• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Kan noen gjøre meg en tjeneste?

Forfatter: Mysterio90
Kategori: Off topic

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 3. Desember 2011 16:40

Hei.
Lurer på om dere noen snille julesjeler her som kan tenke seg å låne meg noen bucks på Stars. Betales tilbake i januar.

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er student og lever på stipend og har ikke mulighet til å gjøre innskudd selv før januar. Nå som det er juletid er det er det mange fine turneringer med ekstra verdi som jeg kunne tenke meg å spille og Radioligaen fra og med idag..

Ta kontakt på PM.
Er mange her som kan gå god for meg.

Edit: Tittel endret av moderator!
Sist endret 4. Desember 2011 02:18

granzern
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 9
granzern Postet 3. Desember 2011 16:46

Bjørnetjeneste: "Velment, men uheldig hjelp som blir mest til skade."

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 3. Desember 2011 16:51

"Uttrykket bjørnetjeneste blir ifølge Aftenposten av enkelte, særlig yngre, brukt som betegnelse for en «stor tjeneste»"

Det er på en måte stor tjeneste for meg, fordi det er veldig uvant og vanskelig for meg å låne penger av noen.. Uansett beløp.
Sist endret 3. Desember 2011 16:52

granzern
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 9
granzern Postet 3. Desember 2011 16:53

Bjørnetjeneste?

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 3. Desember 2011 16:56

Får ikke endret tittelen nå, men om det gjør det veldig fornøyd så kan jeg slette denne og lage en ny en med en annen tittelen, men poenget blir jo den samme..

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 3. Desember 2011 17:40