• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Comeon cruise avlyst

Forfatter: elepervo

elepervo
Medlem siden 22/03-2011
elepervo Postet 22. Januar 2013 10:39

Kjipt for alle som har gleda seg og lagt ned mye arbeid i dette

mer info hos naboen

highjack
Medlem siden 10/07-2011
Antall poster 21
highjack Postet 22. Januar 2013 11:34

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 22. Januar 2013 11:41

Kjedelig asså

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 22. Januar 2013 12:18

Sakset fra Facebook

comeon!

Det er en helt usakelig trist melding dette, men Stena Line har kansellert pokercruiset. Informasjon gikk nettopp ut nå, etter mange krisemøter i går.

Etter massivt press fra Lotteriinspeksjonen i Sverige har de valgt å kansellere cruiset i stedet for å ta en sak mot staten i rettssystemet.

Dette er utrolig trist for oss i ComeOn! som har jobbet knallhardt med arrangementet, markedsføring osv. Jeg får ikke gjort annet på dette tidspunkt enn å vise til det offisielle brevet fra Stena Line som går ut til kundene i dag.

- Bestilte billetter får tilbake penger asap.
- Vunnede billetter tar noe tid da jeg må samle lister og ordne dette via ComeOn! systemet.
- Andre ting bes ta kontakt med Stena Line for fornuftige svar.

Vi hadde mange påmeldinger og det så ut til å kunne gå mot rekord, noe som er ekstra kjedelig. Takk for all støtte i prosjektet - uten dere hadde ikke en gang noen tenkt på å prøve.

Linky

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 22. Januar 2013 12:31

Faen at man ikke bare kan utfordre alt det overformynderiet en gang for alle daaaaaa! Ikke at jeg skulle være med, men bare fordi at HVA FAEN ER GALT med en helg med litt alkohyler og en pokerturnering.

Spyr litt i munnen her!

AlexAkiller
Medlem siden 02/02-2012
AlexAkiller Postet 22. Januar 2013 12:51

Staten har formye makt,nå er på tide med en folkebevegelsen mot staten!!!

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 22. Januar 2013 12:52

AlexAkiller skrev:Staten har formye makt,nå er på tide med en folkebevegelsen mot staten!!!

På tide å ikke stemme AP da

Palasokeri
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Palasokeri Postet 22. Januar 2013 13:14

Dette var ikke overraskende, men dette må rederiet ta på sin kappe.

Dårlig at de ikke kan sjekke alt 100% før de setter i gang

Ja, ja vi som var på pokercruise i mars 2011 kan ihvertfall mimre over en knalltur Det blir nok en stund til neste gang.

AceCikey
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 386
AceCikey Postet 22. Januar 2013 16:15

grimteh skrev:
AlexAkiller skrev:Staten har formye makt,nå er på tide med en folkebevegelsen mot staten!!!

Spørs om AP har så mye med lotteriinspeksjonen i Sverige å gjøre da.

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 22. Januar 2013 16:41

AceCikey skrev:
grimteh skrev:

Spørs om AP har så mye med lotteriinspeksjonen i Sverige å gjøre da.

Det er nok ikke den svenske lotteriinspektøren som selv har funnet ut at de skulle gjøre seg vanskelige, de har nok fått et tips fra sine norske kollegaer i lotteritilsynet.

AceCikey
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 386
AceCikey Postet 22. Januar 2013 20:49

LFCPAL skrev:Det er nok ikke den svenske lotteriinspektøren som selv har funnet ut at de skulle gjøre seg vanskelige, de har nok fått et tips fra sine norske kollegaer i lotteritilsynet.

Det ville i grunn vært en interessant situasjon og problemstilling om det er riktig. Men har man noe grunnlag for å påstå det, eller er det bare spekulasjoner?

gogg1111
Medlem siden 28/04-2011
Antall poster 144
gogg1111 Postet 23. Januar 2013 18:15

AceCikey skrev:
LFCPAL skrev:Det er nok ikke den svenske lotteriinspektøren som selv har funnet ut at de skulle gjøre seg vanskelige, de har nok fått et tips fra sine norske kollegaer i lotteritilsynet.

Det ville i grunn vært en interessant situasjon og problemstilling om det er riktig. Men har man noe grunnlag for å påstå det, eller er det bare spekulasjoner?

http://rosjon.nu/13Li1094.pdf

AceCikey
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 386
AceCikey Postet 23. Januar 2013 18:33

Takk for linken! Interessant lesning!

Jeg har ikke vært gjennom alt, og bare tatt meg tid til å skumlese. Men slik det ser ut har lotteritilsynet reagert på ulovlig reklame fra norske firma og på norske nettsider. Reklame som det er ganske opplagt at er ulovlig. Her skulle nok arrangørene gjort hjemmeleksene sine bedre.

Det er i det minste noe å lære av for fremtidige arrangører.

Det fremgår jo også fra dokumentasjonen at arrangørene selv har vært i kontakt med lotteritilsynet i flere av landene, så å utelukkende plassere skylden for at dette kom opp på "tipsere" i det norske lotteritilsynet virker litt tynt for meg.

Jeg har dog ikke klart å lese meg frem til hvem som ber svenske myndigheter ta affære (ennå) da det er litt uoversiktlig med hvem som initierer kontakt, og hvem som svarer.

Avslutningsvis er det vanskelig for meg å tro at det norske lotteritilsynet kan diktere hva det svenske skal reagere på eller få dem til å fatte avgjørelser de ikke har lovhjemmel for.

Men det er uansett interessant å lese om hvordan og hvorfor disse beslutningene tas.

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 23. Januar 2013 19:00

AceCikey skrev:

Dette var bare en spekulasjon fra min side Men jeg vet at lotteritilsynet har tidligere tipset de svenske lotteriinspektørene om "Norske" turneringer like over grensen så var ikke usannsynlig at det hadde skjedd også i dette tilfellet.

Chief104
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 622
Chief104 Postet 23. Januar 2013 22:02

vikinglotto... there u og.. mafia hele jævla gjengen og det med staten bak... blir uvel, så sjukt smålig av NT å ikke la en gjeng med pokerspillere ha seg litt moro

ragnarokk
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 53
ragnarokk Postet 24. Januar 2013 07:41

Ace :
Arr til som skulle vært i Tucksfors en stund tilbake ble stoppet av svenske lotteritilsynet etter press fra det norske lotteritilsynet. Ihvertfall i følge det svenske lotteritilsynet.

AceCikey
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 386
AceCikey Postet 24. Januar 2013 08:45

ragnarokk skrev:Ace :
Arr til som skulle vært i Tucksfors en stund tilbake ble stoppet av svenske lotteritilsynet etter press fra det norske lotteritilsynet. Ihvertfall i følge det svenske lotteritilsynet.

Jepp, jeg har hørt om det, og det var derfor jeg synes det var interessant at det kom opp rykter om at det norske lotteritilsynet var innblandet her også.
[user_image]
[body_html]