• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Deucecracked MTT videoer

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 3. September 2012 20:43

Hvilken videoer på Deucecracked vil dere anbefale for en MTT spiller?

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 4. September 2012 13:28

Bare å laste ned alt?

Eirikodd
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 489
Eirikodd Postet 4. September 2012 14:00

Eirikodd skrev:ddbeast

EDIT: Bluefire han ja...

carlsb3rg
Medlem siden 11/11-2011
Antall poster 43
carlsb3rg Postet 5. September 2012 11:01

"Alle" funker helt greit. Kvalitetssikringen hos DC er vel såpass at det fins minst noe fornuftig i alle sammen. Men når du skal begynne å se på de er det greit å begynne med aktuelle stakes/feltstørrelser/format. Når det er sagt har jeg faktisk byttet til andre type spill nettopp fordi jeg finner en video(serie) som er bra.

En annen viktig ting er å være kritisk mtp om videoen passer til din stil (hvis du ikke skal legge om stilen). Hvis du er typen som vil doble fort eller ryke eller grinde deg videre med minst risiko, er det dumt å følge mange av rådene til de som er i motsatt leir. Tenk også på hvor gammel videoen er. Til og med gamle videoer - særlig teoretiske videoer - har mye bra, men noen av de beskriver ting som rett og slett ikke stemmer lenger.

carlsb3rg
Medlem siden 11/11-2011
Antall poster 43
carlsb3rg Postet 5. September 2012 11:02

Mange av videoene har også diskusjonstråder som er nesten mer verdifulle enn selve videoen. Hvis du er uenig i noe eller syns noe virker uklart så er det nesten garantert en diskusjon om det på websiden.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 5. September 2012 15:43

carlsb3rg skrev:"Alle" funker helt greit. Kvalitetssikringen hos DC er vel såpass at det fins minst noe fornuftig i alle sammen. Men når du skal begynne å se på de er det greit å begynne med aktuelle stakes/feltstørrelser/format. Når det er sagt har jeg faktisk byttet til andre type spill nettopp fordi jeg finner en video(serie) som er bra.

En annen viktig ting er å være kritisk mtp om videoen passer til din stil (hvis du ikke skal legge om stilen). Hvis du er typen som vil doble fort eller ryke eller grinde deg videre med minst risiko, er det dumt å følge mange av rådene til de som er i motsatt leir. Tenk også på hvor gammel videoen er. Til og med gamle videoer - særlig teoretiske videoer - har mye bra, men noen av de beskriver ting som rett og slett ikke stemmer lenger.
Takk. Er veldig godt klar over dette.
Samme greie med Doyle Brunsons Super System. De tingene fra boka vil sjeldent funke nå for tiden

carlsb3rg
Medlem siden 11/11-2011
Antall poster 43
carlsb3rg Postet 5. September 2012 22:54

Det rare er at gode spillere og coacher fortsatt anbefaler den og Harrington bøkene. Jeg har lest Super System på nytt etter at jeg lært en god del mer og den er faktisk overraskende nyttig fortsatt.
[user_image]
[body_html]