• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Innskudd pokerstars

Forfatter: Mysterio90
Kategori: Off topic

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 26. August 2012 17:16

Hei.
Hvordan kan man gjøre innskudd på Pokerstars ved å bruke Visa-kortet?
Har alltid bruk Entropay, men nå får jeg "error" hver gang.

Prøvde Neteller nå og det funket ikke. På live chat fikk jeg denne beskjed:
"Hello. No, unfortunately, members in Norway cannot deposit using a Credit card"

Er det blitt helt umulig å bruke visa-kortet nå? Eller finnes det noen måter?

Edit!
Sist endret 26. August 2012 17:32

elepervo
Medlem siden 22/03-2011
elepervo Postet 26. August 2012 17:21

Kjenner ikke til entro men virker som folk har mye kluss.

Hvis du har skrill / mb kan du sette inn med vise , transfere til meg eller annen kjenning som kan fullføre innsetting stars og overføre.

Har hjulpet flere her inne bla Girim og Madammerock , fønker fint

elepervo
Medlem siden 22/03-2011
elepervo Postet 26. August 2012 17:23

non gambling seff

Chief104
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 622
Chief104 Postet 26. August 2012 17:25

Etter som jeg har forstått så er det krøll mellom entro og banken fra tid til annen, tror det var no med time out... en mail til entro så går det 15 -30 min så er det ok

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 26. August 2012 17:27

elepervo skrev:Kjenner ikke til entro men virker som folk har mye kluss.

Hvis du har skrill / mb kan du sette inn med vise , transfere til meg eller annen kjenning som kan fullføre innsetting stars og overføre.

Har hjulpet flere her inne bla Girim og Madammerock , fønker fint
Det går jo ikke an å legge inn penger via Neteller.
Kan man opprette virtuell kort der på samme måte som på Entropay?

Jeg kontaktet entropay om dette for nøyaktig 13 dager siden.
Dette sa de for 13 dager siden og jeg har ikke hørt noe mer fra dem, sendte en ny epost.
"Dear Adam

Thank you for forwarding the information.

I apologise for the inconvenience however please note that our technical team are investigating
why you are unable to add this bank card.

Please note we will revert as soon as possible.

Thanking you for your patience and understanding.

Sincerely

Fiona
EntroPay Support "
Sist endret 26. August 2012 17:29

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 26. August 2012 17:28

Jeg har i flere år brukt Neteller, men for et par år siden gikk jeg over til Monetbookers, for en god stund siden ble det mye krøll med MB og fikk ikke sette inn på pokerstars derfra.

Jeg børstet støvet av min gamle Netellerkonto for bare et par uker siden, da jeg skulle logge inn fikk jeg beskjed om at kontoen min var deaktivert, trykket da på et alternativ for å bli oppringt, tror det tok så lang tid som 3 minutter før de ringte fra Neteller.

Det overasket meg hvor god service jeg fikk (var ikke vant til det fra tidligere) etter kort tid var kontoen min åpen igjen, satte inn penger fra visa og vider fra neteller til PokerStars, jeg bestilte meg også mastercard som kom i posten etter noen få dager

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 26. August 2012 17:32

Beklager, skrev feil i OP.

Jeg mente Neteller, får ikke lagt inn penger med Visa der. Men kun bankoverføring.

På Moneybookers så skjer følgende: Jeg skriver inn hvor mye jeg skal legge inn og nødvendig info. Bruker nettbrikke og skriver inn sikkerthetskode og personlig passord og da skjer det ingenting.

Chief104
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 622
Chief104 Postet 26. August 2012 17:32

why you are unable to add this bank card. har du kreditt på kortet så stopper det seg helt selv

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 26. August 2012 17:33

Chief104 skrev:why you are unable to add this bank card. har du kreditt på kortet så stopper det seg helt selv
Har vanlig Visa kort fra DNB.. Har aldri hatt eller brukt kredittkort.

Chief104
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 622
Chief104 Postet 26. August 2012 17:35

Narvesen da... fult firsprang og kjøpe paysafe
Sist endret 26. August 2012 17:36

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 26. August 2012 17:37

Neteller = Jeg trykker på Money In og velger alternativet Buy a Net+ Virtual Prepaid Mastercard

Trykker deretter på alternativet lengst til høyre "Visa Buy a card"
Sist endret 26. August 2012 17:38

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 26. August 2012 17:40

Thor skrev:Jeg trykker på Money In og velger alternativet Buy a Net+ Virtual Prepaid Mastercard

Trykker deretter på alternativet lengst til høyre "Visa Buy a card"
Skal gjøre det. Bestilte NET+ card idag og det kan ta opp til 21 dager før jeg får den.

Sibben
Medlem siden 13/04-2011
Antall poster 115
Sibben Postet 28. August 2012 21:22

Hvordan får jeg lastet ned det Buy a Net+ Virtual Prepaid Mastercard ?

wudupmyninja
Medlem siden 02/02-2012
Antall poster 312
wudupmyninja Postet 28. August 2012 22:51

har brukt neteller i årevis, fungere problemfritt å føre $ mellom sites samt deposit. Har brukt mastern dæmmes i en rekke land inkl. Nuuurge heilt problemfritt. Aldri no styr og det går insta. Har DNB æ, og brukt både det og ukash te å loade opp virtual prepaid mastercard, funke hæst.

mogens
Medlem siden 14/06-2012
Antall poster 78
mogens Postet 29. August 2012 04:06

wudupmyninja skrev:har brukt neteller i årevis, fungere problemfritt å føre $ mellom sites samt deposit. Har brukt mastern dæmmes i en rekke land inkl. Nuuurge heilt problemfritt. Aldri no styr og det går insta. Har DNB æ, og brukt både det og ukash te å loade opp virtual prepaid mastercard, funke hæst.

+1 aldri hatt problemer med neteller.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 29. August 2012 15:02

Sibben skrev:Hvordan får jeg lastet ned det Buy a Net+ Virtual Prepaid Mastercard ?
Slik jeg skjønte det så må du først bestille Net+ mastercard fra neteller, skal være kostnadsfritt. Når det er gjort kan du lage en virtuell en på Neteller.

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 29. August 2012 16:44

mysterio...har entro og det funker helt greit..noe kluss av og til bare..kan hjelpe deg hvis du trenger

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 29. August 2012 17:21

Marianne skrev:mysterio...har entro og det funker helt greit..noe kluss av og til bare..kan hjelpe deg hvis du trenger
Marianne, jeg har brukt entropay i over ett år nå og det har funket greit for meg også helt fram til nå. Lurer på hvordan du kan hjelpe når ikke engang support på entropay kan hjelpe meg nå

Det siste jeg hørte fra Entropay:
Dear Adam
Thank you for your email.

This is just to let you know we have not forgotten you.
It seems that we need to do a system update to resolve this, however unfortunately we do not have a date for this yet.
Please be assured that we will contact you as soon as we have an update for you.
If we can be of any assistance please do not hesitate to contact us.
Kind Regards
Penny
Customer Support

wudupmyninja
Medlem siden 02/02-2012
Antall poster 312
wudupmyninja Postet 29. August 2012 18:17

Ska ikkje gjøre det her te noe konkuranse om ka man personlig syns e best, har brukt/prøvd moneyb., entropay, ukash, neteller ect.

Neteller syns æ e det tryggeste tilbudet der ute og det som æ har hatt minst problema me når det har skjært sæ. Entropay og ukash kommer nederst på lista mi, når æ brukte entropay te å deposite større summa delte æ det opp fordi det e ikkje så jævli kult å få $1000 låst i systemet dæmmes i nesten en mnd kun fordi sia sleit med å refreshe når man gjorde innskudet. Suporten te neteller e bedre, for mæ iallefall. Og etter alt det trøble de va igjennom + forandringen som e gjort så føle æ at pengan e trygg. Entropay har åsså mastercard men æ har ingen erfaring med det. Neteller is all you need IMO

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 29. August 2012 19:57

wudupmyninja skrev:Ska ikkje gjøre det her te noe konkuranse om ka man personlig syns e best, har brukt/prøvd moneyb., entropay, ukash, neteller ect.

Neteller syns æ e det tryggeste tilbudet der ute og det som æ har hatt minst problema me når det har skjært sæ. Entropay og ukash kommer nederst på lista mi, når æ brukte entropay te å deposite større summa delte æ det opp fordi det e ikkje så jævli kult å få $1000 låst i systemet dæmmes i nesten en mnd kun fordi sia sleit med å refreshe når man gjorde innskudet. Suporten te neteller e bedre, for mæ iallefall. Og etter alt det trøble de va igjennom + forandringen som e gjort så føle æ at pengan e trygg. Entropay har åsså mastercard men æ har ingen erfaring med det. Neteller is all you need IMO
Jeg tror også Neteller er det beste alternativet.
Entropay er enkel å bruke så lenge den funker, treg og dårlig support og 4-5% avgift på all innskudd. Ukash har jeg brukt av og til, da må man ha butikker/kiosker som selger dem i nærheten. Litt usikker, men hvis jeg ikke tar feil så får du kjøpt 100, 250, 500 og 1000kr kuponger. Men hvis du skal f.eks gjøre innskudd på 5K så må du kjøpe 5 kuponger. Hvis det er ditt første innskudd så må du gå en lang vei hvis du skal få første innskudsbonus for hele 5K når du egentlig gjør 5 innskudd på 1000kr hver. Men avgiftene hos Ukash er vel mye mindre enn hos Entropay.

Neteller har jeg ikke brukt enda, men den virker mye bedre og den har jo vært der ute lengst av disse 3 og er nok mer velkjent blant forbrukere. Den virker meget lovende, eneste ulempen er at man ikke får satt inn penger direkte fra Visaen, men har bestilt Mastercard og skal vel det funke å gjøre innskudd via visaen.

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 30. August 2012 14:30

Mysterio90 skrev:
Marianne skrev:mysterio...har entro og det funker helt greit..noe kluss av og til bare..kan hjelpe deg hvis du trenger
Marianne, jeg har brukt entropay i over ett år nå og det har funket greit for meg også helt fram til nå. Lurer på hvordan du kan hjelpe når ikke engang support på entropay kan hjelpe meg nå

Dear Adam

It seems that we need to do a system update to resolve this, however unfortunately we do not have a date for this yet.
Please be assured that we will contact you as soon as we have an update for you.
Kind Regards
Penny
Customer Support
mente at jeg kunne hjelpe deg med et lån hvis du trengte også kunne du bare ha overført på bank til meg da vettu

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 31. August 2012 23:08

Marianne skrev:
Mysterio90 skrev:

Dear Adam

Kind Regards
Penny
Customer Support
mente at jeg kunne hjelpe deg med et lån hvis du trengte også kunne du bare ha overført på bank til meg da vettu
Hjertelig takk. Fikk Net+ Mastercard i posten idag så får prøve å få Neteller til å funke.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 10. September 2012 20:30

Kan bekrefte at man behøver ikke å ha NET+ Mastercard på Neteller for å gjøre innskudd til Pokerstars. Jeg kontaktet support og sa at jeg ville ha Visa som innskuddsmetode til Neteller, de ordnet det etter noen dager. Funker

Sibben
Medlem siden 13/04-2011
Antall poster 115
Sibben Postet 11. September 2012 16:48

Jeg bruker vanlig bankkort med visa men det koster 4.95% det samme som Entropay det er dyrt:-)
[user_image]
[body_html]