• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Hva synes dere om Hit and Running i online poker?

Forfatter: Acid
Kategori: Poker cash games

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 15. Mars 2011 03:48

Føler alle gjør det. Men hva mener egentlig folk om det? Ville selv aldri gjort det mot noe norske kjentfolk eller noe slik. Men mot random folk som mest sansynlig ville gjort det samme og du aldri vil møte igjen så ser jeg ikke problemet. Iriterte meg over folk som gjorde det mot meg før men i det siste har jeg byttet mening å startet å bytte bord selv vis jeg er fornøyd på det bordet jeg spiller for å så gå på ett annet bord uten dårlig samvitighet. Altså grinder jeg 4 bord 1-2 plo så bytter jeg bord vis jeg taper start stacken(overtroisk så uglid bord så må bytte. Å dobbler jeg stacken så bytter jeg. Hit and runner aldri live så klart. Sier altid ifra 1 time før jeg må dra osv så jeg er mener er uskriven regel alle bør gjøre Hva mener folket?

LottoMartin
Medlem siden 13/03-2011
Antall poster 361
LottoMartin Postet 15. Mars 2011 14:42

Er obv tilt me hitnrunners, men siden det ikke er ulovlig, er det lite å gjøre med det.. Bare å prøve å ikke bry seg, selv om det kan være svært frustrerende til tider:&

Exeem
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 45
Exeem Postet 15. Mars 2011 15:37

Kan ikke nekte noen dette verken live eller online, men skjønner at folk som vinner mye på kort tid, ikke vil tape pengene man har flakset seg til. Å tape penger bare for å blidgjøre spillere rundt bordet blir helt feil.

Ved live lag er det flott hvis personer gir beskjed om at kl xx er det deadline for dem før laget starter, enda bedre hvis de andre spillerne respekterer dette.

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 15. Mars 2011 16:51

Ja mener det er 2 forskjellige ting å gjøre det live og på nett. Live så er det kjentfolk og vi har en uskreven regel om at man vinner ikke en stor pot og stikker hånda etter er veldig lite populært. Slike folk blir ikke invitert på neste lag. Men sier man sorry må stikke om 30 min skal jobbe tidlig imorgen eller noe så vet alle det og det er null stress. Før så forfulgte jeg dem som hit and runna meg online for å ta dem på ett annet bord. Men nå driter jeg i det og har acceptert at det er litt av online kulturen

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 16. Mars 2011 00:27

Når det gjelder online Hit and Run kan jeg ikke si annet enn at jeg HATER det. Jeg skjønner at folk tar lodd osv, men det er noe så skikkelig irriterende når de stikker eller å ha dratt deg ut.

I live cashgames er det vel ikke så veldig ofte det skjer? I såfall får vel gjerne spilleren høre det av de andre.

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 16. Mars 2011 00:44

Tror man må bare å slutte å iritere seg over det på nett. For nesten alle gjør det føles det som. Ihvertfall på low stake plo bordene.

LottoMartin
Medlem siden 13/03-2011
Antall poster 361
LottoMartin Postet 16. Mars 2011 02:45

er ofte fisker da, så skal vell bare være fornøyd me at de tok seg tid til å spille i d hele tatt

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 16. Mars 2011 02:47

Riktig instilling det Martin
[user_image]
[body_html]