• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

God Jul og Godt Nyttår til Alle :)

Forfatter: Informer
Kategori: GamingHill

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 24. Desember 2014 10:39

Nok ett år er i ferd med å ebbe ut. Det har vært ett innholdrikt og utfordrende år på mange måter.
Nå håper vi at du nyter de siste dagene til det fulle og lader batteriene for topp notch 2015 hvor vi håper å se DEG både på NM, GamingHill The Experience 3 og mer i forumet

For min egen del så blir det familiemiddag hos min mor på julaften etterfulgt av ett par dager med kompis tid som toppes med med min årlige Romjulspoker 2. Juledag hvor 30 kompiser kommer hjem til meg for en alltid like hærlig trippel chance turnering. Hit kommer det både kjente Norgesmestre og GamingHill'ers

Resten av jule og nyttårsfeiringen tilbringes sammens med mine 2 nydelige barn. Da blir det både julemat, spill, kinobesøk (Hobitten), turer og annet kos.

Uansett om du er en ivrig bruker eller en nysgjerrig leser ønsker jeg med dette DEG en god Jul og ett Godt nyttår.
Post gjerne DIN God Jul melding under her om hva du skal gjøre i Julen. Jeg velger ut en som får ett ettårsabbonnement av Vi menn til verdi av 1895 kroner for 2015.

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 24. Desember 2014 13:48

Hei alle sammen!!!

Jeg skulle egentlig feiret i Thailand men så skjedde det uforutsette ting som nå gjør at jeg sitter i kalde, grusomme Norge! Så her blir planen å snylte mat og varme hos naboen, og med en gang desserten er spist opp, så er det tilbake til hulen og grinde mens gamesa er softe!

Ha en jævlig jul og et jævligere nyttår, hilsen grinchen.

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 3. Januar 2015 22:12

Ble grei seier med eneste bidrag der r1. GZ !!!!!

[user_image]
[body_html]