• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Med NordicBet til NM i Dublin

NordicBet
Medlem siden 14/02-2011
Antall poster 158
NordicBet Postet 7. Januar 2013 07:59

Hei venner!

Da nærmer det seg NM i Poker i Dublin, og i kveld mandag startet NordicBet satelittene og oppkjøringen til pokerfesten 15-24 Mars!

Vi tilbyr et stort utvalg satelitter, der du både kan spille om pakker inkl fly og hotell, samt satelitter der du kun kan vinne innkjøpet!

Finaler på Pakke-satelitene hver mandag, og på kun innkjøp hver søndag..

All info om satelittene finner du hos NordicBet her:

https://www.nordicbet.com/nor/poker/promotions/live_nm_poker_championship/

Vi prøver som alltid å gi "våre" spillere det beste tilbudet, og kan i år friste med dette:

* Giveaways og klær til alle spillere
* 100€ Instant depositbonus etter Nm (info her sendes 28 Mars til alle spillere)
* Stor NordicBet-fest på Gogartys i Temple Bar. (bandet øver seg allerede..)
* 3 beste NordicBet-spillere i Main Event blir med Kim til Las Vegas og spiller en WSOP-event tidlig i Juni! Fly fra Oslo, hotell og innkjøp i $1000-event er inkl!!
* Masse moro loves.

Det er selvsagt også mulig å kjøpe seg direkte inn i alle eventer i NordicBet`s Pokerklient. For å delta i last Longer etc MÅ man spille under NM med NordicBet-klær/logo.

Håper å se flest mulig av dere i Dublin også i år og skulle det være noe jeg kan hjelpe dere med er det bare å sende meg en PM så skal jeg prøve så godt jeg kan!

Da gjenstår bare å ønske dere alle LYKKE TIL!

NordicBet - Kim

[user_image]
[body_html]