• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Klubber/ Grupper forkortelser

Forfatter: elepervo
Kategori: Off topic

elepervo
Medlem siden 22/03-2011
elepervo Postet 11. April 2013 10:22

Sikkert flere som er rimelig forvirret over forkortelser og grupper som har blitt etablert på GH siste tiden. Skal gi en kort forklaring.

K&S ( kaffe og sigaretter ) Hyggelig morgenklubb for oppegående voksne mennesker

F&R ( Fuck & Rock ) En samling hønsehjerner totalt ute av balanse som tilber lederen Alexakiller , ryktes dog at presidenten har trukket seg og ny leder på plass
, men er lukket gruppe stort sett for de kuleste så er ikke helt oppdatert.

B&B ( Blakk & bitter ) En ny gruppe som ledes av R1mme , men kandidatene står i kø så her kan det bli gosteming.

C&W ( cry & Whiiine ) Ny gruppe under etablering der Carlsberg går inn i presidentrollen. Her diskuterer vi heftig stygge beats , rigga sider og alle andre sitt dårlige spill. Stemningen står i taket - anbefales.

SD ( sykt dritings ) Her bygger det opp til ett samarbeid mellom MissMB og Chief , passer for alle som liker en midtukebørst , og gjerne har problemer med å treffe tastene på tastaturet en tirsdagskveld.

Dinoklubben ( også omtalt som dinofucks ,dino/dinosaur) For oss med rullator og som synger på siste verset. Dessverre så er jeg presidentkandidat her.

Håper dette oppklarer litt

Madammerock
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 267
Madammerock Postet 11. April 2013 10:43

elepervo skrev:

K&S ( kaffe og sigaretter ) Hyggelig morgenklubb for oppegående voksne mennesker

Litt vel ivrig her?

Ellers så det bra ut, bortsett fra noen misforståelser rundt F&R

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 11. April 2013 11:17

Du glemte N&B (nitting og button clickers). Her består gruppen av dem som liker å nitte seg inn til finalebord og bare trykker knapper generelt og stoler bare på egne kort og horegli på jakten etter den gylne diamant. Godstemning over hele fjøla, her er det rungood guden Pervo med kungen over button clicking AlexAkiller som sidekick som styrer skuta. Medlemskap søkes ved å sende inn en HH der du skal forklare tankegangen ved å si "all in pre eller fold".
Sist endret 11. April 2013 11:20

Daffelure
Medlem siden 31/03-2011
Antall poster 362
Daffelure Postet 11. April 2013 12:13

glemte åsså min nyoppstartede klubb T&P (tau & pistol) dette er klubben for alle som synes livet går i feil retning og ingen ting glir. Her er det vel jeg som er leder atm, med R1 (correct me if iam wrong) som eneste medlem. ser dessverre for meg at enkelte vil ha forholdsvis kort medlemstid i klubben

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 11. April 2013 12:14

Daffelure skrev:glemte åsså min nyoppstartede klubb T&P (tau & pistol) dette er klubben for alle som synes livet går i feil retning og ingen ting glir. Her er det vel jeg som er leder atm, med R1 (correct me if iam wrong) som eneste medlem. ser dessverre for meg at enkelte vil ha forholdsvis kort medlemstid i klubben

Her sitter vi obv å heie på at nord korea snart skal ta i kraft atomvåpen og utslette menneskeheten med jorden, slik vi slepper å lage selvmordsekt da vi er altfor feige til å trykke på avtrekkeren eller henge oss i et tre.

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 11. April 2013 13:12

+ Felles for alle klubbene/medlemmene er Radiopokerklubben's P&L

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 12. April 2013 13:06

Ha ha.. Sykt bra..
[user_image]