• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

NM - selger andeler i hest og hoved

Forfatter: tilion
Kategori: Andre emner » Kjøp & salg
GamingHill hverken oppfordrer eller forbyr bets og avtaler mellom sine medlemmer i forbindelse med våre tjenester. GamingHill vil ikke dekke noen form for tap i forbindelse med slike avtaler, og vil ikke ta parti i noen uenighet mellom våre medlemmer. All bruk av GamingHill's tjenester til slik aktivitet er på eget ansvar!

Vi har samlet en liste over selgere med god historikk, sjekk gjerne denne før du bestemmer deg for å kjøpe prosenter i noen du ikke kjenner.

tilion
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 39
tilion Postet 4. April 2014 18:19

Under årets NM skal det spilles HORSE og Main Event, og jeg kunne tenkt meg å selge litt prosenter om noen vil ha.
Mest fordi jeg har gjort det hver gang jeg har spilt NM og synes det er en artig greie å gjøre. Det hjelper meg til å oppdatere underveis i turneringen og det er stas å ha noen som følger med
Også litt fordi det da blir mer penger til taxfree på veien hjem. Viktig å ha litt til overs å handle gave for når frøkna hjemme har bursdag et par dager etter hjemkomst. Så redd samboerforholdet mitt ved å kjøpe noen prosenter!

Jeg kan selge til HORSE alene om noen bare vil kjøpe der, men til ME selger jeg kun som en del av pakka med begge to.

HORSE koster €1100, så 10% blir da €110. 5% blir som du sikkert gjettet halvparten, altså €55.

HORSE og ME sammen koster €1900, og det er samme prosedyre her. 10% tilsvarer €190, 5% tilsvarer €95.

Jeg tar bare mot cash i Dublin, men lover til gjengjeld adda value for de som kjøper i form av gratis pils i PokerStars-loungen om du kommer innom Vi viser Premier League når det går, og har fussball-bord, så det kan bli trivelig!

Jeg sjekker innom her og oppdaterer på evt salg. Ta kontakt via denne tråden, på facebook eller huk tak i meg i Dublin

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 4. April 2014 20:55

Du skal få gratis styrkedråper av meg tilion, Underbergere

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 5. April 2014 11:15

Tar 5% - betaler i Dublin

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 5. April 2014 12:04

Men vil gjerne ha pakke som innkluderer fixed også.

tilion
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 39
tilion Postet 5. April 2014 12:47

Helt i orden Morten!

Du har 5% i alle tre.

tilion
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 39
tilion Postet 6. April 2014 13:54

Da er 30% solgt i HORSE.
Kan selge litt til om noen vil ha, men da må dere ta tak i meg her borte. Jeg kan ikke love at jeg får sjekket denne tråden før start.
[user_image]
[body_html]