• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

KQs late pos - Late i turbo

Forfatter: grimteh

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 3. Mai 2012 12:48

Sitter ikke med HH for øyeblikket, men her er situasjonen.

dette er en Micro Turboturnering med ca 600 startende. Vi er kommet ned til 60 mann igjen, og sitter med nøyaktigg 10BB på 1500/2500 Blinder.

Vi er på button og kikker ned på KQs.

Det er fold til villian som er tre plasser før meg igjen. Han skyver på deigen som er litt i overkant av 14BB og det foldes til oss.

Spilleren har kommet til bordet for type 5 hender siden og folda alle - så ingen reads eller stats.

I min værden så skyver mange veldig mye fra slike posisjoner og med KQ så heller jeg til et call for å forhåpentlig være oppe mot noe dårligere. Hva er deres move? Vente ut og kanskje klare å få inn et push før blindene igjen kommer vår vei?

Jeg skriver denne tråden fordi jeg prøver å få inn et godt push/fold/call register på turbo turneringer

blindbec jr
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 225
blindbec jr Postet 3. Mai 2012 13:04

Kaster! Du har flere bak deg, du vet ikke noe om spilleren, og han sitter ikke i noen god posisjon for å pushe med verre hånd enn KQ.

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 3. Mai 2012 17:28

Venter på en bedre spot, vil ofte møte Ax hender.. Liker ikke å være den som syner av med mindre det er en obv call.. (feks du er i BB og Btn jamme)

Vis vi gir han alle par, alle brodays alle ess både suita og unsuita så er det nesten en eksakt flipp..

Gir vi han en tightere range på 55+,A5s+,KQs,A8o+ så har vi 41% epuity som fremdeles ikke er dårlig, men føler bare at man møter Ax for ofte her noe som gjør at jeg kaster..
[user_image]
[body_html]