• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Buddy transfer på betsafe

Forfatter: Badbompy
Kategori: GamingHill

Badbompy
  •  
Medlem siden 01/04-2011
Antall poster 888
Badbompy Postet 10. November 2011 18:07
Slettet innlegg

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 10. November 2011 18:20

Heldigvis er du en GamingHill bruker og får selvfølgelig hjelp der

Regner med at det er noen misforståelser ute å går ettersom de sier de ikke kan hjelpe deg.

Du kan bruke kontaktskjema her på GamgingHill for å få logget en supporthenvendelse men jeg skal undersøke for deg.

Badbompy
  •  
Medlem siden 01/04-2011
Antall poster 888
Badbompy Postet 10. November 2011 18:29

regner med at de er inne før i morgen da uansett vanskelig og bruke 2 døgn vil jeg tro men, virket meget merkelig ja

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 10. November 2011 19:03

Simen har gitt deg FEIL info her - vi handler selvsagt ikke supportsaker som går direkte på overførsler til alle klienter via vårt kontaktskjemma - vet ikke helt hva han har røyka i kveld Vi har selvsagt IKKE tilgang til andre siters buddy transfers. Mange av våre partnere følger med i våre forum og på den måten vil du mange ganger få hjelp.

Når det gjelder BetSafe er de kjent som å ha markedets beste support - med 15 minutters garanti tid. Jeg vet dog at de driver med en oppgradering på sin support - men 24 timer ventetid høres likevel vanvittig lenge ut til å være BetSafe. Jeg heller mot å tro at din mail til BetSafe ikke har kommet gjennom til BetSafe og ville sendt den på nytt. Fikk du noe bekreftelse på at din mail gikk gjennom?
Sist endret 10. November 2011 19:07

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 10. November 2011 19:05

Jeg har sjekket det nå. Grunnen til at det ikke er gjennomført ennå er at de ligger bak med supporten. Dette er egentlig rart forde BetSafe er kjent for å ha superb support.

Grunnen til at de henger litt etter er at Betsafe i disse dager blir slått sammen med Betsson og derfor er det mye forandringer i systemene, mange nye ansatte under opplæring og ellers mye nytt som gjør dette.

Regner med at transen er i orden om ikke lenge.

Knuppe
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 601
Knuppe Postet 10. November 2011 23:29

"Hei.

Takk for din epost til oss.

For øyeblikket har vi veldig stor pågang. Det kan derfor ta lenger enn normal lang tid før vi får svart på dine henvendelser.

Vi har ikke glemt deg! Du vil få tilbakemelding så fort vi får tid.

Takk for at du spiller på Betsafe og vi setter stor pris på din tålmodighet.

Med vennlig hilsen,
Betsafe Support."

Fikk dette svaret onsdag kveld. Pengene er ennå ikke overført!

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 11. November 2011 00:56

Ja er nok en del overgangsissues i forbindelse at Betsson tar over BetSafe.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 15. November 2011 14:02

Betsafe har hatt en del support problemer etter at en god del folk sluttet der i forbindelse med overgangen til Betsson group. Jeg regner med de får fart på supporten igjen snart om de vil hevde seg i toppen som de har gjort tidligere.
[user_image]
[body_html]