• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

KLIKKE INTERNASJONALT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Forfatter: Kirurgen79
Kategori: Poker - annet

Kirurgen79
Medlem siden 21/09-2012
Antall poster 22
Kirurgen79 Postet 13. November 2012 19:19

Har ett lite problem me å på åpnet fulltilt kontoen igjen, fikk hacket min mail som e regga til fulltilt kontoen, har skrevet mailer på mailer med dem å fådd beskjed om å sende id o.l...noe som jeg har gjort, fådd mail tilbake om at dem er godtatt å kontoen er åpnet for spill igjen, men fortsatt har dem ikke fådd d inn i hode at mailen min som va regga til fulltilt er hacket så får ikke logget meg inn!!! har fådd mailer oss 4-5 foskjellige personer som sier akkurat d samme, dokumetene er godtatt å kontoen er åpnet igjen!!!
nu har jeg holdt på i 4-5 dager å mailet dem, ska jeg virkelig være nødt å gi opp å få spille der bare for supporten er helt hjerne død!!!!!!!!!!!!! kan si man e noe frustrert ja!!!

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 13. November 2012 19:31

kansje blond igjen nå..menne hvis du har bruker navnet ditt og tydelig en annen mail adr enn den som ble hacka..kan du ikke da sende for nytt passord?

Kirurgen79
Medlem siden 21/09-2012
Antall poster 22
Kirurgen79 Postet 13. November 2012 19:39

nei kan ikke sende for glemt passord når mailen som blei hacket er regga til fulltilt kontoen!

Kirurgen79
Medlem siden 21/09-2012
Antall poster 22
Kirurgen79 Postet 13. November 2012 19:42

Hello Tom,
>
> Thank you for contacting Full Tilt Poker Support.
>
> We're pleased to inform you that we've verified your documents and reopened your Full Tilt Poker account. You can now log in and play as usual.
>
> Thank you for your cooperation, and if you have any questions, please let us know.
>
> Regards,
>
> Rebeca

Kirurgen79
Medlem siden 21/09-2012
Antall poster 22
Kirurgen79 Postet 13. November 2012 19:43

har fådd en 4-5 sånne mailer, men dem har enda vist nokk ikke forstådd at mailen som er regga til kontoen er hacket!
Sist endret 13. November 2012 19:43

Kirurgen79
Medlem siden 21/09-2012
Antall poster 22
Kirurgen79 Postet 13. November 2012 19:46

Hva skal man gjøre??

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 13. November 2012 19:52

E-post adressen som er registrert på FTP kontoen, er det den adressen du fikk/har fått svar på at kontoen din er verifisert?

Om så er – Request nytt passord og vær snar med å logge deg inn, bytt deretter passord med en gang du logger inn, når det er gjort kan du sikkert bytte e-post adresse også.
Sist endret 13. November 2012 19:53

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 13. November 2012 19:59

Thor skrev:E-post adressen som er registrert på FTP kontoen, er det den adressen du fikk/har fått svar på at kontoen din er verifisert?

Om så er – Request nytt passord og vær snar med å logge deg inn, bytt deretter passord med en gang du logger inn, når det er gjort kan du sikkert bytte e-post adresse også.
var det jeg oxo trodde gikk ann å gjøre...fra den E.Post konton du tydeligvis har fått svar fra dem?

Kirurgen79
Medlem siden 21/09-2012
Antall poster 22
Kirurgen79 Postet 13. November 2012 20:01

Nei den mail adressen som er regga til fulltilt blei hacket for over ett år siden,å den mailen har jeg mistet... måtte jo skrive fra en annen mail til dem om problemet! trur jeg bare skal gi opp den fulltilt konoten!!

Eirikodd
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 489
Eirikodd Postet 13. November 2012 20:05

Kirurgen79 skrev:Nei den mail adressen som er regga til fulltilt blei hacket for over ett år siden,å den mailen har jeg mistet... måtte jo skrive fra en annen mail til dem om problemet! trur jeg bare skal gi opp den fulltilt konoten!!
Bra du er flink til å forklare problemet til support så ting er lett å forstå iallfall

Kirurgen79
Medlem siden 21/09-2012
Antall poster 22
Kirurgen79 Postet 13. November 2012 20:10

Eirikodd skrev:
Kirurgen79 skrev:Nei den mail adressen som er regga til fulltilt blei hacket for over ett år siden,å den mailen har jeg mistet... måtte jo skrive fra en annen mail til dem om problemet! trur jeg bare skal gi opp den fulltilt konoten!!
Bra du er flink til å forklare problemet til support så ting er lett å forstå iallfall

Så du mener problemet ligger i min forklaring? det e rart du kan si noe sånt når du ikke vet hva jeg har skrevet til support! huff...

Kirurgen79
Medlem siden 21/09-2012
Antall poster 22
Kirurgen79 Postet 13. November 2012 20:11

jaja...sånn går dagene, kanskje var dette ett tegn på at man skal legge opp som poker spiller!

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 13. November 2012 20:11

ok..så det du sier er da at når du ber om nytt passord, så blir det da sent til den gamle mailadr di som er hacka...Hva med å rett å slett åpne ny konto?

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 13. November 2012 20:13

Hva har du skrevet til FTP, mulig og poste det her også? Er rimelig sikker på at er ”problemet” forklart på en grundig måte så er en løsning ikke langt unna

Send en ny e-post til FTP nå :

E-post adressen som er registrert/verifisert hos dere ikke lenger er i bruk, at du ønsker å bruke adressen som dere nå kommuniserer på.

Kirurgen79
Medlem siden 21/09-2012
Antall poster 22
Kirurgen79 Postet 13. November 2012 20:14

Marianne skrev:
ok..så det du sier er da at når du ber om nytt passord, så blir det da sent til den gamle mailadr di som er hacka...Hva med å rett å slett åpne ny konto?
har ikke bedd om nytt passord siden jeg ikke lengere har kontroll over min gamle email da vil jo han som har kontroll over min mail få passordet åpne ny konto er ingen option da jeg har ca 100k frp å rundt 2k$ innestående, så d blir jo litt dumt eller ka?

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 13. November 2012 20:16

Siden det IKKE er tillat med flere kontoer på pokerklienter, anbefaler jeg at folk ikke oppfordrer andre til å gjøre det

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 13. November 2012 20:17

Thor skrev:Siden det IKKE er tillat med flere kontoer på pokerklienter, anbefaler jeg at folk ikke oppfordrer andre til å gjøre det

var i såfall han ikke fikk brukt sin gamle da vettu Thor da ville jo den ha ligge død...

Kirurgen79
Medlem siden 21/09-2012
Antall poster 22
Kirurgen79 Postet 13. November 2012 20:17

Kirurgen79 skrev:
Marianne skrev:
har ikke bedd om nytt passord siden jeg ikke lengere har kontroll over min gamle email da vil jo han som har kontroll over min mail få passordet åpne ny konto er ingen option da jeg har ca 100k frp å rundt 2k$ innestående, så d blir jo litt dumt eller ka?

men det er jo akkurat det jeg har forklart, det va da jeg måtte sende inn ID for å bevise at jeg eier kontoen, får jo svar tibake om at id dokumentene er godkjent å konoten er åpnet igjen! å jeg har sagt flere ganger at emailen som er regga til fulltilt kontoen er hacket å at jeg ikke har noen kontroll over den mere...vet ikke hvordan jeg skal forklare det bedre?

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 13. November 2012 20:20

Thor skrev:Hva har du skrevet til FTP, mulig og poste det her også? Er rimelig sikker på at er ”problemet” forklart på en grundig måte så er en løsning ikke langt unna

Send en ny e-post til FTP nå :

E-post adressen som er registrert/verifisert hos dere ikke lenger er i bruk, at du ønsker å bruke adressen som dere nå kommuniserer på.

Får du ikke svar tilbake når du skriver at kontoen din er hacket ?
Sist endret 13. November 2012 20:22

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 13. November 2012 20:32

Kirurgen79 skrev:Har ett lite problem me å på åpnet fulltilt kontoen igjen, fikk hacket min mail som e regga til fulltilt kontoen, har skrevet mailer på mailer med dem å fådd beskjed om å sende id o.l...noe som jeg har gjort, fådd mail tilbake om at dem er godtatt å kontoen er åpnet for spill igjen, men fortsatt har dem ikke fådd d inn i hode at mailen min som va regga til fulltilt er hacket så får ikke logget meg inn!!! har fådd mailer oss 4-5 foskjellige personer som sier akkurat d samme, dokumetene er godtatt å kontoen er åpnet igjen!!!
nu har jeg holdt på i 4-5 dager å mailet dem, ska jeg virkelig være nødt å gi opp å få spille der bare for supporten er helt hjerne død!!!!!!!!!!!!! kan si man e noe frustrert ja!!!

Ser ikke helt hva som skal være problemet med og forklare dette til support eller det virkelig kan være slik at support er så hjernedødt som du sier. Har selv hatt det samme problemet på Stars og det var ikke noe problem og rydde opp i. Var gjort på under en dag.

Men siden kontoen har blitt åpnet er det da slik at du ikke husker passord for og logge inn? Og ikke kan sende forespørsel om nytt passord da email ikke er i bruk lenger? For hvis ikke jeg husker feil hadde jeg det samme passord som før når jeg logget på.

Hvis da, er det jo bare og sende mail og forklare at du ikke husker passord, men den epost som er tilknyttet tilt kontoen er blitt hacket og ikke i bruk lenger og vil knytte en ny epost konto slik at du kan få tilsendt nytt passord.

Syns selv du forklarer problemet ditt veldig vagt i denne posten iallefall og vanskelig og hjelpe.

Kirurgen79
Medlem siden 21/09-2012
Antall poster 22
Kirurgen79 Postet 13. November 2012 20:40

dartmusa skrev:
Kirurgen79 skrev:Har ett lite problem me å på åpnet fulltilt kontoen igjen, fikk hacket min mail som e regga til fulltilt kontoen, har skrevet mailer på mailer med dem å fådd beskjed om å sende id o.l...noe som jeg har gjort, fådd mail tilbake om at dem er godtatt å kontoen er åpnet for spill igjen, men fortsatt har dem ikke fådd d inn i hode at mailen min som va regga til fulltilt er hacket så får ikke logget meg inn!!! har fådd mailer oss 4-5 foskjellige personer som sier akkurat d samme, dokumetene er godtatt å kontoen er åpnet igjen!!!

Ser ikke helt hva som skal være problemet med og forklare dette til support eller det virkelig kan være slik at support er så hjernedødt som du sier. Har selv hatt det samme problemet på Stars og det var ikke noe problem og rydde opp i. Var gjort på under en dag.

Men siden kontoen har blitt åpnet er det da slik at du ikke husker passord for og logge inn? Og ikke kan sende forespørsel om nytt passord da email ikke er i bruk lenger? For hvis ikke jeg husker feil hadde jeg det samme passord som før når jeg logget på.

Hvis da, er det jo bare og sende mail og forklare at du ikke husker passord, men den epost som er tilknyttet tilt kontoen er blitt hacket og ikke i bruk lenger og vil knytte en ny epost konto slik at du kan få tilsendt nytt passord.

Syns selv du forklarer problemet ditt veldig vagt i denne posten iallefall og vanskelig og hjelpe.

Pokerstars support eller fulltilt support har aldri vært noe promlem før nu, mulig jeg har forklart litt rart siden jeg har sotte å tastet i sinne, men mailene jeg har sendt til fulltilt bør være såpass forståelig at dem burde få ordnet opp i det lille problemet! Jeg husker ikke passordet og jeg kan ikke sende forespørmål om nytt passord da email ikke er i bruk lengere som du sier ja! men jeg får bare smøre mæ me enda en dag me tålmodighet å håpe på at det ordner seg snart

Kirurgen79
Medlem siden 21/09-2012
Antall poster 22
Kirurgen79 Postet 13. November 2012 20:44

Hello Tom-Even,

Thank you for your email and your patience during the identification process. We apologize for this added inconvenience, but we are sure you understand the need for stringent security in order to protect our players' accounts.

Due to the fact that you are sending documents from an email address that is not registered to your account, we will need to visually verify your identity before we proceed with the re-activation of your account.

Photo ID: A digital photograph of you holding your ID document, so that we can compare you to your ID document and verify your identity.

One of the following forms of ID are acceptable: valid driver's license, passport, or other government-issued ID that clearly shows your birth date and the date of issue or expiry.

Before sending a copy of this document, please ensure the following requirements are met:

* The picture must be clear and legible.
* We can only accept email attachments of 3 MB or less, and attachments can be in either JPEG (.jpg, .jpeg) or PDF (.pdf) format.

If your camera has a macro feature (appears as a tulip icon), please enable it and take the photo within a 12 to 18-inch distance. If your camera does not have this option, please take the photo within a 24-inch distance.

Please note that your Full Tilt Poker account will remain suspended until we receive and verify the requested document. Once we process your documentation we will promptly reactivate your account.

Thank you for your cooperation.

Regards,

Fabien
Full Tilt Support

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 13. November 2012 20:44

Kirurgen79 skrev:
dartmusa skrev:

Pokerstars support eller fulltilt support har aldri vært noe promlem før nu, mulig jeg har forklart litt rart siden jeg har sotte å tastet i sinne, men mailene jeg har sendt til fulltilt bør være såpass forståelig at dem burde få ordnet opp i det lille problemet! Jeg husker ikke passordet og jeg kan ikke sende forespørmål om nytt passord da email ikke er i bruk lengere som du sier ja! men jeg får bare smøre mæ me enda en dag me tålmodighet å håpe på at det ordner seg snart

Da hadde vi et identisk problem og det ordnet seg rimelig kjapt for min del. Måttte svare på en del sikkerhetsspørsmål før de kunne være sikktre på at kontoen var min bare.

Så trekk pusten godt og trekk inn magen og skriv en ny mail med grundig forklaring på problemet.

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 13. November 2012 20:46

Kirurgen79 skrev:Hello Tom-Even,

Thank you for your email and your patience during the identification process. We apologize for this added inconvenience, but we are sure you understand the need for stringent security in order to protect our players' accounts.

Due to the fact that you are sending documents from an email address that is not registered to your account, we will need to visually verify your identity before we proceed with the re-activation of your account.

Photo ID: A digital photograph of you holding your ID document, so that we can compare you to your ID document and verify your identity.

One of the following forms of ID are acceptable: valid driver's license, passport, or other government-issued ID that clearly shows your birth date and the date of issue or expiry.

Before sending a copy of this document, please ensure the following requirements are met:

* The picture must be clear and legible.
* We can only accept email attachments of 3 MB or less, and attachments can be in either JPEG (.jpg, .jpeg) or PDF (.pdf) format.

If your camera has a macro feature (appears as a tulip icon), please enable it and take the photo within a 12 to 18-inch distance. If your camera does not have this option, please take the photo within a 24-inch distance.

Please note that your Full Tilt Poker account will remain suspended until we receive and verify the requested document. Once we process your documentation we will promptly reactivate your account.

Thank you for your cooperation.

Regards,

Fabien
Full Tilt Support

Like that

Kirurgen79
Medlem siden 21/09-2012
Antall poster 22
Kirurgen79 Postet 13. November 2012 20:46

Denne fikk jeg akkurat nu, hvordan kan den ene personen si at kontoen er åpnet å den andre si at den ikke er det...på denne mailen virker det som at bildene av ID jeg har sendt ikke er bra nokk, men rart at den andre personen kan si at dokumetene er verifisert å godtatt...lol

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 13. November 2012 20:48

Kirurgen79 skrev:Denne fikk jeg akkurat nu, hvordan kan den ene personen si at kontoen er åpnet å den andre si at den ikke er det...på denne mailen virker det som at bildene av ID jeg har sendt ikke er bra nokk, men rart at den andre personen kan si at dokumetene er verifisert å godtatt...lol

Mulig de jobber om hverandre på denne saken som da vil resultere i masse rot. Spør også om du kanskje kan ha en referanse og forholde deg til

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 13. November 2012 20:50

Jeg måtte selv sende inne masse dokumenter og svare på masse sikkerhets spørmål. Men det skal en vel egentlig bare være glad for. At sikkerhet for brukere skal være en prioritering.

Men for meg gikk det som sagt i løpet av en dag eller timer.

Bananskall12
Medlem siden 21/09-2011
Antall poster 76
Bananskall12 Postet 14. November 2012 17:42

Håper det ordner seg!

spiff321
Medlem siden 04/11-2012
Antall poster 17
spiff321 Postet 14. November 2012 18:04

Har et dilemma/problem her eg også, IRL kompis som ble dobbelt trekkt på et innskudd på FTP, fikk VISA til å reversere (?$200)innskuddet.
Tror han faktisk trykket to ganger (mener å huske det var litt lagg i cashieren der), men anyway..

Så ble kontoen min stengt.

Dette var like før black friday, og hadde kun 30dullz der, så etter noen mail gadd eg ikke mer..
Nå derimot kunne eg godt tenkt meg å linke starz og FTP, men risikerer eg da å miste stars kontoen min også???

Skal eg måtte være ansvarlig og betale for hans gjeld/feil?
[user_image]
[body_html]