• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Hjelp til å tette Turney leaks, har HEM stats som må ses over =)

Forfatter: RPhillipR

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 6. Juni 2011 13:45

Heisann, siden det snart er på tide med en liten runde på Team GH ser jeg det på sin rette plass å tette en del leaks. Har ca 45k hender i databasen min der flestparten av de er fra turneyspill.
Er det noen som har mulighet til å ta seg en time eller to med meg for å se på dette?
Om ikke er det noen stats der vil at jeg skal poste? Kanskje stats i forskjellige pos eller noe sånt.

Håper på massiv respons,
Phillip
Sist endret 6. Juni 2011 13:50

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 6. Juni 2011 18:17

I BB taper jeg 93bb/100 og i SB taper jeg 62bb/100, er dette vanlige stats? og er det noe jeg burde gjøre med det?
Dette er da stats for mellom 8 og 9 spillere, imo tror jeg at jeg må 3bette mer i blinds og tighte opp litt. Muligens en miks av de to, blir vel noen ganger alt for lett å bare se en flopp med dræt.
Sist endret 6. Juni 2011 21:24

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 7. Juni 2011 07:07

Vet ikke om jeg er rette man til å svare! men gjør jo meg noen tanker om d.. vet jo med meg selv at d er lett å forsvare Sb/BB for man vil jo ikke at noen ska få noe gratis, og viss en i mid poss har raisa, buton caler, SB er med og en selv sitter i BB så er d jo lett å cala pga pott ods. Men for min del så har jeg prøvd å slutta å flatte i disse possa.. Prøver meg gjerne på skvis play, folder viss d er en som har 3'betta. Og prøver heller å stjele tilbake chipsa mine når jeg har buton eller buton+1. Føler selv at jeg tjener mere på d å være den som er agresiv istede for å flatte i dårlig poss. Som regel må en jo floppe ganske bra for å være med eller bestemme seg før at en skal gjøre et move og håpe han andre ikke traff. Men alt kommer jo an på om d er tidli i turny, eller seint.. om d er en som spiller deg hele tiden og stjeler dine blinds eller om d er bare random. Forsvarer gjerne en del ganger ganske lett mot en som reiser BB min ganske ofte med varierte kort.. men viser gjeren først at jeg folder en del BB først, og når jeg forsvarer så 3'better jeg og får ofte fold for man tror en er sterk!

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 7. Juni 2011 12:39

Med et filter der jeg bare har med spill med mellom 8 og 9 spillere har jeg følgende stats på 24,5k hender.

bb/100=7,5 | VPIP 22,9 | PFR 15,3| PFR/VPIP ratio 67,1 | 3bet 7,9| 4bet range 1,7| Sqz 6,8| WTSD 41,8 | W$SD 47,2 | flop cbet 86,4 | flop cbet sucess 41,2| turn cbet 73,7| total agg factor 4,47.

LottoMartin
Medlem siden 13/03-2011
Antall poster 361
LottoMartin Postet 8. Juni 2011 09:54

Ikke at jeg er noen maskin på stats, men sb/bb statsene er obv veldig ugunstige. Men å hyperfokusere på hvordan du skal spille fra blidsen er vell ikke veien å gå for å bli bedre, bør vell fokusere på å forbedre det totale gamet ditt.

Generelle tips:
* Spill mye!
* Post interessante hender/spots her på gaminghill/donkr/twoplustwo. Finn ut hvordan gode spiller løser og analyserer hendene/spotsene, og hvorfor de gjør det de gjør.
* Anbefaler deg å signe opp på en coachingside, å se coachingvideos kan være en veldig grei vei å lære ting på. Vet ikke helt hvordan side som er best for MTTs, cardrunners kanskje? (Viktig at man ser videos fra folk som har peiling. Mye "pros" der ute som av en eller annen grunn har blitt signet opp av coachingsites).
* Bli aktiv på twoplustwo. Mye bra folk i MTT avdelingen der. Les/post hender/diskuter
* Skaffe en coach er sikkert en bra ide på sikt. Aldri testet det selv, men tror det kan være veldig effektivt. Men faen så viktig at du velger en som har peiling da, i likhet med coachingvids er det mange tards som driver med dette

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 8. Juni 2011 12:12

LottoMartin skrev:Ikke at jeg er noen maskin på stats, men sb/bb statsene er obv veldig ugunstige. Men å hyperfokusere på hvordan du skal spille fra blidsen er vell ikke veien å gå for å bli bedre, bør vell fokusere på å forbedre det totale gamet ditt.

Generelle tips:
* Spill mye!
* Post interessante hender/spots her på gaminghill/donkr/twoplustwo. Finn ut hvordan gode spiller løser og analyserer hendene/spotsene, og hvorfor de gjør det de gjør.
* Anbefaler deg å signe opp på en coachingside, å se coachingvideos kan være en veldig grei vei å lære ting på. Vet ikke helt hvordan side som er best for MTTs, cardrunners kanskje? (Viktig at man ser videos fra folk som har peiling. Mye "pros" der ute som av en eller annen grunn har blitt signet opp av coachingsites).
* Bli aktiv på twoplustwo. Mye bra folk i MTT avdelingen der. Les/post hender/diskuter
* Skaffe en coach er sikkert en bra ide på sikt. Aldri testet det selv, men tror det kan være veldig effektivt. Men faen så viktig at du velger en som har peiling da, i likhet med coachingvids er det mange tards som driver med dette

[user_image]
[body_html]