• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Noen tanker om odds tipping.....

Forfatter: Palasokeri
Kategori: Sport & tipping » Annet

Palasokeri
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Palasokeri Postet 13. April 2011 15:50

Noen tanker om odds tipping…..

Det er mange av dere der ute som slenger inn en odds bong eller to for spenningens skyld.

Sannsynligheten for at det kun er blitt brukt noen få minutter på research før bongen leveres inn, tror jeg er ganske høy blant mange.

Hvis det er for småpenger, eller en sjelden gang betyr jo dette ikke så mye, men hvis du spiller for større beløp, og spiller regelmessig bør du tenke deg om litt.

Jeg har i mange år tippet på odds hos forskjellige bookies, samt forsøkt å prikke inn 12 rette hos NT.

Det har jo blitt en del gevinster, men ingen ting å skrive hjem om. Men at det totalt sett er minus tall, er det ingen tvil om. Dyrekjøpte erfaringer kan man trygt si, mange negative og noen positive har det blitt siden begynnelsen av 1980 tallet.

Jeg har gjort meg opp noen tanker om odds tipping og tipping generelt, og da jeg i lengre tid har hatt lyst til å skrive en eller flere artikler om temaet, er det på høy tid å få det gjort.

Artiklene vil ikke være rettet mot de som bedriver odds tipping seriøst, disse har allerede tilegnet seg nødvendig kunnskap og tilhørende arbeidsverktøy.

Jeg håper likevel at det kan skape diskusjon rundt temaet, og at det vil være inspirerende til mange godbiter i Sportsbetting forumet.

Den første artikkelen er på god vei til å bli ferdigskrevet, og jeg håper å kunne legge den ut om kort tid.

Palasokeri

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 13. April 2011 16:10

Det blir spennende, jeg tilhører nok en av de som tipper mer enn de tenker

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 13. April 2011 18:14

Tøfft. Jeg er helt blank på tipping.