• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Hva synes dere om denne ideen?

Forfatter: Mysterio90
Kategori: Off topic

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 22. April 2011 05:39

Hei. FTP kom opp med Rush Poker og Multientries. Tenkte jeg skulle gi noe til Stars og skrev en fin epost med et forslag, de gadd jo ikke svare engang.

Av og til, spesielt når jeg spiller med veldig lave innsatser så kan det bli litt kjedelig. F.eks hvis jeg spiller en 11$ turnering, jeg tar det seriøst, men når man har spilt 1500kr turneringer live og spiller 400-600kr turneringer hver uke og så skal man spille 55kr turnering på nett så kan man på en måte ikke bare ha oppe et bord og følge med på den hele tiden, for å krydre litt på dette så la oss anta at det er Rebuy turnering så uansett hvor lenge du sitter og følger med på andre så vet du aldri hva de kan finne på å gjøre når det er lav buy in og rebuy. Mange pleier å høre på musikk, ser på filmer og tv serier osv.
Jeg hadde noen venner som hadde vært opptatt hele tiden og de fant et tidspunkt de skulle spille BF2 på, de manglet en spiller og så god venn som jeg er klarte jeg ikke å si nei, selv om jeg satt i en turneringen og hadde god stack.
Så jeg spilte både BF2 og pokerturnering samtidig. Jeg fikset slik at bordet skulle poppe opp når det ble min tur og lage lyd når jeg tidsbanken ble aktivert. Under all skytingen hørte jeg ingenting og siden jeg brukte museknapper aktivt så rakk ikke bordet og poppe opp. Så jeg måtte selv bytte vinduer av og til for å få med meg hender. Da fikk jeg en åpenbaring.

Hva hvis man kunne forhåndsinnstille hvilken hender man kaster automatisk fra hvilken posisjon. F.eks at jeg ønsker automatisk kast på 27, 37,J2, J4, 23, 36, 38, 48, 92, T2, T3 osv, dere skjønner hva jeg vil fram til, men ikke hvis jeg er SB eller BB.
Dette er jo også en gullgruve for de som spiller på veldig mange bord.

Hva synes dere om forslaget?
Sist endret 22. April 2011 05:41

elepervo
Medlem siden 22/03-2011
elepervo Postet 22. April 2011 06:42

Det finnes "jalla" programmer som kan dette , men de er ulovlige å bruke. De gode programmene som feks tabel ninja har ikke, og vil sansyligvis ikke få denne funksjonen

http://www.pokerstars.eu/poker/room/prohibited/

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 22. April 2011 08:48

Bra ide, men tror jeg måtte programmere inn en rundlimp = all inn funksjon

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 22. April 2011 08:49

Jeg jobbet for noen år tilbake i Betsafe da nettopp dette forslaget kom fra en av de ansatte (mens vi var på besøk hos cryptologic som drev pokernettverket vi var med i). Det ble ikke tatt veldig godt i mot, dersom man skulle tillatt dette går det bare mer og mer mot "automatisk spill" noe de absolutt ikke ønsket. Poker blir bare mer og mer vannet ut med slike forslag (også rushpoker bidrar til dette).

Personlig tror jeg aldri dette kommer til å bli noen stor hit. Se for deg at dersom du auto-kaster alt utenom . Da vil det jo etterhvert komme ganske tydelig frem hva du har når du spiller en hånd iom at du ikke auto-kaster...

austli
Medlem siden 24/02-2011
Antall poster 173
austli Postet 22. April 2011 14:40

det du her snakker om er en bot, er vel flere som mistenker folk som spiller 20+ sit&goes for å være boter som spiller mekanisk.
må helt ærlig si at forslaget er helt håpløst, fordi om noen ser mønstret vil du bli alt for enkel å spille mot.
og hva er planen med betting? og hva gjør du på flop med overkort f.eks, eller turn og river???

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 22. April 2011 22:47

Liker alt av nytenking innen poker. Bra initiativ

dmmikkel
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 174
dmmikkel Postet 23. April 2011 10:23

Jeg vet at GiocoDigitale i Italia har denne funksjonen, men jeg tror de fleste andre sites allerede har fått forslaget mange ganger og med god grunn latt være å implementere det.
Sist endret 23. April 2011 10:24

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 24. April 2011 06:50

En ting jeg savner på Stars og FTP er at man ikke kan vise en hånd man kaster i HU situasjon. Man kan ha en helt syk lay down, men man får jo ikke vist det, om man ønsker å vise da. Eller finnes denne funksjonen?
[user_image]
[body_html]