• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Hvorfor spille poker når man folder 95% av gangene?

Forfatter: naitzo
Kategori: Andre emner » Kjøp & salg
GamingHill hverken oppfordrer eller forbyr bets og avtaler mellom sine medlemmer i forbindelse med våre tjenester. GamingHill vil ikke dekke noen form for tap i forbindelse med slike avtaler, og vil ikke ta parti i noen uenighet mellom våre medlemmer. All bruk av GamingHill's tjenester til slik aktivitet er på eget ansvar!

Vi har samlet en liste over selgere med god historikk, sjekk gjerne denne før du bestemmer deg for å kjøpe prosenter i noen du ikke kjenner.

naitzo
Medlem siden 25/09-2013
Antall poster 7
naitzo Postet 25. September 2013 19:59

Hei!

Jeg har tidligere vært avhengig av poker, og jeg gikk mye i minus selvom jeg var forsiktig. Å det er faen meg kjedelig å sitte og folde 95% av gangene.

Nå har jeg funnet noe som man virkelig kan tjene penger på å det er valuta trading!

Dette må dere nesten prøve, kontakt meg på facebook eller send meg en mail så skal jeg vise dere hva jeg mener

Mvh Daniel Breiby

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 25. September 2013 20:03

Om du er lei av å folde så kanskje zoom poker er noe for deg

Madammerock
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 267
Madammerock Postet 25. September 2013 20:08

Å drive med valutaspekulasjon kan ikke kalles å være forsiktig..

orjansk
Medlem siden 19/03-2013
Antall poster 6
orjansk Postet 25. September 2013 20:09

Prøvd deg på kvinneguiden eller noe sånt? større mulighet til å få napp der. I tillegg så kan du bruke pappakortet som pitch, da er det garantert deal.

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 25. September 2013 20:31

Valutatrading er som å spille 100% av hendene = risky business

naitzo
Medlem siden 25/09-2013
Antall poster 7
naitzo Postet 25. September 2013 20:48

Haha, mange artige svar her!

100% av hendene er litt feil, du satser jo en brøkdel av summen du har investert ca 5%, man har jo forskjellige indikatorer på hvor retningen på kursen vil gå, både teknisk analyse og fundamental analyse.

La oss si da at du har satt inn 500£ på en konto du setter opp 1£ på en trade, går den opp 100 punkter så har du tjent 100£, har du satt 10£ så får du 1000£. Du kan både tjene på at kursen går opp og ned. Det finnes tusenvis av kurser du kan satse på som går opp og ned flere 100 punkter om dagen. Man har jo også stoploss funksjon så du taper en brøkdel av det du trader hvis du tar feil

Det jeg skal fram til da er at med riktige analyser så taper man sjeldent.

Men for all del, spill poker, jeg ville bare dele dette med dere!

Madammerock
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 267
Madammerock Postet 25. September 2013 20:53

Sett alle aktører i valutamarkedet under ett er det et nullsumspill (null vekst), tar man med kostnader er det negativ. Skal man tjene skal man ha mer kunnskaper/info enn markedet, og som privatperson er det naivt tro at man sitter med mer kunnskaper/info enn de profesjonelle aktørene i markedet (banker, fond etc).

Regner med du snakker om plus500 el.?
Sist endret 25. September 2013 21:05

naitzo
Medlem siden 25/09-2013
Antall poster 7
naitzo Postet 25. September 2013 21:06

Snakker ikke om plus500 nei, snakker om generelt hvilke som helst selskap.

Nullsumspill er jo litt drøyt å komme med når det er det største markedet i hele verden. Det er ca 3 trillioner dollar i omløp månedlig. Ikke kom med uttalelser du ikke kan stå for. All informasjon og sånt som bankene får, får vi som privat personer også. Jeg bruker http://www.dailyfx.com/real_time_news som min fundamentale analyse over hva som skjer i verden.

naitzo
Medlem siden 25/09-2013
Antall poster 7
naitzo Postet 25. September 2013 21:08

Hvis du har lyst å lære teknisk analyse, så anbefales babypips.com på det sterkeste, ellers kan dere kontakte meg siden jeg får kursing av en av de beste traderne i verden, Abe Cofnas, søk han gjerne opp

Madammerock
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 267
Madammerock Postet 25. September 2013 21:09

Så det er vekst i valutamarkedet?

Hvorfor er du villig til å lære bort/tipse andre om du har en så genial strategi?

naitzo
Medlem siden 25/09-2013
Antall poster 7
naitzo Postet 25. September 2013 21:13

Why not, glad for å hjelpe de som har litt avhengighets problemer av poker/gambling, har hatt det selv, så igjen why not

blindbec jr
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 225
blindbec jr Postet 26. September 2013 01:00

100x på valuta???

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 26. September 2013 06:40

1. Er ikke rart du tapte penger på poker om du bare spilte 5% av hendene dine!
2. Hvorfor i all verden deler du på en million dollar idea?
3. Hva får deg til å tro at alle her inne er avhengige og spillegale?

Madammerock
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 267
Madammerock Postet 26. September 2013 07:57

naitzo skrev:Haha, mange artige svar her!

100% av hendene er litt feil, du satser jo en brøkdel av summen du har investert ca 5%, man har jo forskjellige indikatorer på hvor retningen på kursen vil gå, både teknisk analyse og fundamental analyse.

La oss si da at du har satt inn 500£ på en konto du setter opp 1£ på en trade, går den opp 100 punkter så har du tjent 100£, har du satt 10£ så får du 1000£. Du kan både tjene på at kursen går opp og ned. Det finnes tusenvis av kurser du kan satse på som går opp og ned flere 100 punkter om dagen. Man har jo også stoploss funksjon så du taper en brøkdel av det du trader hvis du tar feil

Det jeg skal fram til da er at med riktige analyser så taper man sjeldent.

Men for all del, spill poker, jeg ville bare dele dette med dere!

Ja, det du beskriver her er marginhandel (giring). Alle skjønner at med marginhandel øker også risikoen betraktelig. Du kan få veldig godt betalt for risikoen du tar om kursen beveger seg i riktig retning, men du taper stort ved bare en liten kursendring i feil retning. Poenget blir uansett det samme. Sett alle aktører under et går markedet i null (i minus inkl kostnader), så om du tjener penger, taper noen andre. Det er som sagt ingen vekst i valutamarkedet som det feks kan være i aksjemarkedet.

Så det blir litt som poker (som også er et nullsum/minusspill). Du må ha en edge på markedet. Hvorfor skal du eller ditt system være bedre enn markedet?

naitzo
Medlem siden 25/09-2013
Antall poster 7
naitzo Postet 26. September 2013 08:13

Hei!

1 punkt * innsats eksempel 10£ = 10£ vinst
10 punkter * innsats eksempel 100£ = 1000£ vinst
100 punkter * innsats 50£ = 5000£ vinst

Har du satt en innsats på 100£ og den går 1000 punkter, da kan man leve godt en periode, men da må man ha bygd opp et bra kapital først.

Og punktene varierer veldig mye, noen ganger går den sterkt opp 200 punkter og kanskje ned 200 punkter, det som er fint er at man kan vinne begge veier. Å det er tusenvis av kurser å velge i mellom.

Madammerock
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 267
Madammerock Postet 26. September 2013 08:44

Det at du kan vinne begge veier kommer jo bare an på hvilken posisjon du tar. Jeg skjønner oppsiden med dette, men det virker som du ikke har forstått nedsiden (risikoen), og hva som gjør at du har en fordel i dette markedet ift resten. Alle amatører kan ha flaks å tjene litt på dette på samme måte som en amatør kan vinne i poker. For å kunne leve av dette eller slå markedet i lengden må du ha en fordel/edge på markedet, ref ingen vekst/nullsumspill.
Sist endret 26. September 2013 08:44

naitzo
Medlem siden 25/09-2013
Antall poster 7
naitzo Postet 26. September 2013 09:05

Ja, alle er amatører i starten? Men man kan teste med demo konto og lese seg opp samtidig, når du først har funnet ut din måte å trade på, det er da du kan starte med en live konto, anbefaler at du/dere leser dere opp på Babypips.com også inn på School, hvis man har lyst. der har dere alt fra A-Å, å for fundamentale analyser fungerer dailyfx sin Real Time News veldig godt!

Jeg hoppet rett ut i det, med en live konto, det anbefales ikke om man ikke får trading signaler fra en leverandør med positive tilbake meldinger. Opprett en demo konto å test ut mange strategier, du finner garantert en du liker.
[user_image]
[body_html]