• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Gjennomsnittlig beste pokernettverk

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 7. Desember 2011 17:28

Hei. Jeg har noen generelle spørsmål som jeg håper jeg får svar på.
Jeg har som regel spilt på FTP, Stars og på Betsson og PKR for veldig lenge siden. Holder meg generelt på Stars nå.
Det er selvfølgelig ikke mulig å gi konkret svar på hvilket nettverk som er best siden alle vil ha sine svakheter og sterke sider.
Det jeg likte på betsson som jeg husker før var King of the Hill og at sng var 5-manns. PKR likte jeg pga 3D og det var mange dårlige spillere der. Men føler at Stars er dominerende på det meste og at uansett når man logger seg på vet man at det er turneringer nesten hver eneste minutt med garanterte penger.

1. Stars tilbyr jo first deposit bonus, men de andre tilbyr jo en som er minst like bra. Men de andre nettstedene gir jo 20-40% rakeback.

Vil dette uansett jevne seg ut siden Stars gir FFP som igjen kan veksles inn i penger eller brukes til turneringer og diverse ting i butikken?

2. Hvilken andre pokerklienter tilbyr gode turneringer med garanterte penger hver dag?

3. Husker jeg prøvde Partypoker for noen år tilbake, føltes som jeg hadde kommet inn på poker på 123spill, aldri mer spilt der.
Hvilken andre pokerklienter er lette å bruke og like oversiktlige som Pokerstars/Betsson?

4. Hvor er det lett både å legge inn og ta ut penger?

5. Noen som har erfaringer fra PKR, hvilken vei har den tatt de siste årene? Hvordan er utvalget av turneringer og sng der? Hvordan pleier det å gå når man multi tabler?

6. Bør man være skeptisk til 6manns sng eller cash game bord med tanke på at det kan være noen spillere som samarbeider via skype?

7. Noen negative erfaringer fra noen av sidene?

8. Eventuelle ris og ros?
Sist endret 7. Desember 2011 17:28

Theriver90
Medlem siden 24/10-2011
Antall poster 384
Theriver90 Postet 7. Desember 2011 18:34

Mysterio90 skrev:Vil dette uansett jevne seg ut siden Stars gir FFP som igjen kan veksles inn i penger eller brukes til turneringer og diverse ting i butikken?

Hvordan veksler man FPP inn i dulls?

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 7. Desember 2011 19:05

Theriver90 skrev:
Mysterio90 skrev:Vil dette uansett jevne seg ut siden Stars gir FFP som igjen kan veksles inn i penger eller brukes til turneringer og diverse ting i butikken?

Hvordan veksler man FPP inn i dulls?
Kanskje jeg skrev litt i søvne... Man kan ihvertfall etter nok FFP kjøpe 10$ i VIP Stellards som etterhvert blir til 50$ osv...

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 8. Desember 2011 18:27

BUMP

Alexander89s
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 357
Alexander89s Postet 8. Desember 2011 19:56

Man kan kjøpe cash for FPP ved å gå på cashier --> vip store --> vip bonuses and cash rewards og scrolle helt ned.

25 dulls for 2500
50 dulls for 4500
300 dulls for 25000
650 dulls for 50000
1500 dulls for 100000
4000 dulls for 250000
man må også ha en viss vip status

Eirikodd
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 489
Eirikodd Postet 8. Desember 2011 21:50

1500 dulls for 100000

Tipper jeg unner meg denne på nyåret og rasker med seg no greier på salg
Sist endret 8. Desember 2011 21:50

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 8. Desember 2011 21:55

Var på tur ut nå så rekker ikke en lang avhandling.
Men....

Jeg spiller både på stars og på andre sites. Stars har mye gode spillere - erfarer at det er dårligere motstand på de store nettverkene.

Ellers er det ofte veldig god verdi på andre sites både i turneringer og generelle kampanjer. De har ofte overlays og added value i sine turneringer for å få oss andre til å teste deres sider. NordicBet og BetSafe er eksmpel på sider jeg ofte har hentet ut god verdi på å følge litt med på hva de tilbyr.

Ellers er jo rakeback, cashback og lignede verdt myyyye om du spiller er del. På mange sider får du 30-35% uten å gjøre så mye for det - du skal spille mye på stars for å få like god valueback.

Theriver90
Medlem siden 24/10-2011
Antall poster 384
Theriver90 Postet 9. Desember 2011 11:59

Eirikodd skrev:1500 dulls for 100000 Tipper jeg unner meg denne på nyåret og rasker med seg no greier på salg

Da er det sick mye mer verdi i å bli med PCA kvallikk som koster 125 000 FPP.. kvallik rett inn til PCA.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 9. Desember 2011 13:13

Informer skrev:Var på tur ut nå så rekker ikke en lang avhandling.
Men....

Jeg spiller både på stars og på andre sites. Stars har mye gode spillere - erfarer at det er dårligere motstand på de store nettverkene.

Ellers er det ofte veldig god verdi på andre sites både i turneringer og generelle kampanjer. De har ofte overlays og added value i sine turneringer for å få oss andre til å teste deres sider. NordicBet og BetSafe er eksmpel på sider jeg ofte har hentet ut god verdi på å følge litt med på hva de tilbyr.

Ellers er jo rakeback, cashback og lignede verdt myyyye om du spiller er del. På mange sider får du 30-35% uten å gjøre så mye for det - du skal spille mye på stars for å få like god valueback.

Som student har jeg kun råd til å ha en bankroll på en klient så blir umulig å holde til på flere steder.
Så hvis jeg skulle velge meg en klient hvor jeg skulle prøve å bygge opp en solid bankroll mest på sng og noen MTTs med gode verdier i, hva burde jeg velge? I dette tilfelle vil jo rakeback være til god hjelp.

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 9. Desember 2011 14:41

Håper noen andre kan svare deg på den da jeg ikke vil virke partisk på noen måte her. Men smaken er litt som baken på dette også da. Det er jo flere faktorer som spiller inn - sånn som late reg muligheter, software generelt etc.

Når det gjelder å ha kun en bankroll skjønner jeg det - men med neteller går det ganske smooth å flytte pengene mellom sitsene via dem. Sitene dekker dine gebyrer med det i de fleste tilfeller.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 9. Desember 2011 15:26

Egentlig er jeg ingen stor fan av late reg... Selv bruker jeg den aldri.

Generelt software skal ikke være noe problem siden jeg har forsovet prøvd de fleste der ute, og vanligvis så blir det bare vanesak.

Lurer på hva som vil være mest lønnsomt med tanke på bankroll bygging. Vil ikke raken hjelpe ganske godt da?

Eirikodd
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 489
Eirikodd Postet 9. Desember 2011 15:50

Theriver90 skrev:
Eirikodd skrev:1500 dulls for 100000 Tipper jeg unner meg denne på nyåret og rasker med seg no greier på salg

Da er det sick mye mer verdi i å bli med PCA kvallikk som koster 125 000 FPP.. kvallik rett inn til PCA.

Spørs om jeg har baller til å svi av det jeg anser som 8-9000,- på en satelitt desverre.

Spiller til vanlig 7$ hypers, så litt vel mye å svi av tror jeg
[user_image]
[body_html]