• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Få bedre rom i Vegas for kun 20 USD!.

Forfatter: anrimo
Kategori: Andre emner » Reise

anrimo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 808
anrimo Postet 11. Juni 2011 19:55

Her.
Del dine erfaringer her.

Anders

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 11. Juni 2011 20:09

Ikke hørt om dette før, har lest en del av postene nå og det virker jo som det stort sett fungerer Dette må kanskje prøves ut

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 11. Juni 2011 20:44

Prøvd ut på Golden Nugget, funka ikke
Prøvd ut på Monte Carlo, funka ikke
Prøvd ut på Rio, semi funka

Skal dog sies at fyren på Golden Nugget beklaget så mye at han ikke kunne fikse noe annet, men det var fullt, sent på kvelden etc.
Sist endret 11. Juni 2011 20:46

miniash
Medlem siden 30/03-2011
Antall poster 15
miniash Postet 12. Juni 2011 09:39

2 x imperial - ikke vært noen problemmer, men imperialturene er alltid med gutta og husker aldri noe av hotellet uansett

Mirage - ikke spesiellt glad i hotellet men bror var på jobb å bodde der, Tower suite og strip view

Bellagio - måtte bo litt mer staslig når jeg skulle gifte meg, fortalte dama bak skranken at jeg skulle gifte meg, la 100 på bordet, den forsvant og vi fikk spa suite mens forloverne fikk high with fountain view

MGM - nada, men var litt full og en oppførte meg som en dust - tror de sparer noen skikkelig kjipe rom til sånne som meg...

Trikset kan være litt tricky, noen ganger har hotellet sendt ut et skriv til ansatte med forbud om denne praksisen og da sier de at de mister jobben dersom de tar imot penger for gratis oppgrade, men dette fader etter et par uker.

Etter MGMfiaskoen har jeg pratet med flere om dette og de sier at det lønner seg å finne en kø med den yngste mannelige ansatte, være hyggelig og rimelig edru. Har du booket det billigste på high end hotell er det mulig sandwichen må innholde noe mer enn 20 dollar. Men det er ingen ting som er så coolt som å starte vegasturen, som med en skikkelig jackpot oppgrade

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 12. Juni 2011 10:36

osmark skrev:Prøvd ut på Golden Nugget, funka ikke
Prøvd ut på Monte Carlo, funka ikke
Prøvd ut på Rio, semi funka

Skal dog sies at fyren på Golden Nugget beklaget så mye at han ikke kunne fikse noe annet, men det var fullt, sent på kvelden etc.

Tok dem pengene dine uten noe oppgradering eller fikk du tilbake og dem sa sorry I cant do that eller noe sånt?

Det der skal testes ut, vis man slenger inn 50$ så øker vel oddsene for å få en oppgradering vil jeg tro

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 12. Juni 2011 12:28

Tror det holder med $20 sånn generelt sett.
På Monte Carlo dytta tøsa bare cash tilbake å så dumt på meg.....
På Golden Nugget var det masse beklaging.
Og på Rio gjorde dullsa nytten til at fyren klarte å spinne opp et rom til meg, etter først har prøvd seg med en variant av et par timers ventetid.

miniash
Medlem siden 30/03-2011
Antall poster 15
miniash Postet 12. Juni 2011 12:59

RocketRon skrev:

Det der skal testes ut, vis man slenger inn 50$ så øker vel oddsene for å få en oppgradering vil jeg tro

Selv om det coolt med jackpothotell har jeg flere ganger lurt på hvorfor jeg trenger det. Trenger ikke 42 tommer tv for å høre nyheter om morgenen når jeg dusjer, på natta når jeg kommer hjem blir ikke den skrudd på...

Spa suite med bobblebad osv ser veldig bra ut men jeg har aldri tatt meg tid i Vegas til å teste det, er jo mann

Bo høyt med utsikt utover strippen... Har aldri sitti i vinduet og tittet ut - er jo mann

Eget hotellromkort som bare de som bor på den etasjen har, er jo håpløst - da må du ned i lobbyen for å følge en buddy opp hver gang du skal ha besøk

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 12. Juni 2011 13:10

miniash skrev:
RocketRon skrev:

Selv om det coolt med jackpothotell har jeg flere ganger lurt på hvorfor jeg trenger det. Trenger ikke 42 tommer tv for å høre nyheter om morgenen når jeg dusjer, på natta når jeg kommer hjem blir ikke den skrudd på...

Spa suite med bobblebad osv ser veldig bra ut men jeg har aldri tatt meg tid i Vegas til å teste det, er jo mann

Bo høyt med utsikt utover strippen... Har aldri sitti i vinduet og tittet ut - er jo mann

Eget hotellromkort som bare de som bor på den etasjen har, er jo håpløst - da må du ned i lobbyen for å følge en buddy opp hver gang du skal ha besøk

I"l take it, ikke alle menn er likedan

Hvem vil ha besøk når du ser på Pay Tv i en 42"?

Men du er inne på noe der

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 12. Juni 2011 13:51

RocketRon skrev:Hvem vil ha besøk når du ser på Pay Tv i en 42"?

Godt poeng

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 13. Juni 2011 01:39

Spa er fett det da
[user_image]
[body_html]