• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Dataspill + div!

Forfatter: Gurba
Kategori: Off topic

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 24. Mars 2011 13:45

Vi er en 3-4 personer som spiller litt dataspill over Tunngle! Atm sitter vi og spiller strategi spillet Company of heroes multiplayer.. skulle gjerne ha tenkt oss litt flere som ble med og spilte slik at vi kunne ha spilt 3 vs 3 eller noe.. atm så spiller vi bare mot computern.. Spiller også Fifa, CSS osv.. og er interesert i flere med samma interesse.. noe at å gjøre når man er på Tilt eller skal slappe av fra pokern. Vi sitter som regel på skype og prater samtili.. interesert i å bli med? send meg en PM så får du min skype info.. og seff er ikke spilla orginale.. dere får link så må ikke kjøpe

Blir dårli med spilling i helga da pga cruse.. men etter helga er d påan i gjen.. og ja vi er ikke gode har nettop lasta ned spille og begynt å spilt d så vi er nybegynnere!

Ray..

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 24. Mars 2011 14:13

Drev slik mye selv før jeg Med warcraft 3 , Command and conqures spilla osv . Men har ikke nok tid nå lengre desverre

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 24. Mars 2011 14:19

oky,, ja wc3 coridor var jo imba.. er noe vi gjør på gøy de kveldene vi ikke spiller poker og for å gjøre noe annet.. viss du vill så kan du jo bare si fra så kan du jo stikke innom en og annen gangen når vi spiller.. men vi er jo ikke så hiroller som deg da, poker er mere en hobby for oss!!! men bare si fra viss du vill bli med og spille litt senere når du har bedre tid

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 24. Mars 2011 14:30

hehe will do. Å jeg er vel ikke noe highroller. bare highlodder innimellom på mix games og buster rollen

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 24. Mars 2011 14:41

hehe... samma her.. Dinger litt så spille bort på cash på Radiopoker sin homegame!!!!
[user_image]
[body_html]