• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Donkr vs Gaminghill

Forfatter: Pepsibag
Kategori: Off topic

Pepsibag
Medlem siden 12/01-2012
Antall poster 32
Pepsibag Postet 14. Januar 2012 23:03

God morgen

Har lagt merke til at Gaminghill har et ganske tamt forum i forhold til Donkr der jeg er ganske aktiv fra før av. Har dere ikke vurdert å bli litt mer spennende enn det dere er atm? Er jo som å lese dødsannonser å lese de kjedelige trådene som blir laget her. Det er jo absolutt 0 respons på noe ! På Donkr får man 100 svar på en retard tråd som feks: "24timers bet, øløløl".

Burde kanskje gjøre noe med det. Jaaa det burde dere.
Gtfo brah

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 14. Januar 2012 23:28

Går du for kvalitet eller kvantitet?

Ja, du får kanskje raskere respons og flere svar på donkr. Men der får du 10 usaklige svar før du får en saklig en.

krabbi
  •  
Medlem siden 19/02-2011
Antall poster 308
krabbi Postet 15. Januar 2012 00:22

syns Donkr e ganske rotete forum og uoversiktlig om få... har ikke gidda å vært inne nesten at all æ siden d ble nye oppdateringer osv ....

Pepsibag
Medlem siden 12/01-2012
Antall poster 32
Pepsibag Postet 15. Januar 2012 05:35

kvantitet > kvalitet er noe gaminghill bør gå for nå imo.

Førstepri bør være å få traffic på siden. Akkurat nå er donkr waaaay ahead.
Vi trenger flere troll imo

Vulgata
Medlem siden 14/04-2011
Antall poster 307
Vulgata Postet 15. Januar 2012 08:53

Jeg er mere på Donkr enn jeg er her. Men fordelen her er vel at trollene fortsatt ikke er kommet her. Trengs flere diskusjoner. Ellers sliter begge forum med at det er for få HH-tråder. Det er en ting som burde premieres på begge siter.

dimorf
Medlem siden 21/05-2011
Antall poster 35
dimorf Postet 15. Januar 2012 10:01

Brukervennligheten på Gaminghill er dårligere enn Donkr. Ser ingen grunn til at Gaminghill ikke skulle kunne ta igjen og vokse ifra Donkr. Men da må sidene videreutvikles.

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 15. Januar 2012 11:30

Hei alle sammen

Hyggelig å se at folk har meninger - og sånn er det vel med alt, smaken er som baken - noen liker mora og noen liker dattra osv.

GamingHill's programmerere jobber hver eneste dag med utvikling for forbedring av websiden. Vi er tilfreds med hvor langt vi har kommet oss på de 9 månedene vi har vært i pre-launch men vi er langt fra i mål og vil fortsette å forbedre samt utvikle nye tools og features

Det er naturlig at mennesker som er vant med andre produkt/websider bruker tid på å finne seg til rette på et alternativ da vaner kan være sterke. Vi mener vi har flere features som gjør at vi kan være stolte av websiden så langt - som for eksempel at alt oppdateres live uten behov for refreshing av sia, klubbsystemet og medlemschatten.

Når det gjelder antall medlemmer og antall svar så er det sånn at vi er i pre-launch og har vært det i ni måneder - mens alternativet det snakkes om her har holdt på i over 10 år (ink forgjengerne). Men vi vokser dag for dag med nye medlemmer som finner veien til GamingHill. Innholdet i forumet vil gradvis vokse seg som følge av medlemsveksten. Forumaktivitet er ikke noe som kan fabrikkeres - det må komme fra medlemmene selv - desto flere medlemmer desto mer aktivitet.

GamingHill har stor respekt for det arbeidet andre websider gjør og har gjort men vi bruker ingen alternativer som målestokk og det er ikke noe mål i seg selv å bli større enn hverken den ene eller den andre. Vi skal fokusere på vårt og i samarbeid med dere medlemmer og partnere utvikle websiden så godt vi kan til glede for alle sammen

Takk for inputs
Sist endret 15. Januar 2012 19:42

Oddla1
Medlem siden 02/06-2011
Antall poster 225
Oddla1 Postet 15. Januar 2012 12:42

Donkr suger verkeligt for tiden, 90% dr e jo bare tull

anrimo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 808
anrimo Postet 15. Januar 2012 17:42

Mr GamingHill (informer) VS Mr Donkr (Fropsy) i brytematch

Chief104
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 622
Chief104 Postet 15. Januar 2012 18:01

Heldigvis så slipper vi å velge... vi kan ha begge. Jeg føler at gaminghill er et totalt anerledes forum en Donkr, her er vi som en vennegjeng som har det gøy.. Donkr er litt mer å fotelle hvor god du tror du er... mye trolling og totalt upassende komentarer.. håper vi aldri får slike tilstander her.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 15. Januar 2012 19:23

Det første jeg gjør er å gå på Gaminghill, derettter på Donkr. Er det noe jeg lurer på lager jeg tråd på GH først, får jeg ikke svaret jeg er ute etter så prøver jeg Donkr.

Ønsker jeg å se på pokervideoer vet jeg at GH er stedet

Det er mer sosialt her, spesielt i radioligaen osv.

Som det er nevnt har jo Donkr vært ute på markedet ganske lenge og er ikke bare for norske brukere.
Men de fleste her er jo medlemmer av begge.

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 15. Januar 2012 20:30

Noe av det tettaste jeg har lest noen gang pepsibag..sponsa av frodo og gjengen du eller??? Donkr er full av wannebe proff amatører som HELE tia forteller andre hvordan de skal spille og hvor dumt de ( meg ink) spiller!!! er det bedre enn GH som hele tia oppfordrer til å spille som man vil og som HELE tia er positive og har humor om det går bra eller galt!!! vettu...Ta deoasteneg ei lykkepille og prøv å bli med en kveld, så ser du samholdet og ikke minst..hvor bra det er på GH radio og chatt! GL og ALL IN...

darkgunn
Medlem siden 08/05-2011
Antall poster 183
darkgunn Postet 15. Januar 2012 20:40

kunne ikke sies bedre mb!!!

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 16. Januar 2012 01:24

LOOOL. Trollinga har ikke kommi hit enda? Vorri her ganske lenge æ. Too bad. Æ trives både her å på donkr, men e vanskelig for mæ å sitt innpå her å få mæ en god latter igrunn. (Ja så kanskje æ synes det e humor med frekke kommentara frem å tilbake da. U mad?) Gaminghill-gutta e jo awesome IRL, litt for seriøs på nettet imo. (Unntak med JaCkPoT_ obv!)

Æ har ingen interesse av å les "QQ FOLD PREFLOP?????"-tråda der man diskutere ka man kan/ikke kan gjør i ettertid av spillinga. Kall mæ no for troll å drittunge, æ e ei frisk jentkvælp på 20år, som ikke har nå imot å fortell folk akkurat det æ mene, men folk har itj nå på nettet å gjør om dem ska ta sæ nær av all trollinga dem legg opp te sjøl !

Gaminghill e meget bra på alle punkt utenom humor imo. Dokker gjør en god jobb gutta ! Bare så det e sagt.

Me gusta trolling. Yaawn.
/Thread
Sist endret 16. Januar 2012 01:27

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 16. Januar 2012 08:18

Til: Pepsibag

Først av alt er det kjempe hyggelig med feedback, det viser uansett at siden engasjerer. Alle tilbakemeldinger er hjertelig velkomne.

Vi har som sagt vært online i en rimelig kort periode (mens Donkr som du viser til har vært online i mange år), på denne tiden har vi gått fra 0 og ingen ting til websiden og medlemmene slik det er i dag. (Websiden er jobbet mye med før launch!)

Vi som er med på Team GamingHill prøver så klart å lage litt ekstra aktivitet i forumet, men vi kan ikke fabrikkere tonnevis av innhold heller.

Det er som Informer sier vårt mål at brukerne skal komme med innholdet i forumet, så skal vi "insiderne" komme med nye funksjoner og andre ting som gavner brukerne våre.

Uten å røpe for mye tror jeg vi kan si at brukerne har mye å glede seg til når det gjelder innhold og funksjoner fremover

Til: Aviena

Du er det største trollet vi har her, men noen troll syntes jeg faktisk vi skal ha plass til <3

Badbompy
  •  
Medlem siden 01/04-2011
Antall poster 888
Badbompy Postet 16. Januar 2012 09:41

jeg mener som en udugelig Pokerspiller at

Du har muligheten til og være med fra starten av her. Finner man mangler feil så gir man beskjed så vil dette fikses om det er mulig.
Dette vil si at du som bruker under pre perioden vil få et forum som bare blir mer og mer brukervennlig.

2.Samholdet på gaminghill mellom brukerne er unikt og vokser for hver dag som går.Føler at det blir tatt godt vare på nye medlemmer.
Å det er viktig i et forum .Skal være mulig og be om hjelp i en tråd uten og bli slaktet . Husk at alle blir ikke født proffe pokerspillere .
Noen kommer aldri til og bli det men, koser seg for det .Det må være lov .

3. meningen er vel heller ikke og bli bedere enn donkr på noen måte men, og være et forum for alle som liker gambling.Være seg alt fra bingo til poker .
Har fulgt med utviklingen til Gaminghill og de kommer med nye funksjoner fortløpende. Det er aktive brukere fra norges gruppen Gaminghill som hjelper deg med tråder og andre spørsmål.

Donkr er Donkr og Gaminghill er Gaminghill.

Verden er stor og det er plass til alle

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 16. Januar 2012 10:28

Jeg har ikke så mye mere å si en hva de to over meg har sagt. Men en ting vil jeg presisere, det er mange "troll" her på Gaminghill men de kommer ikke så ofte frem i forumet. På gaminghill har vi en funksjon som andre forum ikke har nemlig Gruppechat. Dette gjør kanskje at forumet her holdes mere rent. Så meld dere inn i RadioPokerKlubben å se alle trollene som kommer frem der spesielt onsdag,fredaag og søndag når det er radio sendinger, men er aktivitet der stort sett hver kveld
Sist endret 16. Januar 2012 10:29

st1p
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 84
st1p Postet 16. Januar 2012 12:42

For min egen del ønsker jeg to ting av typen forum som diskuteres her:

1: Muligheten til å utvikle spillet. Både gjennom diskusjon av HH, samt lesing av blogger utformet av spillere som har høyere nivå enn meg selv.
2: Diverse puns, trolling, prop-bets (dog av troverdige personer, ikke scam-artists som f.eks theriver) osv

Pr idag har Donkr et høyere nivå på begge felter, da spesielt på den faglige biten: De har flere som skriver meget nyttige blogger, i tillegg til at det i ny og ne diskuteres interssante HH's.

Balansegangen mellom "kompis-forum" og "seriøst" pokerforum er vanskelig. GamingHill har alle muligheter, de er tross alt bare i pre-launch. Håper, og tror, at det i fremtiden vil være større trafikk på siten. Og deretter er det opp til brukerne å fylle forumet med innhold som fenger.

Marianne Bentsen skrev:Noe av det tettaste jeg har lest noen gang pepsibag..sponsa av frodo og gjengen du eller??? Donkr er full av wannebe proff amatører som HELE tia forteller andre hvordan de skal spille og hvor dumt de ( meg ink) spiller!!! er det bedre enn GH som hele tia oppfordrer til å spille som man vil og som HELE tia er positive og har humor om det går bra eller galt!!! vettu...Ta deoasteneg ei lykkepille og prøv å bli med en kveld, så ser du samholdet og ikke minst..hvor bra det er på GH radio og chatt! GL og ALL IN...

Her har du misforstått. Noe helt vanvittig. Donkr har endel brukere som sitter inne med mye kompetanse, og muligheten til å lære av disse personene er noe som anbefales for alle og enhver.

aviena skrev:...Æ trives både her å på donkr, men e vanskelig for mæ å sitt innpå her å få mæ en god latter igrunn. (Ja så kanskje æ synes det e humor med frekke kommentara frem å tilbake da. U mad?) Gaminghill-gutta e jo awesome IRL, litt for seriøs på nettet imo...

This.

Informer skrev:Hei alle sammen

Hyggelig å se at folk har meninger - og sånn er det vel med alt, smaken er som baken - noen liker mora og noen liker dattra osv.

GamingHill's programmerere jobber hver eneste dag med utvikling for forbedring av websiden. Vi er tilfreds med hvor langt vi har kommet oss på de 9 månedene vi har vært i pre-launch men vi er langt fra i mål og vil fortsette å forbedre samt utvikle nye tools og features

Det er naturlig at mennesker som er vant med andre produkt/websider bruker tid på å finne seg til rette på et alternativ da vaner kan være sterke. Vi mener vi har flere features som gjør at vi kan være stolte av websiden så langt - som for eksempel at alt oppdateres live uten behov for refreshing av sia, klubbsystemet og medlemschatten.

Når det gjelder antall medlemmer og antall svar så er det sånn at vi er i pre-launch og har vært det i ni måneder - mens alternativet det snakkes om her har holdt på i over 10 år (ink forgjengerne). Men vi vokser dag for dag med nye medlemmer som finner veien til GamingHill. Innholdet i forumet vil gradvis vokse seg som følge av medlemsveksten. Forumaktivitet er ikke noe som kan fabrikkeres - det må komme fra medlemmene selv - desto flere medlemmer desto mer aktivitet.

GamingHill har stor respekt for det arbeidet andre websider gjør og har gjort men vi bruker ingen alternativer som målestokk og det er ikke noe mål i seg selv å bli større enn hverken den ene eller den andre. Vi skal fokusere på vårt og i samarbeid med dere medlemmer og partnere utvikle websiden så godt vi kan til glede for alle sammen

Takk for inputs

This.
Stå på, Morten. Om fremgangen fortsetter så blir dette bra. Garantert!

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 16. Januar 2012 15:47

Mulig jeg har misforstått noe helt vanvittig og da beklager jeg det...
Mitt poeng med hva jeg skrev, er at jeg syntes innlegget her var rimelig nedlatende ang GH, som jeg personlig mener er flott og innholdsrik for oss brukere. Som nevnt over har vi en chatt som blir hyppig brukt av veldig mange av oss og gir et samhold og ikke minst, er oxo lærerikt for oss som er amatører! Gutta er kjempe flinke og stiller alltid opp med hjelp når vi har spørsmål osv.... Donkr er sikkert et flott sted for de som liker den vinklingen! jeg personlig suns det er alt for mange "lissom proffer" der inne som skal belære andre og man blir skjelt ut pga spiller visse hender osv.., noe jeg suns er tåplig da vi alle har vår spillestil og mange av oss spiller for gleden av spillet og det sosiale..

Frk.Aviena; jeg tørr påstå at jeg er det største trollet innpå her og i poker verden generelt.. Ønsker alle en fin dag og et fortreffelig poker liv videre

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 16. Januar 2012 15:58

Marianne Bentsen skrev:Frk.Aviena; jeg tørr påstå at jeg er det største trollet innpå her og i poker verden generelt..

HAHAHAHAHAHA! Gratulere, du fikk mæ te å flir! Kaktus sendes i posten.
U wish. For 30 år siden kanskje, da æ ikke va planlagt engang.
Eneste person æ bøye mæ i støvet for e Ditto/Donkpredator, men han har mista trollet i sæ.
Aviena >>>>>>>>>> Marianne B

Yaawn
Sist endret 16. Januar 2012 15:59

Chief104
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 622
Chief104 Postet 16. Januar 2012 16:20

ja da var vi igang... popcorn og bare å lene seg tilbake

Pepsibag
Medlem siden 12/01-2012
Antall poster 32
Pepsibag Postet 16. Januar 2012 16:45

Kanskje vi får se hvem som egentlig er det største trollet her inne^

Jeg holder en knapp på aviena. Virker som om Bentsen er redd for å svare henne

- Pepsibag
Sist endret 16. Januar 2012 16:55

Chief104
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 622
Chief104 Postet 16. Januar 2012 16:58

Har vondt for å tro noen er redd en jentunge på 20 år....
Ikke liker jeg trøndere og ikke liker jeg troll.... men søte jenter må jeg si jeg er svak for.. ble litt av et dilema detta da ser jeg

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 16. Januar 2012 17:19

[x] mørtemørt
[x] redd
[x] P/GOS
[x] breinnihjel

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 16. Januar 2012 18:35

Kjenner en som kjenner Hans(trolljegeren) og han kunne bekrefte at Aviena er et troll. Sikre kilder!

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 16. Januar 2012 18:36

Mysterio90 skrev:Kjenner en som kjenner Hans(trolljegeren) og han kunne bekrefte at Aviena er et troll. Sikre kilder!

Kan bekreftes av dem fleste som har peiling det. Troolololol

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 16. Januar 2012 19:59

hehehe..Du er som de unge yplingene flest Frk..men når alt kommer til alt..er de gamle best pga 30 års erfaring serru..

Pepsibag
Medlem siden 12/01-2012
Antall poster 32
Pepsibag Postet 16. Januar 2012 20:05

er det en invite?^ I såfall må jeg si nei takk.

- Pepsibag
Sist endret 16. Januar 2012 20:36

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 16. Januar 2012 20:06

Pepsibag skrev:Kanskje vi får se hvem som egentlig er det største trollet her inne^

Jeg holder en knapp på aviena. Virker som om Bentsen er redd for å svare henne

- Pepsibag
LOL..en ting kan jeg love deg pepsibag..at når det kommer til svare og tjattre, tar jeg de fleste ei høy gang.. ;D og redd ei lita trollunge er vel ingen..hehehe..søt er ho

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 16. Januar 2012 20:10

Pepsibag skrev:er det en invite?^ I såfall må jeg si nei takk.
Er du en Frk. Pepsibag?? var svar til trolljinta detta..

Pepsibag
Medlem siden 12/01-2012
Antall poster 32
Pepsibag Postet 16. Januar 2012 20:38

Vet det var svar til henne, men kunne ikke dy meg.. : ( Im weak

- Pepsibag
Sist endret 16. Januar 2012 21:49
[user_image]
[body_html]