• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Kan noen gjøre meg en tjeneste?

Forfatter: Mysterio90
Kategori: Off topic

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 3. Desember 2011 16:40

Hei.
Lurer på om dere noen snille julesjeler her som kan tenke seg å låne meg noen bucks på Stars. Betales tilbake i januar.

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er student og lever på stipend og har ikke mulighet til å gjøre innskudd selv før januar. Nå som det er juletid er det er det mange fine turneringer med ekstra verdi som jeg kunne tenke meg å spille og Radioligaen fra og med idag..

Ta kontakt på PM.
Er mange her som kan gå god for meg.

Edit: Tittel endret av moderator!
Sist endret 4. Desember 2011 02:18

granzern
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 9
granzern Postet 3. Desember 2011 16:46

Bjørnetjeneste: "Velment, men uheldig hjelp som blir mest til skade."

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 3. Desember 2011 16:51

"Uttrykket bjørnetjeneste blir ifølge Aftenposten av enkelte, særlig yngre, brukt som betegnelse for en «stor tjeneste»"

Det er på en måte stor tjeneste for meg, fordi det er veldig uvant og vanskelig for meg å låne penger av noen.. Uansett beløp.
Sist endret 3. Desember 2011 16:52

granzern
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 9
granzern Postet 3. Desember 2011 16:53

Bjørnetjeneste?

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 3. Desember 2011 16:56

Får ikke endret tittelen nå, men om det gjør det veldig fornøyd så kan jeg slette denne og lage en ny en med en annen tittelen, men poenget blir jo den samme..

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 3. Desember 2011 17:40

Mysterio90 skrev:"Uttrykket bjørnetjeneste blir ifølge Aftenposten av enkelte, særlig yngre, brukt som betegnelse for en «stor tjeneste»"

Det er på en måte stor tjeneste for meg, fordi det er veldig uvant og vanskelig for meg å låne penger av noen.. Uansett beløp.

Enkelte unge sier også sjino og sjøtt fordi de ikke kan snakke.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 3. Desember 2011 17:55

Når man har lært seg det grunnleggende i et språk så lærer man resten mye lettere. Når du leser da f.eks en bok så fremkommer det mange fremmedord, man kan da gjøre 2 ting.
1. Slå den opp i ordbok
2. Se sammenhengen og logikken for å få en viss fortåelse og danne seg en tilnærming for hva det ordet betyr.

Jeg har aldri slått opp ordet bjørnetjeneste. Av det jeg har opplevd og erfart trodde jeg det var som å be om en vanlig tjeneste. I denne sammenhengen tenkte jeg da at tittelen Bjørnetjeneste ville tiltrekke mer oppmerksomhet enn ordet tjeneste. Det er som i butikkene nå, tilbud på julepølser eller julemarsipan. Det er jo fortsatt pølser og marsipan, bare en annen pakning/form.

Men poenget mitt er jo at jeg ønsker å låne penger til Stars fordi jeg må vente til Januar før jeg får tatt et innskudd. I januar kommer det både lønning og stipend 3xStørre enn vanlig.
Men det er mange fine turneringer som jeg kunne tenke meg å få spilt i desember.

Dette er ingen spam. Pengene betales tilbake, det kan jeg og mange andre her garantere. Dessuten så er det snakk om forsovet ganske liten sum.
Ta kontakt her eller på PM om det er noen snille sjeler her.

Kan gjerne danne nytt tråd om tittelen danner forvirring. Slettes hele tråden hvis jeg sletter første innlegget?

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 3. Desember 2011 17:59

Trykker du på blyanten bak tittelen kan du endre tittelen

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 3. Desember 2011 18:05

Hehe.. Rart at jeg ikke så den før du nevnte det..

Edit: Kan jo ikke lagre endringer.. Prøvd med det ikonet bak der og Enter
Sist endret 3. Desember 2011 18:06

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 3. Desember 2011 18:08

Hmm okey, skal rapportere det

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 3. Desember 2011 18:44

Ingen som gidder?

Hvis problemet er at dere ikke stoler på meg så skal vi nok endre på det med en rask samtale..

Eller glemte jeg det magiske ordet, renter? Eneste ting dere kanskje får ved å bare låne til meg er jo kanskje bedre karma og en som vil stå til tjeneste neste gang dere trenger noe.. Men om det er ønskelig så har jeg ikke noe problem med å avtale renter og, tenkte at siden det er for bare 1mnd og beløpet er liten så hadde det ikke så mye å si.

Spokey
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 343
Spokey Postet 4. Desember 2011 02:05

Vil si at bjørnetjeneste er ganske beskrivende dersom man låner gamblepenger til en student som lever av stipend.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 4. Desember 2011 02:17

Det er jeg faktisk enig med deg i, men siden trådstarter vil skifte tittel endrer jeg den inntil det er fikset slik at han kan gjøre det selv igjen.
[user_image]
[body_html]