• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Fjerning av inaktive spillere fra RadioGamingHill home Game

Forfatter: AceCikey
Kategori: GamingHill » Kunngjøringer

AceCikey
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 386
AceCikey Postet 20. August 2012 20:06

I nærmeste fremtid vil vi begynne å fjerne inaktive spillere fra vår homegames klubb på PokerStars. Dette er fordi PokerStars måler snittaktiviteten på våre spillere når de evaluerer hvorvidt de vil være bidra med ekstra verdi til våre turneringer. Spillere som ikke har vært aktive i klubben telles ikke med på omsetning men er likevel med på antallet spillere.

Uten å bli for teknisk betyr dette at inaktive spillere gjør det vanskeligere for oss å få ekstra verdi fra PokerStars i våre turneringer. Med inaktive spillere regner vi alle som ikke har deltatt i en turnering de siste tre måneder og heller ikke deltar aktivt i cashgames.

Dette er en prosess som må gjøres manuelt og selv om vi vil gjøre vårt ytterste for å ikke fjerne aktive spillere kan det i denne prosessen oppstå feil.

Derfor er det ekstremt viktig å understreke at å bli fjernet som fra klubben på ingen måte betyr at man er utestengt. Klubben er fremdeles åpen for alle, og dersom du er blitt feilaktig fjernet eller på et senere tidspunkt ønsker å bli medlem igjen er det bare å søke seg tilbake. Klubb nummer og invitasjonskode forblir det samme.

Vi håper på forståelse for at vi må gjøre denne prosessen til det beste for alle de aktive medlemmene i RadioGamingHill Home Game.

RadioGjengen

Fjellis
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 174
Fjellis Postet 20. August 2012 20:30

Bare å fjerne meg fra den gruppen! Jeg har ikke vært så veldig aktiv der inne

runnerup33
Medlem siden 03/12-2011
Antall poster 30
runnerup33 Postet 25. August 2012 09:36

rota meg vel inn på et par andreplasser, slik at jeg ikke blir avregga i klubben. Har fått meg en sånn der gli konto trur eg

Spiller bare for kos, men er jo greit om der er 800-1200 i premiebøtta når man først bruker en kveld.

Knuppe
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 601
Knuppe Postet 26. August 2012 14:40

Vi har i dag slettet de spillerne som har vært inaktive de siste 4 månedene. Dette betyr ikke at disse ikke får være med i vår HomeGame-klubb. Det er bare å søke om innpass på nytt, så vil du få umiddelbar tilgang.
Om noen føler de er urettmessig sletta, så kan det være vi har gjort feil. Dette beklager vi, men da er det som sagt bare å søke innpass på nytt.

Om du lurer på hvorfor vi gjør dette se første post i denne tråden.

HomeGame-klubb: 8565 Invite code: radio123

Get In The Game!
Sist endret 26. August 2012 14:40

carlsb3rg
Medlem siden 11/11-2011
Antall poster 43
carlsb3rg Postet 5. September 2012 11:11

Inkluderer dette de som er loose-passive?
[user_image]
[body_html]