• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

HSP! Spoilert alert!

Forfatter: RocketRon

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 5. Mai 2011 12:24

Har mannet meg opp for å se på noen HSP episoder igjen og kom over dette.

What is this? Se fra 15min50sek-17.30

Noe liggnenede i episode 9 26.30-2840

Han tilter meg sykt han der, hvem er han og hva gjør han der når han skal spille med scared money?

Ekke noe pro med dype analyser, kan noen andre forklare meg hva som skjer egentelig?

andrebb
Medlem siden 11/03-2011
Antall poster 85
andrebb Postet 5. Mai 2011 15:38

Nei der han folde kings e vel fordi d 4betta pre og han Greenstein e normalt verdens størst NIT. SÅ han har jo ofte QQ el AA og da ser jo en Q94 flopp greit skummelt ut før KK. Men klart d e nitty å folde ja

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 5. Mai 2011 16:39

andrebb skrev:Nei der han folde kings e vel fordi d 4betta pre og han Greenstein e normalt verdens størst NIT. SÅ han har jo ofte QQ el AA og da ser jo en Q94 flopp greit skummelt ut før KK. Men klart d e nitty å folde ja

Greit nok 2NITS in battle, men floppen er jo helt ufarlig med rainbow. Syner han bare for å setminde der da? han kan jo bare like så godt kaste pre når han skal folde til et cbet på den floppen LOL. Man kan ikke folde til et bet på den floppen der når man sitter i pos IMO. Barry hadde sikkert checket turn og voulgaris hadde Gtd checket bak så redd som han spiller. Så kunne han ha avgjort på river om han ville syne barry sitt bet el checke bak om barry hadde checket. Men et godt scarecard på river, any A feks hadde jo barry tatt ned potten lett ned ved å by på river.
[user_image]
[body_html]