• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Facebook privat innstillinger

Forfatter: grimteh
Kategori: Off topic

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 2. September 2011 19:03

BLÆH, nå har facebook kommet med en ny oppdatering eller noe, slik at den finfine lista mi med folk jeg er venner med men som ikke ser annet enn profilen min og litt diverse (ikke status updates og bilder) er borte. Er det noen facebook geeks der ute som vet hvordan man får dette tilbake nå med de nye oppdateringene? Jeg har virkelig slitt i hele kveld med noe så såre enkelt som å kunne lage den lista på nytt, men virker rett og slett nå som om at alle venner jeg har kan se alt jeg har å "by" på

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 2. September 2011 19:44

Er ikke nå super guru å er ikke sikker på om jeg svarer på det rette nå.

Men går du til linken under kan du hvertfall lage lister/grupper av venner - f.eks familie, pokervenner etc

Når du da laster opp noe eller skriver på veggen kan du velge hvilke grupper som skal få se du byr på da (men mistenker at du mente permanente settings).

http://www.facebook.com/friends/edit/

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 2. September 2011 20:03

Må nesten bli noe slikt jeg må gjøre ser det ut som. Men stress at man alltid nå må hake av for at man vil at bare den og den gruppen skal se det. Blæh, var jo perfekt slik det var. Er jo alltid noen folk man ikke vil skal se absolutt alt man driver med. Fjærne slektninger og folk man jobber med
[user_image]
[body_html]