• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Coaching 5NL/10NL

Forfatter: Punter30

Punter30
Medlem siden 21/03-2011
Antall poster 73
Punter30 Postet 4. September 2016 13:37

Hjelp!
På mange måter sitter denne posten litt langt inne, men jeg har tenkt på det en god stund. Det funket jo for Doug Polk, så kanskje det fungerer for meg også.

Jeg er skikkelig dårlig på å spille cash games. Faktisk så dårlig at jeg sitter fast på Micro-nivå online( 5NL og 10NL) og når det gjelder live så føler jeg meg sjeldent nok kompetent til å sitte ned ved litt høyere kurser. Med unntak av mitt faste kaffe-slabberas 1-2 lag så spiller jeg ikke cash i Norge. Jeg tar meg av og til ett lodd når jeg er utenlands, men la oss si at suksessen her er begrenset.

På samme måte som jeg har en PT som hjelper meg med å piske kroppen i form, så trenger jeg nå en pokercoach som kan hjelpe meg med å bli bedre til å spille cash games.

Så trenger du en ny elev - eller kjenner noen som gjør det så er det bare å ta kontakt med meg. Enten på Epost punter30@gmail.com eller send meg en PM her
[user_image]
[body_html]