• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Deadline Day

Forfatter: LFCPAL
Kategori: Sport & tipping » Annet

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 31. August 2011 11:53

Da er siste dagen i sommerens overgangsvindu i Premier League her. Bli med å diskutere overgangene som er klare og de som kommer de neste timene.

Hvordan synes du ditt lag har gjort det på overgangsmarkedet i sommer?
Hvem har gjor de beste kjøpene, og hvem tror dere flopper?
Hvem blir kjøpt/solgt i dag?

Minner alle om at TV2 PL1 følger innspurten fra kl 18:00 til kl 02:00 i natt

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 31. August 2011 16:01

Jeg kan begynne, jeg synes Liverpool har hatt et veldig godt overgangsvindu.
Jose Enrigue - virker meget lovende, venstreback har vært en plass som liverpool har slitt de siste årene men her tror jeg vi har funnet rette man nå

Jordan Henderson - Var ikke så god i de to første kampene, men viste i sist kamp mot Bolton hva han er god for. Kan bli en fremtidig erstatter for Gerrard.

Sebastian Coates - Nyeste kjøpet, 20år gammel midtstopper fra Uruguay som ble kåret til beste unge spiller under copa america tidligere i sommer. Han ble klar i går så jeg har naturlig nok ikke sett han spille for Liverpool enda, men så han under copa america og det jeg husker av han derfra var positivt og at han var veldig høy(199cm)

Stewart Downing - Var litt skeptisk til dette kjøpet, men han har vist meget positivt spill så langt.

Charlie Adam - Han er spilleren jeg er mest glad for at vi endelig fikk kjøpt. Han vil passe meget godt inn sammen med Lucas sentralt på midten, med sine presise pasninger og dødballer vil han skape mange sjanser i løpet av sesongen.

Alexander Doni - Backup for Reina, ikke mye mer å si om han. Får sikkert spille en del cup kamper men håper ikke han trenger å spille flere

Spillere som allerede er blitt en suksess eller som jeg tror kommer til å bli det.

Sergio Agüero - Det er vell lenge siden en spillere har hatt en så bra start, jeg hadde han på Fantasy laget mitt til bare et par dager før serie start da jeg byttet han ut da det ikke så ut til han skulle starte. Men han trengte jo ikke starte for å gjøre det bra

Samir Nasri - Han vet man jo allerede fra Arsenal at han passer godt inn i Premier League, men i sin første kamp for ManCity viste han med engang at han kommer til å bli en viktig spiller for ManCity sin del også.

Ashley Young - Liker ikke å si det men han kommer til å forsterke et allerede meget sterkt ManU.

Emmanuel Adebayor - Er bare et lån, men jeg tror han kommer til å gjøre det bra i Tottenham.

Litt for tidlig til å si hvem som kan bli en flopp, så her vil ikke jeg nevne noen.

Bare en time igjen til sendingen på TV2, ut å kjøpe popkorn
Sist endret 31. August 2011 16:03

Deviltorsk
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 118
Deviltorsk Postet 31. August 2011 17:40

Tar mä an Arsenal:
Mens man vente på store navn som Snejder,Benzema og Thomas Muller, så får vi ta til takke med navn som Chu-Young og Santos...
Men Wenger har trylla för...Käm hadde hört om Fabregas og Nasri för dem kom til Arsenal? For ikke å prate om Vieira,Petit,Anelka mm...

Santos Venstreback fra Fenerbache, tydeligvis duvelig god offensivt Roberto Carlos-Style, men har defensive kvaliteta som Linda Medalen...

Mertesacker Midtstopper fra Bremen, har hatt nån gode år, va en katastrofe i fjor men forhåpentligvis kan han väre ett bra par sammen med Vermaelen. Liverpoolsupportera har jo som vanlig klokketro på alle nye spillera som ä ser LFCPAL har gjort, ä strekke mä tel å si at ä trur det e den nest beste signinga så här langt

Park Chu-young eeeehhh....Jaha...Kosta ihvertfall ikkje mykje, og kommer sekkert å öke Arsenal sitt draktsalg i Asia med 3000%, men bortsett fra det, og at han forhåpentligvis gjör så man kan sleppe Bendtner på Free transfer så har ä ikkje store forhåpninge. Men som sagt, 2,7 mill pund kosta han, det tar vi inn på skjorte, og så får vi bort Bendter på kjöpet, så alt i alt har han allerede gjort sä fortjent tel å bli kjöpt.

Gervinho Her kommer kjempekjöpet. Nu har vi ett tog på kvär sida, og det bli gulle godt for Van Persie som bare kan stå i midten å la Gervinho og Walcott springe på kanten og mate balla. Gjör åsså at Arsenal e nödt tel å spelle mer i lengderetning, og personlig e ä dritlei av å se 80% Ballpossession og 0-0 så takk for den. Regne med at han legg bort filmegreia han bynte med i förste kampen og ikkje lar nån Barton-kopi irritere han så e han klar for å regjere Blir nok Arsenals assistkonge i år, for han virke ikke som han har lyst til skyte, men gud kor artig å se når han drible...

Jenkinson Har jo fått sin ilddåp da han har värt nödt tel å spelle mykje allerede fra dag 1. Det va nok ikkje tanken. Virke ikkje som en offensiv tilgang, men kanskje han dug som back-up og kan väre mer cool enn Eboue så vi ikkje får straffa imot oss i siste minutten mot Liverpool meir...Får ondt av sånne folk. Kommer nok ikkje å prege Premier League på noen som helst måte...

Oxlade-Chamberlain Kommer vel ikke å få for mye spilletid i år. Virke som en ny Walcott, så vi gir han vel 3-4 år som innbytter og så plutselig e han god i 4-5 kampa för han går tilbake og spelle en halv sesong under pari.

Ellers syns ä LFCPAL e spot on med årets hits i PL desverre.
Kan jo fortsatt håpe at De Gea floppe, og det skulle jo svi ekstra i pungsekken om Adebayor[/COLOR] skulle bynne å trylle for TOTTENHAM. Dobbel pungspark...

Ä kjenne ä e mer negativ enn nån gång for Arsenals nykjöp, men man får ha forståelse for at 2-8 mot Manchester United sitt langt inni hjerterota. Men in Arsene we trust, så för klokka slår midnatt får man håpe at man har fått minst en klassespiller på plass...

Og ser man på min trackrecord på Fantasy manager så e jo den her analysen fan ikkje mykje å stole på

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 31. August 2011 18:22

Gervinho har jeg trua på men vi har fått sett alt for lite av han så langt

Wenger har det ikke i seg å kjøpe etablerte spillere, og vist de da selger spillerne når de er blitt etablerte spillere vil de aldri vinne serien igjen.

Craig Bellamy til Liverpool? Det er jeg vell like skeptisk til som når han kom til Liverpool første gangen.

Deviltorsk
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 118
Deviltorsk Postet 31. August 2011 19:47

Jobb inn Arteta nu på slutten,den e grei. Men vente enda på overgangen som ska ryste fotballeuropa Bynne å miste troa på den. Kan gjerne ta Benayoun på lån, men det föles litt West Ham/Stoke-aktig å låne spellera...Lån med opsjon e grei... Gervinho har bynt å finne Van Persie nu, han bynte å treffe med pasningen mot Udinese, så nu vente ä bare til 17 september når alle e tilbake. Song,Wilshere,Diaby og Geeeeeeeerrrrrrrrrviiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnhhhhooooooooo....

Deviltorsk
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 118
Deviltorsk Postet 31. August 2011 19:49

nei vel, ingen Arteta Frustrasjon bynne å bre sä....Blir det bare Yossi på lån kjenne ä at ä blir forbanna...T minus 3 hours 10 min....

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 31. August 2011 21:04

nå skjer det ting Benayoun mest sannsynlig til Arsenal, Kaka kanskje til Tottenham?!!!

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 31. August 2011 21:05

Mancity med 100Millioner£ bud på Messi!!!!!!
Sist endret 31. August 2011 21:07

Deviltorsk
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 118
Deviltorsk Postet 31. August 2011 21:17

kor les du det här? Ä heng på skysports, dem har bare avkrefta Kaka

Daffelure
Medlem siden 31/03-2011
Antall poster 362
Daffelure Postet 31. August 2011 21:30

Jack Wilshere twitret for 8 min sia, ARTETA back on! Come on you Gooners!

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 31. August 2011 21:39

Deviltorsk skrev:kor les du det här? Ä heng på skysports, dem har bare avkrefta Kaka

Rykter på TV2 PL

Daffelure
Medlem siden 31/03-2011
Antall poster 362
Daffelure Postet 31. August 2011 21:43

Redknapp avkrefta vel kaka i intervju med sky?
Sist endret 31. August 2011 21:43

Deviltorsk
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 118
Deviltorsk Postet 31. August 2011 21:43

Sett jo selvfölgelig i Sverige så har fått inn VG nett livesending, men bedre enn det klare ä ikkeBli jävli spennanes, men alt under Arteta vess det bare bli en e katastrofe

Deviltorsk
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 118
Deviltorsk Postet 31. August 2011 21:44

Daffelure skrev:Rednapp avkrefta vel kaka i intervju med sky?

Stemme det

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 31. August 2011 22:13

Dagens bekreftede overganger så langt:
Wilson Palacios Tottenham - Stoke £8 millioner
Marek Cech WBA - Trabzonspor Ukjent
David N'gog Liverpool - Bolton £4 millioner
Owen Hargreaves Klubbløs - Manchester City Gratis
Shaun Maloney Celtic - Wigan £1 million
Enda Stevens Shamrock - Aston Villa (januar 2012)
Scott Dann Birmingham - Blackburn £6 millioner (kan stige til £8m)
Scott Parker West Ham - Tottenham Ukjent
Andre Santos Fenebache - Arsenal Ukjent
Christian Poulsen Liverpool - Evian Ukjent
Per Mertesacker Werder Bremen - Arsenal Ukjent
Zdenek Gygera Juventus - Fulham Ukjent

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 31. August 2011 22:39

Benayoun er klar for Arsenal.
Raul Meireles har levert skriftlig transfersøknad, så da går han vell til Chelsea.

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 31. August 2011 22:43

Shaun Wright-Philiips er klar for QPR
Craig Bellamy skriver 2års kontrakt med Liverpool

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 31. August 2011 23:19

Deviltorsk skrev:Sett jo selvfölgelig i Sverige så har fått inn VG nett livesending, men bedre enn det klare ä ikkeBli jävli spennanes, men alt under Arteta vess det bare bli en e katastrofe

Dere fikk både Benayoun og Arteta, da er du vell fornøyd

Deviltorsk
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 118
Deviltorsk Postet 31. August 2011 23:35

Ja man får vel ta det...Hadde jo en dröm om at dem hadde lurt inn Benzema bakveien, men vi får ta det vi får Nu har vi jo en tropp iaf

Daffelure
Medlem siden 31/03-2011
Antall poster 362
Daffelure Postet 31. August 2011 23:42

jeg er vertfall fornøyd med arteta, føler han har mer potensial enn beanyoun

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 31. August 2011 23:49

to utradisjonelle overganger for Wenger dette
[user_image]
[body_html]