• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

EntroPay Plastic MasterCard or Neteller Net+ Prepaid MasterCard.?

Forfatter: dartmusa
Kategori: Andre emner

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 4. November 2011 15:55

Hva er best og hvorfor?

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 5. November 2011 03:36

Jeg sverger til neteller fordi jeg aldri har brukt noe annet og aldri har hatt noe problem med neteller. Insta deposit på alle sider - insta cashout fra de fleste sites (noen kan ha en dag eller to). Lett tilgang til min poker roll i alle minibanker med neteller kortet. Har brukt kortet mange plasser i Europa og brukt det i Asia of USA uten problemer.

Men har ikke nå peil på hvordan avgiftene er i forhold til andre kort - jeg syns bare det er knall å ha en konto å forholde seg enten jeg vil ha de ut fra en site og inn på en anne elelr bruke av pokerrollen på men tur f.eks
Sist endret 5. November 2011 03:37

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 5. November 2011 14:15

Jeg bruker ingen av delene så det blir vanskelig å uttale seg, men jeg har brukt neteller tidligere å dette funket veldig bra, MEN nå tror jeg ikke neteller godtar norske kort lengre, så da blir det jo ikke mulig å sette inn penger der?! Jeg forestrekker å spille på steder man faktisk kan sette inn med norske kort
[user_image]
[body_html]