500kr og så kom broderinga uteom,, men d var vist ikke så dyrt. Så da blir d vist bare å betale eller å få det gjort med å trykke det på.
Informer: Jeg sente deg pm,, men har ikke motat noe på mail enda

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 17. Januar 2012 14:42

Hei
Jeg venter ennå på Noe designerfiler fra en designer som har vært syk i dag - sender så snart jeg har dem. Vi har forøvrig broderikort laget men det er til lite format (de vi har på jakkene våre).

Det ligger i fredrikstad tror jeg - så om du vil ha det på brystet framme kan du bruke det å spare de 2500 kronene

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 17. Januar 2012 14:54

hehe sant d,, kosta vist noe slik viss jeg skulle ha d brodert på rygg.. han snakka i 28 sangti og da var d vist litt man måtte gjøre med det.. men er jo ikke noe prob å få d trykt på ryggen heller da.. bruker jo å sitte en stund.. og tanken er jo d at det skal være med til NM.. Men uansett blir d bra on du kunne sende den fila så skulle de se på det! men vet jo at du har mail adr så da kommer det vell sikkert

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 17. Januar 2012 15:57

Jeansson skrev:skal prøve å få et bet med Jackpot med å gå i den under hele NM med at han sponser ticket ... prøvde meg når han var kake runt filten i fredriksta og da var han med laster opp bilde her når det er ferdig...

JaCkPoT_ holder alltid ord! Det eneste jeg må sjekke før jeg sponser er økonomien

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 17. Januar 2012 18:47

JaCkPoT_ skrev:
Jeansson skrev:skal prøve å få et bet med Jackpot med å gå i den under hele NM med at han sponser ticket ... prøvde meg når han var kake runt filten i fredriksta og da var han med laster opp bilde her når det er ferdig...

JaCkPoT_ holder alltid ord! Det eneste jeg må sjekke før jeg sponser er økonomien

Hehe,, trenger ikke d.. når man er så (skilla) som meg, så skal jeg klare å kvale inn
[user_image]
[body_html]