• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Good times :)

Forfatter: Informer
Kategori: Andre emner » Reise

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 5. Mai 2011 17:25

En del av de som er med å driver GamingHill har tidligere vært med å drive DailyPoker, som vi desverre måtte legge ned da utgiftene med å drive et pokerrom fra scratch ble astronomiske i forhold til inntjeningen. Spillerne ble overført til 24h poker i 2010 å beholdt sine saldoer.

Men i perioden vi hadde DailyPoker hadde vi et event hvor vi hadde det skikkelig gøy for en billig penge for medlemmene. Vi håper å komme med noe lignende for GamingHill i fremtiden - Vegas turen vår blir en kanon tur og ferie, mens i slike events skjer det veldig mye på en langhelg.

Her er en video fra eventet vi arrangerte den gangen.

Sist endret 5. Mai 2011 17:28

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 5. Mai 2011 17:37

lol

TexasTea
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 5
TexasTea Postet 5. Mai 2011 17:39

Va en herlig tur det der ja...

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 5. Mai 2011 19:33

Epic tur!

moveras1
Medlem siden 17/02-2011
Antall poster 538
moveras1 Postet 6. Mai 2011 00:18

Kommer nok aldri til å glemme den turen der

Første og eneste gang jeg har opplevt motvilje fra Informer når det er snakk om strippeklubb Det fine med han er at han bare er en liten meter høy da, så vi bare plukke han opp og bar han med oss

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 6. Mai 2011 00:25

moveras1 skrev:Kommer nok aldri til å glemme den turen der

Første og eneste gang jeg har opplevt motvilje fra Informer når det er snakk om strippeklubb Det fine med han er at han bare er en liten meter høy da, så vi bare plukke han opp og bar han med oss
Men lol da - hadde vel klart å stå i mot om jeg var så motvillig skal du se - eller utfordrer du til en liten wrestling match

Gammel å ikke så høy - men har da ennu litt futt i kroppen
Som du kan se i wrestling showet jeg hadde for en måned siden her
(jada brag som de sier
Sist endret 6. Mai 2011 00:33
[user_image]
[body_html]