• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Fotball Quiz Uke48

Forfatter: LFCPAL
Kategori: Off topic

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 2. Desember 2011 15:15

Gaminghill og Nordicbet`s FotballQuiz Uke45

Vis dine kunnskaper om britisk fotball og vinn 100kr til din Nordicbet konto

Hver fredag fremover vil vi komme med en Quiz hvor du har mulighet å vinne 100kr inn på din Nordicbet konto. Alt du trenger å gjøre er å svare på fire spørsmål om britisk fotball, send så svarene dine ved å trykke på dette brevet sammen med ditt brukernavn på Nordicbet slik at vi kan få overført premien til deg

Her er denne ukens Quiz:
1.Hvem hadde dette kjente sitatet «Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så.»?

2.Hvilken klubb har flest ligatitler i Skottland?

3.Hvilken klubb har Elton John vært styreformann?

4.Hvilken klubb har vært lengst i den øverste divisjonen i England?

For å skille alle med like mange riktige svar må alle tippe hva de tror stillingen blir i søndagens kamp mellom Wolverhampon og Sunderland i Premier League.

Her er oddsen til Nordicbet på denne kampen
WolverhamponUavgjort Sunderland
2.373.252.90

Sende svar på Quizen til meg og legg ditt tips på resultat her i tråden. INNLEVERINGSFRISTEN ER SØNDAG KL 17:00
Husk at du også må legge ved Brukernavnet ditt hos Nordicbet i PM`n, har du ikke konto hos Nordicbet kan du lage en ved å trykke på banneren under her

Spiller du på odds og tipping? Da har vi gruppen for deg, Betting Corner er en gruppe hvor det daglig legges ut velbegrunnede tips. Bli med og diskutere spillene

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 4. Desember 2011 20:04

Vinneren av ukens Fotball Quiz ble KjellF, han hadde alle spørsmålene riktig og riktig resultat i kampen mellom Wolverhampton og Sunderland

Fasit er:
1.Bill Shankly

2.Glasgow Rangers

3.Watford Football Club

4.Arsenal
[user_image]
[body_html]