• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Hvorfor må alt på FB?

Forfatter: Chief104
Kategori: GamingHill

Chief104
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 622
Chief104 Postet 20. November 2013 01:58

Ser Jvtelemark har kost seg og laga en flott blogg, som ja er akuratt som jeg liker det, humor bra skrevet og ikke for selhøytidelig. Innertier spør du meg.
Men så skulle jeg skrive en liten hyggelig komentar, og nei jeg har ikke skrevet feil.. det var ikke en lite hyggelig komentar jeg skulle skrive, men en LITEN hyggelig komentar. Og da må jeg gjøre det via face book??? Tidlgere når det kom nye blogger så var det 10 til 30 komentarer, nå er jeg den eneste som har laget komentar. Er kansje bare meg, men jeg liker å få komentarer når jeg lager en blogg, gode eller dårlige, men respons må til om noen skal gidde å lage noe.

Ærbødigst fra en tidligere blogger
Sist endret 20. November 2013 02:00

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 20. November 2013 08:01

Er en liten avkryssningsboks under kommentarfeltet som du kan huke av så kommer det ikke på facebook.

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 20. November 2013 14:10

Vi gikk over til facebook comment system da de fleste andre som VG, nettavisen etc bruker dette for å gi folk mulighet til å kommentere uten å måtte regge konto på den aktuelle siden.

Dette var mest ment for nyheter og slikt. Bilder, videoer og ett par andre ting bruker ennå vårt eget system - og kanskje skulle vi latt blogger stå på vårt eget system ennå. Det kan vi lett bytte tilbake til om dette er den generelle meningen. Nyheter kommer til å fortsette å bruke facebook comments.
[user_image]
[body_html]