• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Kjetil Rekdal

Forfatter: diesel_dolly
Kategori: Sport & tipping

diesel_dolly
Medlem siden 31/12-2012
Antall poster 444
diesel_dolly Postet 21. August 2013 15:17

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10100192 Det er jo latterlig av Betsson og bruke Kjetil Rekdal under pseudonymet Hroar. Hadde jeg visst at det var Rekdal som kom med tipsene ville jeg aldri ha spilt på disse kampene. Er det flere bookmakere som har lignende avtaler? At Rekdal er spilleavhengig er jo kjent over hele Norge. Han burde som trener ikke ha lov til og sette et spill pga av all informasjon han kan få via trener kollegaer. Kom gjerne med innspill.

Palasokeri
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Palasokeri Postet 21. August 2013 18:03

Hvis Rekdal har gitt anonyme tips for norsk serie og cup fotball, så er vel handlingen å betrakte som uetisk nettopp pga den posisjon han har i norsk serie fotball.

Hvis tipsene utelukkende har vært på utenlandsk fotball, så ser jeg ingen problemer med det. Grunnen til dette er at tipsene er levert under pseudonymet Hroar, og ikke under navnet Kjetil Rekdal. Med andre ord navnet Kjetil Rekdal er ikke markedsført av det utenlandske selskapet.

Så hva er da problemet til NFF?

Mener de virkelig at de som har befatning med norsk toppfotball i en eller annen rolle, ikke skal kunne spille hos utenlandske spillselskaper, selv om dette skjer i privat regi etter arbeidstid/trening?

Kjør debatt

Indianeren
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 159
Indianeren Postet 22. August 2013 02:08

Hvis du følger tipsene til en anonym tipser sponset fra et bettingselskap og er misfornøyd når du finner ut hvem den anonyme er... Ja, da bør du virkelig tenke over andre deler av livet ditt enn hvem du henter tipsene dine fra.
[user_image]
[body_html]