• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Fremtiden blir helt utrolig!!

Forfatter: JaCkPoT_
Kategori: Off topic

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 28. Oktober 2011 17:22

Ta en titt på denne videoen, det er slik Microsoft tror fremtiden vil bli for oss. Jeg kan ikke annet enn å si at jeg gleder meg voldsomt

4Aces
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 54
4Aces Postet 29. Oktober 2011 13:31

Vært på agendaen i mange år dette. Så lite av antigravitasjon i vieon da.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 29. Oktober 2011 13:34

Det har det nok, men nå begynner vi jo å nærme oss tingene man ser i videoen. Syntes det er kjempe spennende jeg

4Aces
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 54
4Aces Postet 29. Oktober 2011 14:16

Jepp! Så spennende ut! Kan jo hende dette finnes allerede. Men fra et bedriftsøkonomisk ståsted vil d være smartere og selge ut masse "gammelt utstyr" først.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 29. Oktober 2011 14:22

Ja jeg tror egentlig vi blir snytt for mye innovative greier nå fordi man MÅ selge ut alt gammelt man allerede har investert billiarder av kroner i.

gottenberg
Medlem siden 22/04-2011
Antall poster 148
gottenberg Postet 29. Oktober 2011 14:38

Syntes det er fint slik det er jeg!

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 29. Oktober 2011 14:44

gottenberg skrev:Syntes det er fint slik det er jeg!

Det var noe i den duren pappa sa når vi skulle få han til å bruke Visa-kort og mobiltelefon også... Tror ikke han er keen på å droppe de tingene i hverdagen nå

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 30. Oktober 2011 03:36

Et eksempel på ting som var teknologisk langt fremme, men som ikke kom på markedet straks det var klart var vel mobiltelefoner rundt 2000 tallet.

Da var det in å ha så liten mobiltelefon som mulig og selskapene brukte flere år på å hele tiden komme med nye modeller som var litt mindre gang for gang.
Er helt sikker på at selskapene hadde klart modeller for flere år fremover, men i økonomiske hensyn offenttligjorde de bare litt og litt.
Tilslutt ble i alle fall mobilene for små til å kunne brukes rent praktisk, og nye løsninger måtte oppfinnes.

I de siste årene har det jo vært snakk om å ha størst mulig skjerm til mobilen og selskapene har vel nå maxa ut dette potensialet også.

Men det jeg ikke kan skjønne, og lurer på om på dette vil bli en ny farsott, er batterikapasiteten. Er ganske laimt å måtte lade telefonen hver dag bare man surfer litt på interett og tar noen bilder.. Så der har mobilprodusentene nye markeder å erobre.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 30. Oktober 2011 04:38

Når det gjelder batteri driver man vel å jobber med "trådløs lading" av noen elektriske produkter, så om noen år vil jeg tro at batterikapasitet osv ikke er noe man tenker over i det hele tatt. Blir som Wifi er i dag, ingen ting man hverken ser eller tenker over.

granzern
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 9
granzern Postet 30. Oktober 2011 23:02

JaCkPoT_ skrev:Når det gjelder batteri driver man vel å jobber med "trådløs lading" av noen elektriske produkter, så om noen år vil jeg tro at batterikapasitet osv ikke er noe man tenker over i det hele tatt. Blir som Wifi er i dag, ingen ting man hverken ser eller tenker over.

Dette finnes på Gardermoen veit jeg, et såkalt "powerkiss".. Kobler en dings i det som skal lades, så lader den når du er nær ladestasjonen! Fiffig greie!

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 30. Oktober 2011 23:04

Se der ja, tenk så deilig det blir når alt blir trådløst!!

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 1. November 2011 00:00

Mens vi snakker om batterikapasitet
Iphone 4S

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 1. November 2011 00:21

Det er en feil med stedstjeneren som hele tiden sjekker hvor man er for å ha rett tid, det blir nok fikset veldig fort skal du se
[user_image]
[body_html]