• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Går det ant å ha Rigged life??

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 29. April 2011 02:34

Dvs ingenting er ment å gå veien? Pcen shutter ned når vi er 3stk igjen i en turnering på PartyPoker, begynner å oppdatere masse dritt helt av seg selv,WTF? Kommer inn og har mistet 50% av chipsene og klarer å få den deilige 3plassen God Natt.......

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 29. April 2011 02:42

Huff da :/ UL

Vulgata
Medlem siden 14/04-2011
Antall poster 307
Vulgata Postet 29. April 2011 11:42

Jada. Akkurat det skjedde under NMkvaliken på Ladbrokes i fjor. 3 igjen, 2 biletter, jeg som chippi....så pow, thats it. Stressa litt da

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 29. April 2011 11:57

Haha,syke greier Litt merkelig at det skjer på andre kvelden jeg spiller på party. Var sånn crashrapport skjema fra party jeg måtte fylle ut(så den når turneringen var over), sto et eller annet om at det var noe feil i systemet og dem måtte oppdatere et eller annet for meg??? Sjuke greier, midt under eller helt på slutten av en turnering.

Noen som har vært borti liggnende, nå husker jeg ikke eksakt hva som sto på det skjemaet. Skulle iallefall fylle ut siste action og turneringsnavn
[user_image]
[body_html]