• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Moneybookers

Forfatter: bartlett84
Kategori: Off topic

bartlett84
Medlem siden 15/02-2011
Antall poster 151
bartlett84 Postet 16. August 2011 16:42

Laget meg konto og trykte selvsagt på non gaming purpose når jeg forsøkte å sette inn. Jeg har nå 240 Nok som jeg ikke får "gamble for. Noen som trenger penger på MB? Kan ta på stars, PKR, Nordicbet.
------------------------------------------------------------
Dere andre som bruker Mb, setter dere inn penger via bank transfer? Er som sagt helt ny på den siten.

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 16. August 2011 16:51

Du kan godt låne 240 kroner til en kompis på moneybookers, som betaler de tilbake veldig fort. Da kan du bruke dem til hva du vil.

bartlett84
Medlem siden 15/02-2011
Antall poster 151
bartlett84 Postet 16. August 2011 18:12

Joda Derfor jeg spør her, har vel ingen av mine kompiser her hjemme som bruker MB. Skal holde meg til entropay og neteller fra nå av.

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 16. August 2011 18:23

Send alle pengene til osmark@online.no. Og plutselig har du de på konto til fri bruk. Minus et lite gebyr. Ca 3kr pr bevegelse tror jeg.

Palasokeri
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Palasokeri Postet 16. August 2011 18:55

bartlett84 skrev:
Dere andre som bruker Mb, setter dere inn penger via bank transfer? Er som sagt helt ny på den siten.

Etter sigende skal innskudd via banktransfer gå helt fint, uten kontroll spørsmål.

Selv har jeg kjøpt/solgt mye "varer" med kompiser via Moneybookers. Det skal dog sies at overdreven hyppig overføring mellom to konti og beløpets størrelse kan trigge noen warnings fra moneybookers.

Ellers er Moneybookers i bruk på de fleste klienter, samt at de har raske overføringer til bankonto.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 16. August 2011 20:00

Grunnen til at Moneybookers må stille dette spørsmålet er et lovverk de må forholde seg til, dersom man overfører kompiser i mellom tror jeg aldri Moneybookers vil stoppe dette med mindre en av partene klager.

Jeg er kjempe fornøyd med Moneybookers! Når du nevner Neteller så tar vel ikke de norske bankkort i det heletatt? (eller har jeg forstått feil?)

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 16. August 2011 20:01

Moneybookers er best. /end. Knuser Neteller imo.
[user_image]
[body_html]