• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

IMMA TROLL

Forfatter: Pepsibag
Kategori: Off topic

Pepsibag
Medlem siden 12/01-2012
Antall poster 32
Pepsibag Postet 26. Januar 2012 21:32

Vil bare si at det var moro så lenge det varte. Og jeg vil si beklager til Marianne, håper du ikke tok noe personlig/serriøst

På gjensyn!

-Pepsibag

DonkPredator
Medlem siden 18/01-2012
Antall poster 125
DonkPredator Postet 26. Januar 2012 21:40

Yes! Godt å bli kvitt et troll her inne. Vi har nok med Marianne og Aviena imo

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 26. Januar 2012 21:43

Marianne e wannabe troll. Ferdi diskutert.

Btw... BAHAHAHAHAHAHAHA LFCPAL

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 26. Januar 2012 21:57

Elske at Ditto synes det e "deilig" å bli kvitt troll, da du e den nest største trollongen på donkr

DonkPredator
Medlem siden 18/01-2012
Antall poster 125
DonkPredator Postet 26. Januar 2012 22:10

joda, men donkr er en useriøs side i forhold til GH imo..

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 26. Januar 2012 22:36

Pepsibag skrev:Vil bare si at det var moro så lenge det varte. Og jeg vil si beklager til Marianne, håper du ikke tok noe personlig/serriøst

På gjensyn!

-Pepsibag
HÆÆÆÆ??? skjer?? gir du dæ pepsibag..Nei no vart æ lei mei jah! Ikke noe tatt personlig her, kosa meg rektig så mye med all din "sjuke" humor Klem å kos på begge barnebolle kinn fra ho gamlemor

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 26. Januar 2012 22:37

aviena skrev:Marianne e wannabe troll. Ferdi diskutert.

ØY! møkkaonge..se å jobbe du nå..ikke ligge innpå alt av nettsider å smiiske flørte med gutta!!!

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 26. Januar 2012 22:54

Marianne Bentsen skrev:
aviena skrev:Marianne e wannabe troll. Ferdi diskutert.

ØY! møkkaonge..se å jobbe du nå..ikke ligge innpå alt av nettsider å smiiske flørte med gutta!!!

Så så, pass på lårhalsen no. Dont hate a playaaah.

DonkPredator
Medlem siden 18/01-2012
Antall poster 125
DonkPredator Postet 26. Januar 2012 22:57

Marianne Bentsen skrev:
Pepsibag skrev:Vil bare si at det var moro så lenge det varte. Og jeg vil si beklager til Marianne, håper du ikke tok noe personlig/serriøst

På gjensyn!

-Pepsibag
HÆÆÆÆ??? skjer?? gir du dæ pepsibag..Nei no vart æ lei mei jah! Ikke noe tatt personlig her, kosa meg rektig så mye med all din "sjuke" humor Klem å kos på begge barnebolle kinn fra ho gamlemor <3
veit itj helt ka æ ska si te d.....

-DonkPredator

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 26. Januar 2012 22:57

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, ffffffff

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 26. Januar 2012 23:01

aviena skrev:HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, ffffffff
PASS NÅ PÅ AT DU IKKE KVÆlAS trollongen..Må du se å jobbe å slutt med surrprat her! Ikke noe å si om de donkpredator..Jobber tross alt med barn vettu og vet hvordan dem pleier å oppføre sæ for å få oppmerksomhet..så er bare å la de holde på å gi de litt av og til..

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 26. Januar 2012 23:02

DonkPredator
Medlem siden 18/01-2012
Antall poster 125
DonkPredator Postet 26. Januar 2012 23:04

Marianne Bentsen skrev: Ikke noe å si om de donkpredator..Jobber tross alt med barn vettu og vet hvordan dem pleier å oppføre sæ for å få oppmerksomhet..så er bare å la de holde på å gi de litt av og til..
åja... du tok den ikke O.o

-DonkPredator
Sist endret 26. Januar 2012 23:04

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 26. Januar 2012 23:06

DonkPredator skrev:
Marianne Bentsen skrev: Ikke noe å si om de donkpredator..Jobber tross alt med barn vettu og vet hvordan dem pleier å oppføre sæ for å få oppmerksomhet..så er bare å la de holde på å gi de litt av og til..
Jo tror det, men svarte litt sånn uten å svare..;D

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 26. Januar 2012 23:06

Marianne Bentsen skrev:
DonkPredator skrev:
Jo tror det, men svarte litt sånn uten å svare..;D
Men nå er jeg FERDIG..for denna gangen..) Natti natt alle trollonga

DonkPredator
Medlem siden 18/01-2012
Antall poster 125
DonkPredator Postet 26. Januar 2012 23:07

God natt

-Pepsibag

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 26. Januar 2012 23:25

Pepsibag gir seg ikke
Han hadde bare 2 kontoer som ikke er tillatt på GH, og det meldte security systemet til GH om - derfor har denne brukeren velgt å beholde en av kontoene, det er nå gjort. Så han er her enda, bare med sitt andre nick

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 26. Januar 2012 23:26

Marianne Bentsen skrev:
PASS NÅ PÅ AT DU IKKE KVÆlAS trollongen..Må du se å jobbe å slutt med surrprat her! Ikke noe å si om de donkpredator..Jobber tross alt med barn vettu og vet hvordan dem pleier å oppføre sæ for å få oppmerksomhet..så er bare å la de holde på å gi de litt av og til..

Det der handla jo om dæ.[ ..... ] Nei.
Æ gir da faen i ka du jobbe med eller ikke, men det at du ska driv å prøv å sætt MÆ på plass, det kan du legg av dæ. Greit du e like gammel som bestemor, men newsflash - du e itj bestemora mi. Pass på dæ sjøl du no gamla, før æ bli gretten på dæ foh real.

ilu pepsibagggg

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 27. Januar 2012 00:03

aviena skrev:
Marianne Bentsen skrev:

Det der handla jo om dæ.[ ..... ] Nei.
Æ gir da faen i ka du jobbe med eller ikke, men det at du ska driv å prøv å sætt MÆ på plass, det kan du legg av dæ. Greit du e like gammel som bestemor, men newsflash - du e itj bestemora mi. Pass på dæ sjøl du no gamla, før æ bli gretten på dæ foh real.

ilu pepsibagggg
Næmmen lille Frk.Aviena da Det med " Kvælas var te deg pga din "råe" latter her og det var du selv som skrev tidligere at du ikke kunne herje mere pga du jobba vettu

Resten her var til DP, om Pepsibag pga jeg har skjønt for lenge sia de var en og samma person
Men er det sånn å forstå at du mener du kan tillate deg å si alt til alle uten å få litt pepper igjen ( på kun en humoristisk måte som jeg trodde var gjensidig)Ja da tar vi det herfra og lar det hele ligge "den som er med på leken, må tåle smeken" er det no som heter og jeg trodde oppriktig du var enig i det.IKKE min mening at du eller noen annen skal føle at jeg er slem eller mener noen personlig!!! Må bare beklage hvis det er hva du føler Frk.Silje Nilsen...Og kansje du burde roe ned din egen drittslenging oxo i fremtiden...

4Aces
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 54
4Aces Postet 29. Januar 2012 16:53

Aviena e muligens skada. Bare ignorer ho!
[user_image]
[body_html]