• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Hvorfor starter dem ikke med high stake omaha på tvn?

Forfatter: Acid
Kategori: Poker cash games

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 11. Mars 2011 06:24

Må da være mye mer interesse for det en det litt dødene high stake cashgame som vises nå for 7 sesongen. Tenk deg det line uppet med : isildur,phil ivey, phil galfond, durr,zigmund, patrick a. osv osv. Snakker om noen syke potter og mye mer action for tv publikummet. Synes det er rart det ikke har kommet sikkelig tv format med omaha enda

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 11. Mars 2011 10:59

Tenker mer Acid, Høggern, Thor Hansen, Vollvik og Moveras.

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 11. Mars 2011 11:51

moveras1
Medlem siden 17/02-2011
Antall poster 538
moveras1 Postet 11. Mars 2011 14:24

Det handler nok mest om seertall vil jeg tro... For den vanlige mannen i gata og de fleste hobbyspillere, vil det være fryktelig vanskelig å henge med i svingene når det blir så mange kort.

Selv om man har ganske bra grafikker å legge på skjermen vil det også bli ganske uoversiktlig, når selve grafikken vil dekke nesten hele bildeflaten i plo

NLHE er et publikumsvennlig spill, fordi det er så jævla lett å forstå, og så lett å se hvem som har beste hånd osv, mens selv vi som har spillt endel PLO vil bruke 3-4-5 sekunder på å ha helt oversikt over alle draga til folk når det er treveis til flopp.

Meeeen, jeg er helt enig i at det hadde vært sinnsykt morro å se litt mer PLO på TV, selv om jeg har forståelse for at de holder seg til det spillet som massen av TVseeere forstår...
[user_image]
[body_html]