• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Drikkeutfordring Superf1sh vs. JaCkPoT_

Forfatter: JaCkPoT_
Kategori: Off topic

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 29. Desember 2013 02:17

Da har jeg og Superf1sh bestemt oss for et lite veddemål som starter fra 1/1-2014! Så blir det spennende å se om noen av oss blir i nærheten av å klare dette da

Drikkeutfordring
Superf1sh og JaCkPoT_ inngår herved en avtale om begrenset konsumering av alkohol for de 4 første månedene av år 2014. Avtalen går ut på at de to kun får drikke alkohol 1 gang per kalendermåned. (Natten 31/12-2013 teller ikke med i denne utfordringen)

Premiering
Det blir kun premiering dersom en av deltagerne trekker seg før den 1 mai (fullfører begge vil det kun bli utbetalinger i form av eventuelle bøter). Skulle dette skje vil den det gjelder måtte betale 10,000kr til den andre. Skulle den ene deltageren gi opp utfordringen kan den andre deltageren selv bestemme om han vil fortsette, men de 10,000 kronene skal uansett utbetales.

Bøter
Dersom en av deltagerne bryter avtalen om å drikke kun 1 gang per kalendermåned vil dette koste han 3,000kr per dag/gang avtalen brytes. Dette beløpet skal da snarest overføres til mot-standerens bankkonto.

Unntak
Det er kun et unntak for denne avtalen, dette gjelder for arrangementer i utlandet! Når/om en eller begge deltagerne er i utlandet vil man være fritatt fra avtalen i den gitte perioden man er borte.

Ærlighet/Facebook/Snap
Avtalen baserer seg fullt og helt på ærlighet. Dette burde gå bra da begge har et utagerende behov for å utlevere seg selv på facebook/snap når de drikker, noe som eventuelt ville avslørt fusk!

jvtelemark
Medlem siden 18/04-2011
Antall poster 24
jvtelemark Postet 29. Desember 2013 04:17

Gutta boys altså!

Det her ligner på ho kjerringa som ikke skulle ha sex på fire måneder, hvor hun dagen derpå gikk til innkjøp av halve Kondomeriet

1. "gang"

Vi har vel alle hatt våre tredagere, er det ên gang?

2. 10 000 kroner?

For egen del så fjerner jeg herved en null, det gjør det litt enklere. I bunn og grunn kan dere altså drekke èn gang i måneden, er dere tørste (noe jo enhver guttunge er) så koster det dere 3 000 spenn. Og selv for en fattiglus som meg så blir jo 3000 lite når en er øltørst....

3. Utlandet

Ta kontakt med meg så kan jeg sikkert skaffe dere noen billigbilletter med Stena Line. En slik tur koster vel fort mer enn 3 laken, men dere slipper å betale bøtepenger til motstanderen, og det er vel det viktigste.

Jeg vurderer å bli en sånn heltidsgrettengammelgubbe som skal bare være negativ og kjip, jeg er litt på vei allerede. Ønsker dere lykke til med "å bare pule litt, eller eventuelt å kjøpe ei hore i Riga". Og antar at to pokerspillende hedersmenn ikke vil ha noe problem med jukset, anser det som 100% at dere ikke jukser!

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 29. Desember 2013 04:43

Det er ganske tydelig at du er langt på vei inn i rollen som "heltidsgrettengammelgubbe" ja!

1. Gang/Dag, det er vel ikke så vanskelig å forstå at dette dreier seg om 1 kveld/natt med alkohol per måned.

2. Ja?! - Samme hva det er for din del vel, du er jo ikke med..

3. Ja det er jo både GHTE2 og NM i denne perioden, derfor har vi med dette punktet. På 4 måneder er vi kanskje toppen 2-3 uker i utlandet, så det burde vel være greit når begge to er enige.

Kan ikke se for meg at det blir noe juks, vi er relativt oppegående når det kommer til den delen av bets..

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 29. Desember 2013 04:50

Da jeg ikke trodde GH kunne bli mer tilbakestående.. men så blei visst "jvtelemark" aktiv, så feil kan man ta!

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 29. Desember 2013 04:55

Kan vel legge til at om Superf1sh vil dra til danmark hver dag for å drikke og unngå å betale boten skal han så klart få lov til det, men tror det virkelig det skjer?

Å drikke bare 4 ganger på 4 måneder er sikkert lett for noen, men for andre er det en hard nøtt. Da må det litt annen motivasjon til, da er penger det perfekte middelet!

jvtelemark
Medlem siden 18/04-2011
Antall poster 24
jvtelemark Postet 29. Desember 2013 11:55

Nå var jo ting skrevet i en lettere ironisk tone, men som vi alle vet så er jo ikke akkurat dette noe nettforum er plassen for. Så den tar jeg

Noen går på fylla tre ganger i uka, og da har en vel (etter min mening)ett lite alkoholproblem. Personlig syns jeg èn gang i måneden er et forholdsvis "normalt" forbruk, men om det er en, to, fire eller åtte ganger i måneden spiller liten rolle.

Greia er at du sier at "penger er det perfekte middel". Kom igjen, hvor mye er 3000 spenn?

Dere drar opp en deal med så mange huller fordi dere har lyst til å drekke, ikke noe galt i det, men tett hullene...dette er ikke skrevet i en lettere ironisk tone. Sikker på at nettbanken blir fornøyd med denne dealen, dere kommer nemlig til å sende 3000 fram og tilbake, og dere kommer til å ha det jævla moro underveis når dere forteller vennene deres under den første shotten: "denne shotten her koster meg 3080 kroner".

Også èn ting til da: Jeg er da ikke SÅ tilbakestående, sikker på at noen med Downs blir litt fornærma nå

Madammerock
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 267
Madammerock Postet 29. Desember 2013 12:09

jvtelemark skrev:Nå var jo ting skrevet i en lettere ironisk tone, men som vi alle vet så er jo ikke akkurat dette noe nettforum er plassen for. Så den tar jeg

Noen går på fylla tre ganger i uka, og da har en vel (etter min mening)ett lite alkoholproblem. Personlig syns jeg èn gang i måneden er et forholdsvis "normalt" forbruk, men om det er en, to, fire eller åtte ganger i måneden spiller liten rolle.

Greia er at du sier at "penger er det perfekte middel". Kom igjen, hvor mye er 3000 spenn?

Dere drar opp en deal med så mange huller fordi dere har lyst til å drekke, ikke noe galt i det, men tett hullene...dette er ikke skrevet i en lettere ironisk tone. Sikker på at nettbanken blir fornøyd med denne dealen, dere kommer nemlig til å sende 3000 fram og tilbake, og dere kommer til å ha det jævla moro underveis når dere forteller vennene deres under den første shotten: "denne shotten her koster meg 3080 kroner".

Også èn ting til da: Jeg er da ikke SÅ tilbakestående, sikker på at noen med Downs blir litt fornærma nå

diesel_dolly
Medlem siden 31/12-2012
Antall poster 444
diesel_dolly Postet 29. Desember 2013 13:07

Herregud lett å tørke opp i 4 mnd da. Jeg drakk meg sanseløs hver fredag og lørdag i 13 år. Jeg bestemte meg at dette får være nok så nå har jeg ikke smakt alkohol på 7 år.

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 29. Desember 2013 14:30

jvtelemark skrev:Nå var jo ting skrevet i en lettere ironisk tone, men som vi alle vet så er jo ikke akkurat dette noe nettforum er plassen for. Så den tar jeg

1. Alle som kjenner meg eller Jackpot personlig vet at vi kommer til å slite med å holde oss til 1 gang per måned, da begge to er like glade og svake for alkohol, og 1 dag per måned er ganske lite for to staute ungkarer i sin beste alder nå til dags.

2. 3000kr er da en relativt svær sum for dem fleste? jeg mener, du sitter vel å spiller 1$ rebuys og slik, da vil jeg tro at 500$ er en ganske svær sum for deg?

3. Grunnen til at vi har at det er lov til f.eks utenlandsturer er rett og slett at fordi dem fleste turene som tas er pokerelaterte turer, og da blir det litt for dumt å sitte under NM i over èn uke og faktisk ikke kan røre alkohol på en slik folkefest, ta det med ro, jeg hadde ikke tenkt å ta bussen over til Sverige for å ta meg en øl og to!

Beklager virkelig at ikke bettet var stort og tøft nok å at reglene ikke var vanntette, men synes iallefal for min egen del at det blir hardt nok!

Ellers, God jul!

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 29. Desember 2013 16:23

jvtelemark skrev:Noen går på fylla tre ganger i uka, og da har en vel (etter min mening)ett lite alkoholproblem. Personlig syns jeg èn gang i måneden er et forholdsvis "normalt" forbruk, men om det er en, to, fire eller åtte ganger i måneden spiller liten rolle.

Nå må du se litt på hva normalt forbruk er da, kanskje det kan stemme for hele befolkningen totalt sett. Men for en singel gutt på 27år og en singel gutt på 30år kan jeg vel sette en pen slump med penger på at å drikke én gang i måneden er ganske unormalt for denne gruppen mennesker.

jvtelemark skrev:Greia er at du sier at "penger er det perfekte middel". Kom igjen, hvor mye er 3000 spenn?

For de aller aller fleste er dette en sum man streber etter å slippe å betale! Jeg kan jo for moroskyld nevne at en av de mest forhatte "gebyrene" i Norge NRK lisensen koster 2,745 kroner per år. Denne er det sa sick mange som har et problem med å betale, whiner over at er alt for dyr. Så for folk flest tror jeg 3.000kr er et bra intensiv til å holde seg på matta.

jvtelemark skrev:Dere drar opp en deal med så mange huller fordi dere har lyst til å drekke, ikke noe galt i det, men tett hullene...

Foruten eventuelle utenlandsturer, hvor er hullene du snakker om!?

diesel_dolly skrev:Herregud lett å tørke opp i 4 mnd da. Jeg drakk meg sanseløs hver fredag og lørdag i 13 år. Jeg bestemte meg at dette får være nok så nå har jeg ikke smakt alkohol på 7 år.

Det får du faktisk masse respekt for av meg!

jvtelemark
Medlem siden 18/04-2011
Antall poster 24
jvtelemark Postet 29. Desember 2013 17:04

Dere trenger ikke å svare så ordentlig altså, jeg bare er litt sånn argumenterende, ikke bruk det mot meg!

God jul, til tirsdag skal vi sikkert bli dritings alle mann.

Joda, jeg har vært mellom 20 og 30, og jeg har til dels vært del av ett miljø som var på fylla av og til. Ikke noe store greier, men jeg vet ærlig talt ikke hva som er normalt. Normalt er ikke ett gjennomsnitt, for da vil jeg faktisk anta at JEG er nærmest sannheten. Det kommer an på hvilket miljø, altså hvilke kompiser en har og hvor ofte de tar seg ei runde på byen. Jeg hadde perioder hvor jeg var på byen sikkert hver helg noen uker, mens andre ganger kunne det gå to og tre måneder. Etter som årene er gått så er annenhver uke blitt til en gang i måneden til sporadisk et par ganger i året....pluss sommeren som kanskje blir en ekstra gang. For egen del har jeg faen ikke vært ute siden sommeren....og DET er lenge.

Vet ikke om jeg har sagt det: Kudos til bettet!

På forumet her så er vi gamblere alle sammen. Jeg vet ikke om dere gutta boys har satt opp bettet fordi dere syns dere drikker for mye, eller om det er en konkurranse. Men uansett åssen jeg vender og vrir på det så syns jeg det er så spett. Jeg har selv inngått min dose med bett i mitt liv. Jeg har drekke cola mellom nesen, jeg har nesten havna i slåsskamp i Glasgow (for de som kjenner meg så er jo DET en sensasjon) Jeg har knabba et bord i Venezia og jeg har sjekka opp en mann (ditto) Og selvfølgelig en dose nakenhet i forskjellige situasjoner.

Felles for alle disse bettene er at verdien praktisk talt har vært null. Jeg har endt opp med helskjegg, jeg har barbert halve hodet, pluss et par ting jeg ikke engang tør å nevne. Med andre ord: Ting som jeg syns har en verdi på langt mer enn 3000 kroner. Det kunne vært 15000, det kunne vært 200...det spiller ingen rolle. Men jeg syns selve bettet er så vanvittig slapt. Det er jo nettopp i den alderen dere er i nå som dere er på det mest sprøe og irrasjonelle, også ender dere opp med et kronebett!

Jeg har presentert meg selv som en ganske så kjedelig og døll kar, men selv jeg har jo bedre fantasi enn dette. Så jeg håper dere kommer opp med litt mer spenst i opplegget deres hvis ikke vil dere fort når dere "når min alder" sitte med kona og diskutere tapetet en lørdag kveld.

Bland inn en dildo i bettet så snakker vi!!!

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 29. Desember 2013 17:38

jvtelemark skrev:Dere trenger ikke å svare så ordentlig altså, jeg bare er litt sånn argumenterende, ikke bruk det mot meg!

Så klart vi svarer ordentlig, når man får kritikk er det normalt å komme med en oppklaring?!

jvtelemark skrev:
Vet ikke om jeg har sagt det: Kudos til bettet!

På forumet her så er vi gamblere alle sammen. Jeg vet ikke om dere gutta boys har satt opp bettet fordi dere syns dere drikker for mye, eller om det er en konkurranse. Men uansett åssen jeg vender og vrir på det så syns jeg det er så spett. Jeg har selv inngått min dose med bett i mitt liv. Jeg har drekke cola mellom nesen, jeg har nesten havna i slåsskamp i Glasgow (for de som kjenner meg så er jo DET en sensasjon) Jeg har knabba et bord i Venezia og jeg har sjekka opp en mann (ditto) Og selvfølgelig en dose nakenhet i forskjellige situasjoner.

Felles for alle disse bettene er at verdien praktisk talt har vært null. Jeg har endt opp med helskjegg, jeg har barbert halve hodet, pluss et par ting jeg ikke engang tør å nevne. Med andre ord: Ting som jeg syns har en verdi på langt mer enn 3000 kroner. Det kunne vært 15000, det kunne vært 200...det spiller ingen rolle. Men jeg syns selve bettet er så vanvittig slapt. Det er jo nettopp i den alderen dere er i nå som dere er på det mest sprøe og irrasjonelle, også ender dere opp med et kronebett!

Jeg har presentert meg selv som en ganske så kjedelig og døll kar, men selv jeg har jo bedre fantasi enn dette. Så jeg håper dere kommer opp med litt mer spenst i opplegget deres hvis ikke vil dere fort når dere "når min alder" sitte med kona og diskutere tapetet en lørdag kveld.

Bland inn en dildo i bettet så snakker vi!!!

Ærlig talt, at du har tatt mange dumme veddemål uten å få betalt for de sier vel mer om deg enn om oss? Hvis penger er så viktig for deg så er du velkommen til å satse på en av oss, jeg dekker ALLE bets du måtte komme med om det skulle hjelpe for deg!

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 29. Desember 2013 17:44

Synes bettet til JP og SF er bra jeg. Mulig det kunne vært mer kreativt, men er langt innafor uansett Gutta har jo tydeligvis diskutert terms grundig i forkant og jeg fant det svært morsomt. De er jo begge helt sjuke på og post ting på fjesboka, og det er faktisk av den grunn at jeg ikke tør å installere snapchat på min iPhone

Nå har vel begge to hatt et god "run" de siste mnd'er så at det da ble kroner er jo helt greit. Er jo greit med dullz selv for de, og ganske bra med dullz for en $1 fisk som følger med

At jvtelemark synes det kunne vært mer crazy bet er også helt greit.

At JP/SF disser jvtelemark likså.

Tviler på at noen av de 3 lar seg provosere hva som blir skrevet den ene eller andre veien.

Og når vi snakker om bet som er mer i jvtelemark "sin ånd" tror jeg at JP har hatt sin del av de - Linky

Palasokeri
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Palasokeri Postet 29. Desember 2013 17:52

Her er veddemål videoen Goggen sikter til.

Sist endret 29. Desember 2013 17:54

JohnnyDepp
Medlem siden 29/01-2012
Antall poster 281
JohnnyDepp Postet 17. Januar 2014 16:21

Update?

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 17. Januar 2014 17:23

Har gått som "planlagt" til nå, begge brukte sin januardag den første helgen. For min egen del har det gått ganske lett til nå'

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 17. Januar 2014 17:36

Siden jeg var tilstede den dagen dere drakk i januar så synes jeg at Superfish skal få 2 drikkedager pr.mnd og JackPot bare en

JackPot drakk like mye den kvelden som Cheif på ei uke

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 17. Januar 2014 18:02

Haha, må jo gjøre det skikkelig når man først får lov!

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 17. Januar 2014 18:43

Ser ut som om det er 31 chips i den stabelen du deepthroater.. klarer du flere i Riga om fem uker ??

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 17. Januar 2014 18:46

kan si det slik at jeg gleder meg til riga da, får da skal det tas igjen endel alkohol!! går det an å sperre seg selv ifra cashgame der nede btw?

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 17. Januar 2014 21:55

AcerJay skrev:Ser ut som om det er 31 chips i den stabelen du deepthroater.. klarer du flere i Riga om fem uker ??

Tja det var det da, har jo hatt noen DT sessions i årene etter suksessen, så skal ikke se bort i fra at man klarer flere!

r1mmeyo skrev:kan si det slik at jeg gleder meg til riga da, får da skal det tas igjen endel alkohol!! går det an å sperre seg selv ifra cashgame der nede btw?

Haha!! 3 øl, så rett i seng? - Er dessverre ikke like lett å blokke cashgames live, så spørs hvor dyr turen blir da :/

Eirikodd
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 489
Eirikodd Postet 18. Januar 2014 00:05

Thomas i livepoker er så håpløst. Thomas live er på nivå med MB/Gunn på nettet

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 18. Januar 2014 00:57

fordi jeg kjeder meg så sick!
[user_image]
[body_html]