• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

En milepæl i norsk pokerhistorie!

Forbundet
Medlem siden 10/03-2013
Antall poster 26
Forbundet Postet 3. Mars 2014 12:33

LOVLIG POKER I NORGE

I dag har Lotteritilsynet sendt sin anbefaling til kulturdepartementet for hvordan lovlig poker skal kunne spilles i Norge. Vi har de viktigste, bekreftede detaljene. Det er viktig å understreke at dette er et forslag og ikke den endelige løsningen.

Les detaljene på våre hjemmesider:

http://norskpokerforbund.com/en-milepael-i-norsk-pokerhistorie/

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 3. Mars 2014 12:38

Imponerende med tanke på buy-in og "fee" til veldedighet! - Blir veldig spennende å følge utviklingen fremover! Bra jobba!

jvtelemark
Medlem siden 18/04-2011
Antall poster 24
jvtelemark Postet 3. Mars 2014 14:07

Ja, vil så absolutt si godt jobba. Godt at det finnes folk i systemet som er villig til gå en ekstra mil for å kunne tilby de dødelige noe flott.

På forhånd "visste" en jo at det ville bli en veldedighetsfee, det er for så vidt enkelt å være uenig i noe slikt, men ærlig talt: Det er en kamel som i hvert fall ikke jeg har noe i mot å svelge.

Noe som bør dog presiseres nærmere er "ett norgesmesterskap". Nå er ikke akkurat jeg vært karen som reker rundt på hvert eneste livearrangement, men jeg er jo på vei ned hoppbakken og vurderer om jeg skal hoppe eller sette meg på ræva. NM på ski er jo for så vidt ETT mesterskap, men det er jo flere øvelser. Men, å få inflasjon på forskjellige events er jo heller ikke noe poeng.

Og siden jeg nå har skrivediarè: Det skal være forbundet som skal arrangere Norgesmesterskapet, om nødvendig så får dere "ansette" dagens arrangør. På sikt vil det ligge en del miner, og etter min mening så bør vår "sport" organiseres som det vi faktisk ønsker å være: En sport!

GamingHillNO
  •  
Medlem siden 19/09-2012
GamingHillNO Postet 3. Mars 2014 15:12

GamingHill Norge gratulerer Norsk Pokerforbund og Norsk poker med ett kjempesteg i riktig retning for poker i Norge. Det må ennå flere runder til for at vi får det som vi vil med klubbpoker og vanlige pokerkvelder lokalt, men dette er et viktig skritt i veldig riktig retning - gratulerer.

Gulag
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 6
Gulag Postet 3. Mars 2014 15:15

Veldig bra
Korsen påvirka dette mindre lokale turneringa ?
[user_image]
[body_html]