• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Gaminghills turneringsklokke

Forfatter: Einardo

Einardo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 15
Einardo Postet 16. Januar 2012 19:10

Hei

Jeg forsøker å opprette blinds- struktur for klubben jeg administrerer på Gaminghill. Dette får jeg ikke til. Hjelp meg med følgende:

1: Jeg får ikke lagret den strukturen jeg ønsker. Når jeg er inne på selve klokken, finner jeg ingen "lagre" funksjon.

2: For å komme ut fra klokken og inn på GH igjen, må jeg skrive adressen i nettleseren, eller trykke "tilbake". Alt jeg har endret blir da borte.

3: På klubb- siden har medlemmer registrert seg for kommende turneringer. På oversiktene viser det 9 påmeldte spillere, men om man går inn på denne turneringen, er det 8 som er oppført. Hvorfor?

Mvh Einardo

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 16. Januar 2012 20:01

Einardo skrev:
1: Jeg får ikke lagret den strukturen jeg ønsker. Når jeg er inne på selve klokken, finner jeg ingen "lagre" funksjon.
Mvh Einardo

Admin panel - Advanced settings:

Save blindstructure to file eller Load blindstructure to file.

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 16. Januar 2012 20:25

Einardo skrev:
2: For å komme ut fra klokken og inn på GH igjen, må jeg skrive adressen i nettleseren, eller trykke "tilbake". Alt jeg har endret blir da borte.

Du kan, under Advanced settings, stille inn autosave til å lagre ofte og hvis du "slår av" nettleser må du laste opp backupen.

Løsningen her er å åpne ny fane i nettleser eller bruke den nedlastbare versjonen.

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 16. Januar 2012 20:29

Einardo skrev:
3: På klubb- siden har medlemmer registrert seg for kommende turneringer. På oversiktene viser det 9 påmeldte spillere, men om man går inn på denne turneringen, er det 8 som er oppført. Hvorfor?

Det kan jeg ikke svare på akkurat nå. Har rapportert feil.

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 16. Januar 2012 20:41

Det var rart med at du bare fikk 8 istedenfor 9 spillere..
Men du vet at du kan legge til så mange spiller du bare orker når som helst.

Jeg har testa ut denne klokka en god del, vi er jo enda i startfasen med denne.

Så vi ønsker stadig tilbakemeldigner på hva som er bra/mindre bra.
Så om det dukker opp noe mere, eller at du ikke fikk svar på det du lurte på nå, er det bare å ta kontakt her eller på PM !

Det gjelder selvsagt alle som prøver vår turneringsklokke =)

Einardo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 15
Einardo Postet 17. Januar 2012 08:31

Simticer skrev:
Einardo skrev:

Det kan jeg ikke svare på akkurat nå. Har rapportert feil.

Tror jeg kanskje ser årsaken nå. Jeg har lagt til en spiller som ikke er regga på GH. Han ble lagt inn med navn, men når jeg går tilbake til turneringsklokken og spillere, står det player11.

Einardo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 15
Einardo Postet 19. Januar 2012 12:59

Nye utfordringer:

Klubben har spilt to turneringer i år, og vi kjører rangering for hele året.

Jeg la inn resultatene for den første turneringen etter hva deres brukernavn var i klubben. Eks: Marius kom på 3.plass i denne turneringen. Jeg fant Marius på GH, og la han inn. Dette viste seg å være en annen Marius, som ikke har noe med klubben å gjøre.

Marius har nå opprettet profil med et annet brukernavn. Er det mulig å endre resultatene fra turneringen som er registrert ferdig? Eller må jeg slette denne, og starte forfra igjen?

Mange av meldemmene har ikke registrert konto på GH, men fått overført brukeren fra Getrake. Mange av disse husker ikke passord/ epost fra da de var på Getrake. Da blir det problemer med å få det brukernavnet de ønsker, og som vi har registrert i klubben.

Saken er at de får 1000 ekstra i chips om de registrerer på GH. Er det mulig at en moderator sletter de profilene/ epostene jeg vet det er problemer med, slik at de kan opprette den "samme" brukeren på nytt?

Badbompy
  •  
Medlem siden 01/04-2011
Antall poster 888
Badbompy Postet 19. Januar 2012 13:08

Skal gi beskjed videre opp i systemet.Så for du svar snart

Einardo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 15
Einardo Postet 19. Januar 2012 13:23

Takk for det!

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 19. Januar 2012 14:54

Einardo skrev:Nye utfordringer:

Klubben har spilt to turneringer i år, og vi kjører rangering for hele året.

Jeg la inn resultatene for den første turneringen etter hva deres brukernavn var i klubben. Eks: Marius kom på 3.plass i denne turneringen. Jeg fant Marius på GH, og la han inn. Dette viste seg å være en annen Marius, som ikke har noe med klubben å gjøre.

Marius har nå opprettet profil med et annet brukernavn. Er det mulig å endre resultatene fra turneringen som er registrert ferdig? Eller må jeg slette denne, og starte forfra igjen?

Mange av meldemmene har ikke registrert konto på GH, men fått overført brukeren fra Getrake. Mange av disse husker ikke passord/ epost fra da de var på Getrake. Da blir det problemer med å få det brukernavnet de ønsker, og som vi har registrert i klubben.

Saken er at de får 1000 ekstra i chips om de registrerer på GH. Er det mulig at en moderator sletter de profilene/ epostene jeg vet det er problemer med, slik at de kan opprette den "samme" brukeren på nytt?

La meg se om jeg kan hjelpe deg her Einardo

1. Når det gjelder brukernavnet Marius
Vi tillater ikke at 2 stykker heter det samme på GamingHill - så da har nok marius husket feil brukernavn - kanskje heter han noe annet med Marius.

Om du bruker søkefunksjonen oppe i høyre hjørne av GamingHill og skriver inn "marius" vil du få opp alle brukernavn som heter noe med marius i seg. Da jeg gjør dette nå ser jeg at det er en bruker som heter "marius1" fra jessheim og en bruker som heter "marius2" også fra jessheim. Du må bare finne ut hvilken av disse brukerne han bruker når han er på GamingHill.

2. Når det gjelder å endre en rangering som er regristrert ferdig
Du kan når som helst endre en rangering - også etter den er ferdig, inklusiv å fjerne og legge til spilere.
Dette er direkte linken til editering av turneringen 3. Januar
Kun du og andre som har admin rettighet i klubben vil få linken til å virke!

• I høyremargen her har du mulighet til å fjerne spillere fra rankingen. Merk de du vil fjerne med boksene "slett" (i dette tilfellet spileren "marius") og klikk bekreft.

• På toppen er det en grønn knapp som heter "legg spillere/ranking til event" - klikk på denne å skriv inn f.eks "marius1" og bekreft. Deretter bruker du drag and drop til å dra han til korrekt plass i rankingen før du bekrefter igjen. Rankingen forsyver automatisk de andre på korrekt plass igjen. Så nå er det "marius1" som er på 3. plass. Dette kan du gjøre emd alle brukere når som helst

3. Medlemmer overført fra GetRake som ikke husker e-postadressen de brukte.

• Det første de kan gjøre er å prøve vår forgot password funksjon. De skriver inn enten e-posten (om de husker det) eller brukernavnet om de husker det. Da vil de få nytt passord tilsendt til sin e-postkonto.

• Om du har noen som ikke lengre har den e-post adressen de hadde på sin gamle konto kan jeg endre til ny e-post addresse manuelt i databasen om du gir meg en liste på brukernavn og ønsket e-post adresse - etterpå utfører de steg 1

• Om de ikke husker hverken brukernavn eller e-postadresse er det ikke noe vi kan gjøre - da må de lage seg ny konto. Men ettersom du sier at de vil ha sitt gamle brukernavn regner jeg med at de husker hvertfall det -å vi kan løse det på den måten. Send meg en PM med brukernavn - ny e-postadresse på de som ikke får steg 1 her til å virke.

Oppsummering
Da tror jeg du skal være godt hjulpet med dine utfordringer - si i fra om du plages med noe annet og send meg PM om du trenger hjelp med de gamle GetRake kontoene.

Ellers kan du også sende meg en beskrivelse på banner og klubb ikon om du vil at en av våre designere skal lage ny klbb banner og ikon for dere

Vi kommer til å ta godt vare på klubber som aktivt bruker GamingHill's klubb konsept Stå på

Mvh
Informer
Sist endret 19. Januar 2012 16:42

Einardo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 15
Einardo Postet 22. Januar 2012 20:49

Tusen takk Informer, da nærmer vi oss komplettet turneringer og rangeringer :-)
[user_image]
[body_html]