• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

NM 2012 og JP Masters

Olees
Medlem siden 14/02-2011
Antall poster 81
Olees Postet 10. Januar 2012 16:19

Va tidlig ute og bestilte flybilett til NM i år med utreise søndag 25. mars. Men så blir det i ettertid satt opp en spennende turnering i forkant, JP Masters.

Jævlig irriterende og være tidlig ute.........

Men, så ringer SAS meg, og gir meg en hyggelig beskjed.
Flighten fra Tromsø er endret og det er ikke mulig å reise den 25 mars, og de tilbyr meg å flytte utreise til en annen dag uten kostnader for meg

Tenker no å reise ned fredag 23. mars. Men finner ikke noe informasjon om JP Masters. Noen som kan hjelpe meg med link her?

E det flere som tenker å dra ned for å spille JP Masters?

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 10. Januar 2012 20:20

Halla Torvald Takk for sist
Jeg har tenkt til og dra ned den 23. og hjem mandagen etter main. Prøvde og finne en tråd som var lagt ut her før, men fant den ikke igjen. Skulle iallefall gå masse events hele perioden frem til nm main begynner... alt fra 100- 300 uros eventer.
Dette var dog det eneste jeg fant.

http://www.irishpokerboards.com/forum/showthread.php?t=11798

Og det skulle gå en satelitt tidligere på dagen til JP Masters. Tenkte og dra så en kan rekke og spille den satelitten. Ikke booket fly enda..

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 10. Januar 2012 21:22

Den tråden dartmusa har er den eneste som er lagt ut om dette.
Men det vil komme en oppdatering der snart. Vil tippe de samkjører offentligjøring av programmet for JP Masters og NM side events

anrimo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 808
anrimo Postet 11. Januar 2012 09:25

Dårlig planlagt:
Friday 23rd March - JP Poker Masters - 3 Day Event
Buy-in TBC €750-€1100
Chips TBC
Clock TBC
Vil jo kolidere med 2/3 NM event.
[user_image]
[body_html]