• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Hvordan registrere på Pokerstars FR?

Forfatter: Vulgata

Vulgata
Medlem siden 14/04-2011
Antall poster 307
Vulgata Postet 9. Juni 2012 19:31

Ser det er flere og flere som spiller på Pokerstars FR. Hvordan registrere man seg og hvilke krv stilles?

Har hørt at man ikke kan ha samme NICK eller samme E-POST som på Pokerstars.com. Stemmer dette?

Noen som kan sette opp en "oppskrift" på hvordan man går frem ved registrering og deposit/cashout?

Takker og bukker

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 9. Juni 2012 19:50

Pokerstart FR godtar bare Franske affiliates.
Derfor kan du for øyeblikket ikke signe via GamingHill.

Vulgata
Medlem siden 14/04-2011
Antall poster 307
Vulgata Postet 9. Juni 2012 19:53

Men jeg kan vel bare signere opp direkte?Uten noen affiliat.

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 9. Juni 2012 20:04

Ja, bare sign opp så går det meste av seg selv.
Prøv å sett inn penger med det samme, for den prosessen tar en ukes tid.

Vulgata
Medlem siden 14/04-2011
Antall poster 307
Vulgata Postet 10. Juni 2012 11:33

OK, har lasta ned og kontaktet support for å spørre om hva de vil ha av dokumentasjon. Her er en liste:

To do this, you will need to take the following steps:

- Send a proof of ID
- Send your bank account details (bank statement or RIB) showing that your bank account is within EU (European Union) or EEA (European Economic Area). Note that bank accounts from Switzerland are not eligible
- Fill the real money form, which will be triggered when you initiate a deposit request (you can cancel the deposit after submitting the form)
- Enter the Account Validation Code that will be sent to your mailing address with instructions
- Once the AVC has been successfully entered into your account, please get back to us

All documents can be sent to verification@pokerstars.fr

Hva er "bank statement or RIB" ?

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 10. Juni 2012 11:41

Er vel noe sånt som at du må vise bostedsadressen din.

For meg holdt det å laste opp kopi av mitt neteller kort samt printscreen av nettbanken min hvor det står navn, kontonr, adresse, banknavn, bic/swift/iban.

Vulgata
Medlem siden 14/04-2011
Antall poster 307
Vulgata Postet 10. Juni 2012 12:07

Takker Acer

Da sender jeg:
-Pass
-Neteller (begge sider)
- Printscreen nettbank
-Strømrenging (for å vise min adresse)

Det holder håper jeg

ICMlol
Medlem siden 07/01-2012
Antall poster 728
ICMlol Postet 10. Juni 2012 12:58

Det holder i massevis. Velkommen til fiskestimen på FR! Fantastisk sted å spille!

bartlett84
Medlem siden 15/02-2011
Antall poster 151
bartlett84 Postet 10. Juni 2012 20:22

Jeg regga der, kom en kode på sms, så måtte jeg sende inn ID(jeg valgte pass) så dette bank statement (rib). Det de er ute etter er ditt kontonr og iban nummer. Jeg har Sparebank 1, så jeg logget inn,fant iban generatorn og tok et prt screen. dette ble godkjent. Jeg venter nå på et brev i posten med en kode. Har enda ikke satt inn penger. Men så langt virker alt 100% profft.
[user_image]
[body_html]